بازدید 150387

تصاویر: کشف قبیله‏ای ناشناخته در آمازون

کد خبر: ۱۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۰:۴۵ 31 May 2008
محققان در حال گشت‌زنی در جنگل‌های آمازون با یک نمونه جدید برخورد کرده و موفق به کشف قبیله‌ای جدید در جنگل‌های آمازون در منطقه مربوط به کشور برزیل شدند.
انسان‌های این قبیله با دیدن هواپیما و بالگرد که در حال عکسبرداری از آنها بود، به طرف آنها سنگ و نیزه پرتاب کردند.
Photo: Reuters
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۵
انتشار یافته: ۰
... و انسان در قرن حاضر ميپندارد به نهايت شناخت رسيده !!!
جالبه . ولي من خيلي دلم بحال اين آدمها ميسوزه . ميدونيد چرا . چون از فردا آدمهاي قرن 21 ميريزن اونجا و علاوه بر از بين بردن امنيت و اسايش اونها اصالت و زندگي راحتشون رو ازشون ميگيرن .
خدا بهشون رحم كنه .
خوش به حالشان. خانه هاي مفت و مجاني و در بهترين شرايط آب و هوايي دارند. اينها مجبور نيستند اجاره بهاي سنگين مسكن و شرايط دشوار تورمي را تجربه كنند. فقط خدا كند به حال خودشان بگذارندشان.
جالب است! لطفا اگر اخباري در مورد نحوه ارتباطات بعدي آنها با دنياي امروزي منتشر شد در سايت درج نماييد. آنها با اين تغييرات وسيع در زندگي امروزي چگونه پاسخ خواهند داد؟
خوشا بحالشان نه صف شير ؛ تايد؛ روغن ؛ برنج ؛ سوخت و... دارند نه تورم چند رقمي ( اين هم ديدن نيمه پر ليوان)
خوش به حالشان ، به دورازهرگونه دغدغه وجنجال سیاسی، تمدن ، تلویزیون و مطبوعات ، اینترنت ، دود والودگی واقعا دارند "زندگی " می کنند.
البته اگر بگذارند که به این شرایط ادامه دهند...
خوشا بحالشون که فارغ از مشکلات دنیا ماندند ولی بدا که انسان آنها را پیدا کرد!!!! از دست ما فرار کنید لطفا!!!!
عکس ها بیشتر شبیه به نقاشی است لطفا در مورد منبع خبر دقت کنید.
آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست / عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی
آخي دلم واسشون ميسوزه
بيچار ه ها چقدر الان وحشت کردن
احساس عدم امنيت مي کنن
ديگه آرامششون رو از دست دادن
به نظر میاد عکس ها غیر واقعی باشه! واقعی هم باشه تا چند وقت دیگه زمین هاشون غصب میشه و آرامشی که دارن از بین خواهد رفت!
چقدر جالبه که اکثر کسانی که نظر دادند غبطه خوردن و خوش باحالی دادن بهشون, به کجا داریم می رسیم که زندگی ماشینی و پیشرفت هممونو منزجر کرده و بدوی بودن را داریم ترجیح میدیم, یعنی همه مردم دنیا این حس رو دارند یا فقط ماها کم آوردیم؟
خوش به حالشان که نمی دونند تابناک چی هست!
به نظرم مساله یک اشکالی داره. چرا این همه اختلاف رنگ میان آنها است؟
اون آقايون عزيزي كه ميگن خوش بحالشون لابد فراموش كردند كه اين انسان ها هر چند تو صف شير واي نميستند ولي تو بدترين شرايط بهداشتي زندگي مي كنند لارو مگس هايي كه روي بدن اين بدبخت ها زندگي ميكنه تا استخونشون رو ميخوره و دندوناشون بدون استثنا پوسيده و ... هر نوع زندگي مزايا و معايبي داره، خداتونو شكر كنيد كه تو صف شير واي ميستيد.
نباید به آنها نزدیک شد. بهرحال به زندیگی بدون هیاهو و طبیعی خود ادامه دهند.
اگر واقعیت داشته باشه، می توان گفت که انسان هنوز در همین کره خاکی بسیار ناشناخته ها را نمی داند و بالاتر از آن موجوداتی از جنس خود را نیز نشناخته! عجیب است که به دنبال کرات دیگر می رود! و همه اینها این نگرش را ایجاد می کند که چقدر ما انسانها ضعیفیم که غم روزی می خوریم و وابسته به زندگی ماشینی شده ایم و خدایی را که این قبیله را در دل طبیعت وحشی روزی می دهد فراموش می کنیم!
من هم دلم براشون سوخت . آخه واقعا آرامش و آسایش آنها به هم خورده و با این کار ها خواهد خورد . معلوم نیس در آینده با این قبایل چه می کنند و چه وضعی برایشان پیش خواهد آمد .
هر کس در هر محیطی بزرگ شده آسایشی دارد و کسی حق بر هم زدن آن را ندارد .
خبر خیلی جالبی بود خواهش می کنم منبع خبر رو ذکر کنید. می خوام بیشتر بدونم. در ضمن اون دوستی هم که گفت بدون اسنثنا دندونشون پوسیده شما از کجا می دونین؟ مطمئن باشین شیری که اینها می خورن از این شیرهای آبکی ما که باید کلی هم تو صف وایستیم بهتره. حالا شیر به کنار مشکل مسکن چی می گین؟ این یکی جدا حسادت داره
از مسئول محترم صفحه خواهش می کنم حتما منبع رو ذکر کنن
هر كس دوست داره اين مدلي زندگي كنه راه بازه. بفرماييد بريد تو جنگل زندگي كنيد. البته ميدونم دلتون ميخواد با خودتون ماشين و موبايل و ... هم ببريد. خب اشكالي نداره، ما آدمهاي ماشيني به شما اجازه ميديم هر چي خواستين با خودتون ببريد.
اميدوارم بتونيد بيش از يك هفته دوام بياريد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار