بازدید 38161

بیانیه تند رئیس سازمان نظام پرستاری خطاب به رئیسی

رئیس سازمان نظام پرستاری خطاب به رئیس جمهور گفت: لطفًا در اسرع وقت از مدافعین سلامت وجان برکفان مبارزه با کرونا دلجویی کنید.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 21 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین از روابط عمومی نظام پرستاری، رییس کل سازمان نظام پرستاری در بیانه‌ای با عنوان «جناب آقای رئیس جمهور؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان غلط زیادی کرده است» به سخنان حجت‌الاسلام رئیسی واکنش نشان داد. متن بیانیه محمد میرزابیگی در ادامه آمده است.

«جناب آقای رئیس جمهور

در روزگاری که کرونای منحوس همه کشور را تیره و تار کرده بود. همه مشاغل وادارات وبازار وکسبه ومدارس ؛ دانشگاهها ، حوزه های علمیه و…تعطیل وهمه نیروهای انسانی کشور را دورکار کرده بود ؛ اما این مدافعین سلامت یعنی پرستاران ؛ پزشکان وپیراپزشکان بودند که با ترک خودخوسته خانه وکاشانه خود واستقرار دربیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی با تقدیم بالغ بر سیصد شهید (۱۵۹ شهید پرستار) که ازجمله بیشترین شهدای مدافع سلامت از استان گیلان می باشد - وبا تقدیم دهها هزار جانباز کرونایی ؛ بعد از دوسال و صد روز جهاد شبانه روزی، که اکثر ایام را بدون دارو؛ واکسن و ایمنی مناسب بودند؛

اما امنیت کامل را به حیات و سلامت مردم این مرز وبوم برگرداندند. لذا این حق مدافعین سلامت جهادی وجان برکف ما نبود که رئیس جمهور محترمشان، از قول یک رئیس دانشگاهی که در دوره کرونا معلوم نبود خودش کجاست ؟ و اکنون هم بدترین شکل ممکن مدیریت را بر مجموعه خود دارد، اینچنین خدمات و رشادت های مدافعین سلامت را کم انگاری و تحقیر کند.

جناب رئیس جمهور! رئیس دانشگاه گیلان باید به شما می گفت: شهید نرجس خانعلی زاده اولین و جوان ترین شهید پرستار ما ؛ مانند تمام نیروهای طرحی بدون سهمیه و٨٩ روزه فعلی، هیچ رابطه استخدامی جذابی با نظام سلامت دولتی ؛ نداشت لیکن در دفاع ازسلامت مردم بی محابا جان خود را تقدیم کرد. اما رییس همان دانشگاه او با پست بالا ودریافتیهای غیر قابل مقایسةو… اما حضوری تمام وقت تلفنی بر دانشگاه مذکور داشته و بخاطر همین نوع مدیریت و حضور تلفنی بوده که به حضرتعالی هم تحلیل تلفنی خود را در همان سطح و میزان حضورش منتقل کرده اند.

اما گله ما این است که شما چرا؟! رئیس دانشگاه گیلان اگر حضوری واقعی ومؤثری در نظام سلامت استان شان داشته و دارد چرا هنوز خانواده های شهدای سلامت استان ؛ سرگردانند؟؟ چرا تمام پرسنل دانشگاه شان نا راضی اند؟ ایشان باید به شما می گفت که خانواده شهیده باقری وامثال باقری ها هنوز چرا سرگردان رسیدن به حقوق اولیه شان در مسیر بروکراسی دانشگاه گیلان اند ؟!! و هنوز هیچ رسیدگی که نشده اند بماند بلکه حتی حقوق بچه های کوچک بازمانده از شهیده شان به سرعت قطع شده و هنوز برقرار نشده ماجرای جالبی دارد که بدنیست علت یابی شود.

- شما چرا؟ آقای رئیس جمهور؟

- کسی منکر زحمات نیروهای جهادی نیست. اما تقدیر از نیروهای جهادی که نباید به قیمت تحقیر وکم انگاری سایر جان بر کفان نظام سلامت تمام می شد.

- آقای رئیس جمهور

منتظر دلجویی هستیم تمامی مدافعین سلامت اعم از پرستاران ؛ پزشکان و پیرا پزشکان ؛ متعهد ترین نیروهای نظام ؛ انقلاب وکشورند. و تحمل با تمام مشکلات وکمبودهای موجود هنوز کم نگذاشته اند. ومنتظر عکس العمل حضرتعالی هستند.

میرزابیگی رئیس کل.»

گفتنی است، در ویدئویی که از صحبت‌های حجت‌الاسلام رئیسی منتشر شده، او می‌گوید:«به رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان زنگ زدم، تلفنی خسته نباشید بگویم، به من گفت فلانی! اتفاقی افتاده از خود موضوع کرونا مهمتر؛ چهره‌های بسیجی و جهادی و انقلابی (در ایام‌ کرونا) به بیمارستان‌ها رفته‌اند و به پزشکان و پرستاران یاد می‌دهند چگونه باید برای مردم کار کرد. من خودم وقتی رفتم کنار خانواده‌های داغدار دیدم طلبه‌های ما هستند و تنها دل خانواده‌ها را حضور آن ها آرام می‌کند.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱۱۵
انتشار یافته: ۲۲
بابا دلت خوشه !!!! کسی که در سال 96 با پول استان قدس تبلیغ انتخاباتی می کرد و غذا در مشهد توزیع میکرد کسی که از سال 96 تا 1400 اجازه داد تا در بخش های خبری تلویزیون تبلیغش را بکنند و بعد با ناز بگه کاندید نمیشم بعد کاندید بشه با حذف رقبا توسط دوستان شورای نگهبان و حتی هم جناهها بقدرت برسه اینها همه نشان از ان داره که وضعیتش چی می تونه باشه
مشکل مملکت ما پاچه خواری و کار یک عده ای بادمجان دور قاب چیدن شده
شنونده باید عاقل باشه
راست گفته خوب مگه ما خودمون برخورد پرستارهارو با بیماران در بیمارستانها چه قبل از کرونا و چه بعدش ندیده ایم انگار از آدم و عامل طلبکاران البته با احترام به همه پرستارهای وظیفه شناس خب هر کسی در این مملکت وظیفه ای دارد ما درس خوانده ایم که به مردم خدمت کنیم نه اینکه منتی بر سرشان بگذاریم
"در ویدئویی که از صحبت‌های حجت‌الاسلام رئیسی منتشر شده، او می‌گوید:«به رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان زنگ زدم، تلفنی خسته نباشید بگویم، به من گفت فلانی! اتفاقی افتاده از خود موضوع کرونا مهمتر؛ چهره‌های بسیجی و جهادی و انقلابی (در ایام‌ کرونا) به بیمارستان‌ها رفته‌اند و به پزشکان و پرستاران یاد می‌دهند چگونه باید برای مردم کار کرد. من خودم وقتی رفتم کنار خانواده‌های داغدار دیدم طلبه‌های ما هستند و تنها دل خانواده‌ها را حضور آن ها آرام می‌کند.»"!
جناب رییس دانشگاه با همین فرمان و و با همین شدت پاچه خواری راهت را ادامه دهی آینده روشنی در این کشور (فقط همین کشور) خواهی داشت!و به سرعت پله های ترقی را طی خواهی کرد.البته احتمالا شما هم این مورد را از بالا دستیهای خودت یاد گرفته ای که راه پیشرفت در این کشور چیست و چگونه است!
یه وضعی شده که دیگه کسی از دولت توقع کار نداره فقط توقع داریم حرف نزنن
اینم نمیتونید انجام بدید؟
خدایا چه میشود گفت پناه به تو میبریم
از این رئیس جمهور .... چه انتظاراتی دارید
البته که خودمان انتخاب کردیم
سلام
جناب رییس نظام پرستاری می خواهید کل خزانه رادر ختیار شما بزارند، بابا من فکر کنم کسانی که بدون هیچ چشم داشتی می آمدند و با اخلاص تمام جان برکف در شرایط وخیم کرونایی از بیماران پرستاری می کردند خیلی ارجح تر از شما هستند. برادر عزیز کسی که بخاطر مردم دو طلبان از بیمارن پرستاری می کردند و در این راه زن و فرزند خود را از دست داد خیلی از شما ارجح تر هستند، پرستار واقعی کسانی بودند در حالی که حتی خانواده ها از بیمار خود گریزان بودند آن جهاد گران مخلص و بی مدعا بدون هیچ چشم داشتی و فقط به خاطر رضایت خدا و خلق خدا جان را برکف گرفتند و وارد کار زار شدند.

حالا برادر گرامی بگویید شما ارجح تر هستید یا آنها (یادتان باشد شما وظیفه داشتید و آنها چی ؟
فکر کنم چهره های بسیجی و انقلابی و جهادی هم از این تعریف رئیس جمهور کف کردن چنین توقعی نداشتن
آقای میرزابیگی شما و مجموعه کادر درمان نگران نباشید، مهم قضاوت و دیدگاه مردم است. مطمئن باشید مردم خیلی خوب می‌دانند و خیلی خوب دیدند که چه گروهی و چه کسانی در دوره کرونا زحمت کشیدند و خدمات واقعی دادند و چه کسانی در دوره کرونا، و البته در سایر موارد مشابه مثل سیل و زلزله! و .... سعی کردند فقط خودی نشان دهند و مثل همیشه موفقیت را به نام خود ثبت کنند!
اگر مردم ما همین شجاعت را در بیان حقیقت داشتند و مطالبه گر بودند وضعمان بهتر بود‌
بیشتر بنظر میاد مخاطب خود رئیس جمهور بوده تا رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان چون معمولا این روایات و نقل قولها بعدا تکذیب میشه اما سحبت رئیسی مستند شده و فیلمش موجوده
هر فرد و گروهی را که با جان و دل و با اخلاص به این مردم و کشور خدمت می کند با رفتار و گفتار، دلسرد، منزوی، خانه نشین یا مجبور به مهاجرت کنید، بر عکس میدان را برای عده ای ندانم کارِ هوچی باز کنید تا با استفاده از سنت مألوف خوشه چینی، جانفشانی دیگران را به نام خودشان فاکتورکنند، تا ببینید آخرو عاقبت ملک و ملت به کجا می کشد!
شهید نرجس خانعلی زاده
روحش، قرین آرامش و آمرزش الهی باد
گویا آقای رئیسی یاد نگرفتند قبل از حرف زدن فکر کنند! با این سطح فکر میخواهد کشوری مثل ایران را اداره کنند؟؟؟ وقتی شایستگان فرودست و ناشایستگان فرادست بنشینند ، باید هم وضع کشور این بشود که شده!
خب منتظر برکناری رئیس سازمان نظام پرستاری باشید واقعا دیگر مردم نون تحصیلات و کارکرده خودشون رو نمی خورن ببنید رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان رو حالا خوب دقت کنید ببنید ایشون مدرکش چیه خدا میدونه ولی ببینید به کجا وصل ایشون که رییس جمهور به ایشان زنگ میزنه نون نونه رابطه است برای همینه همه مهاجرت می کنن
دمش گرم
احسنت بر این رئیس سازمان نظام پرستاری، دفاع جانانه شما خستگی از تن پرستارن و کادر درمان به در کرد. درود بر شما
بیراهه هم نگفتن...شما برید نظام سلامت رو ببینید که چگونه بیمار رو مثل چاه نفت میبینن و جیبشو نشانه گرفتند...
بالاخره اقاي ميرزابيگي در جايي از پرستاران دفاع تمام قد كردند .
دمش گرم،دفاع جانانه ای کرده که از مدیران بعید بود
سلام واقعا دست نیروهای جهادی درد نکنه والا پرستارها و دکترها یک .پولشو میگیرن دو خیلی خیلی بد برخورد میکنن با بیمار ولی نیروهای جهادی خیلی مهربونن و خداشناس و خدا ترس .خوبه پرستاران و دکترها یکم اخلاقشون و رفتارشون رو بهتر کنن مگه چیز بدی هست باشد که همه رستگارشویم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان