بازدید 39077

عکس: برخورد مرگبار نیسان با کامیون

کد خبر: ۱۱۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۲ 06 August 2010
خودروی نیسان پس از برخورد شدید با قسمت عقب کامیون ماک شعله‌ور شد و راننده آن در دم جان سپرد.

به گزارش پایگاه خبری 125، این برخورد در مسیر کندرو غرب به شرق بزرگراه آزادگان، نرسیده به پل فدائیان اسلام رخ داد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 9:26 دقیقه امروز آتش‌نشانان ایستگاه‌های 90 و 83 را به محل حادثه اعزام کرد.






داود حقی فرمانده آتش‌نشانان گفت: آتش‌نشانان با استفاده از لوله‌های آبده خودروی شعله‌ور نیسان را خاموش کردند و همزمان خودرو را هم که زیر قسمت عقب کامیون فرو رفته بود از زیر خودرو خارج کردند تا از سرایت آتش جلوگیری کنند. آتش‌نشانان جسد راننده خودرو را از نیسان در هم پیچیده خارج کردند و نیروهای اورژانس مرگ وی را تأیید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۰
این کدومشونن ؟؟
CHE BAHOSHHHHHHHHHHHHH?
یروهای اورژانس مرگ وی را تأیید کردند.!!!!
تا زمانی که خودروهای با تکنولوژی 50 سال پیش در شهر تردد میکنند این حوادث عادیه.
این نیسان حدود 40 ساله که از رده خارجه و تنها ایران تولیدش میکنه! جالب اینجاست که ترمزهای جلوی این ماشین از نوع کفشکی هست که سالهاست منسوخ شده که دلیل اصلی اون عمل نکردن ترمز در هنگام استفاده مکرر است! به این موضوع اضافه کنید فرهنگ بالای رانندگی را که نتیجه اش جز این نمیشه
قربون مملکت جهان سوم که برای رفتن از این ور خیابون به اون طرف باید هزار تا صلوات نذر کنی و 6 بار امن یجیب بگی که این حوادث فقط بدلیل رانندگی اینچنین است و بس
این نیسان ها قاتل جاده ها هستند. بیشترین تصادفات رانندگی در جاده ها به علت اینها رخ میدهد. ماشینهایی متعلق به 30 سال قبل با تکنولوژی قدیمی که راننده آن نه به ماشین مسلط است و نه میتواند به جاده مسلط شود. نه امکانات مناسب رانندگی دارد و نه امکانات حمایتی و ضد تصادف برای راننده. با کوچکترین برخوردی به ماشین مقابل صدمه بسیار زیادی وارد میکند ولی راننده نیسان نیز در معرض برخورد با فرمان یا شیشه جلو است. نمیدانم تا کی باید این قاتل را به علت آنکه سود خوبی به جیب خودرو سازان میریزد تولید کنیم و خانواده ها را عزا دار کنیم.
قابل توجه رانندگاني كه نيسان سوار مي شوند ، خدا وكيلي خيلي بد رانندگي مي كنند با سرعت زياد و ايجاد مزاحمت براي ديگر ماشين ها، حداقل براي خودتون هم كه شده كمي آهسته تر برانيد
پشت کامیون نوشته بود :
همه از من میترسن -------من از نیسان آبی
تا کی قراره این ماشین بکشه؟
تا باشد رانندگان نیسان مثل آدم رانندگی کننند
من یکی که تا حالا راننده درست و حسابی نیسان سوار ندیدم. آخرش هم دیدن این نوع فاجعه ها نتیجه کاره
بيشتر رانندگان وسيله نقليه وانت نيسان هاي (آبي رنگ) در هنگام رانندگي چه در خيابان ها و چه در سطح شهر بسيار بي دقت هستند.
بايد پليس با شدت بيشتري نسبت به اونها اعمال قانون كنه !!؟؟؟...بيچاره خانواده اش!
خدا راننده اش را رحمت کند.
من که بیش از ده سال است ، به محض دیدن وانت نیسان آبی (!) از این خودرو فاصله می گیرم.
يكي از اقوام ما كه دو تا مسافر هم داشتبا ماشين هيوندا بود بخورد كرد با نيسان ابي و در دم هر سه تاشون كشته شدن مقصر هم نيسان بود و الان تو زندونه بايد يه فكر يبحال اين نيسانها كرد فكركنم از نظر ايروديناميك هم مشكل داشته باشه
من از نیروهای اورژانس تشکر می کنم برای تشخیص دشوار و فنی که انجام دادند در رابطه با مرگ راننده نیسان
آخه خودروهامون گرون که میشن تجهیزات به روز جهانی هم بهشون اضافه میشه!!!!!!!!!!!
امان از این نیسان آبی! هم روز عروسیم زدن ماشینمو داغون کردن هم روزی که زنمو طلاق دادم! دیگه هر وقت نیسان میبینم پاهام شروع میکنه به لرزیدن!
به نظر بنده هم باید قانون بیشتر روی راننده های وانت به خصوص نیسان سختگیری کنه (البته برای خودشان و سار افراد جامعه) و هم اینکه اصلاً برای راندن اینگونه وائل نقلیه گواهی نامهی ویژه ای در نظر بگیرند تا افراد بی تجربه و کم تجربه پشت این وسائل نقلیه نشینند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار