بازدید 29743

فیلترینگ، هجدهمین سایت پربازدید ایرانی!

کاربران اینترنت، پس از باز کردن سایت هایی که به دستور مقامات قضایی، امنیتی و یا نهادهای دیگر فیلتر شده‌اند، صفحه‌ای را با عنوان "پیوندها" مشاهده می کنند که آنها را به سوی سایت های مورد تایید مسئولان راهنمایی می‌کند. آمار بازدید این سایت در چند ماه گذشته به حدی بالا رفته که مقام هجدهم را در میان سایت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۷ 28 August 2010
برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران و دستور مقامات قضایی دسترسی به این سایت مجاز نمی باشد؛ این جمله تیتر صفحه‌ای ملال‌آور بود که ماه هاست جای خود را به صفحه خوش آب و رنگ پیوندهایی داده که کاربران اینترنتی را به سوی سایت‌های محدودی راهنمایی می‌کند.

به گزارش «فردا» کاربران اینترنت، پس از باز کردن سایت هایی که به دستور مقامات قضایی، امنیتی و یا نهادهای دیگر فیلتر شده‌اند، صفحه‌ای را با عنوان "پیوندها" مشاهده می کنند که آنها را به سوی سایت های خبری و سرگرمی و اطلاع‌رسانی مورد تایید مسئولان راهنمایی می‌کند.

نکته جالب اینجاست که آمار بازدید این سایت در چند ماه گذشته به حدی بالا رفته که مقام هجدهم را در الکسا به خود اختصاص داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
مجبوری به سمت این سایت هدایت می شویم!!!
فکر کنم تا چند وقت دیگر تنها سایت قابل دسترسی فقط همین پیوندها باشه
البته اگر فیلترش نکنند
حتما مشكل داشته برادر كه فياتر شده. بازديد بالا دليلي بر درستي نيست.
بهتره كل اينترنتو فيلتر كنن خيال همه راحت بشه
چه ربطي داشت با عنوان خبر ؟؟؟؟؟
آخر كسي نگفت لغتنامه دهخدا چرا فيلتر شده؟!
هجدهمین؟ من از هر سه تا سایتی که سعی می‌کنم باز کنم یکیش فیلتره، لذا فکر می‌کنم این سایت باید به زودی رتبه دومین (بعد از گوگل) سایت پربازدید ایران رو به دست بیاره. واقعاً باعث افتخاره!
مایه تاسفه!
آره تو که راست میگی تابناک دل مردم رو شکستن هنر نمی باشد
جالب هست بدونید سایت های رتبه اول مثل گوگل و یاهو و بلاگفا و.بخشی از کار با اینترنت هست هرچی ما می خواهیم فیلتر است
اگه اینجوری خبر بدی دیگه بازت نمی کنم تابناک ها؟ تو داری برای عامه مردم خبر می زنی نه برای شخص یا گروه خاصی که آنها احتمالا می دانند خطاب تو به آنها ست . این خیلی خیلی از اصول حرفه ای روزنامه نگاری دور است.
اسم سایتی که درباره اش داری حرف می زنی باید بیاوری وگرنه ارزش این خبر پشیزی بیش نیست.
در اصل باید بگید که آمار فیلترینگ سایتها بالا رفته و روی آدرس هر سایتی که کلیک می کنید ناچار هدایت می شید به صفحه خوش آب و رنگ فیلترینگ!
البته وقتی در یاهو و گوگل دنبال مطلب و یا عکسی می گردیم بطور معمول در هر جستجو چندین بار به این صفحه برخورد می کنیم. شما هم فیلتر شکنت را خاموش کن و درباره یک مطلب علمی جستجو کن! متوجه می شوی چه دامنه وسیعی را فیلتر کرده اند.
مطمئنی اولی نيست؟ البته بعد از تابناک !
واقعاً جای تاسف داره این فیلترینگ افتضاح و غیر کارشناسی، یه نفر یه تحقیق انجام بده که چند درصد سایت ها فیلتر هستند بد نیست ، فکر کنم معلوم بشه که از هر پنج سایت در اینترنت یکیش فیلتره.
واقعا که خنده داره!
بالاخره کدوم سایت فیلتر شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
اينطور كه پيش ميره، تا چند وقت ديگه اولم ميشه!
سلام
بعد از 29 ثانیه به طور خودکار وارد این سایت میشه مگه ما مقصریم؟
خودشون این کار رو کردند تا به اصلاح بازدید بیشتر بشه
واقعاکه...آخه این چه آزادی بیانیه؟چرا همه چیزرامحدودمی کنند/چراکسی حاضرنیست واقعیات رابشنود/اینطورنیست اگه زبان مردم راببرندمشکلات حل نمیشود
وقتی هیچ دلیلی برای فیلتر کردن یک سایت همسریابی پیدا نمی‌کنند! یعنی دقیقا مطابق همان مصادیقی که خودشان اعلام کرده‌اند. می‌گویند باید بروید از دفاتر ازدواج و طلاق مجوز بگیرید.
معلوم نیست مطابق کدام ماده قانونی چنین چیزی بیان می‌شود. از کی تا به حال دفاتر ازدواج و طلاق مجوز سایت اینترنتی صادر می‌کنند.؟
جالبه علیرغم تبلیغاتی که برای دیتا سنتر داخلی می کنن این سایت در کشور سوئد هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار