بازدید 12478

انتشار بلوتوثهای پژاک در مناطق مرزنشین

کد خبر: ۱۱۱۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳ 02 August 2010
گروهک تروریستی پژاک اقدام به انتشار بلوتوث فیلم رژه ها و تمرینات نظامی گروهک خود از طریق گوشی های تلفن همراه نموده و آن را در مناطق مرزی استان های کردستان و آذربایجان غربی پخش نموده است.

به گزارش «جوان آنلاین»، این فیلم که با ظرافت خاصی تهیه شده با پخش سرود مخصوص بر روی فیلم تمرینات نظامی و آموزشهای مختلف چریکی آنها و با به تصویر کشیدن حملات آنها به نیروهای ایران همراه است، در آن سعی شده گروهک مذکور را بسیار منسجم و قوی به مردم نشان دهند.

همچنین این فیلم ضمن بزرگ نمایی این گروهک تروریستی مورد حمایت آمریکا قصد دارد از آن جهت جهت جذب نیرو استفاده نماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
انتشار بلوتوث یک گروهک ارزش خبری داره اما گرانی مسکن و تورم که با معیشت مردم مرتبط است ارزش خبری برای شما نداره؟
دوستان عزیز تابناکی . پزاک تروریست . آدم کش . اصلاً پست . ولی اخه همین فیلم هایی رو هر کسی میتونه دانلود کنه و تبدیل کنه و بزاره تو موبایلش و بلوتوث کنه . خبراتون داره شبیه کیهان میشه . بعدش اولین سایت پربیننده تولید داخل خودش عرضه تولید خبر نداره که میره خبراشو از جوان!!!! آنلاین میگیره
پس این نیروهای خفن شما که میخاد جلوی آمریکا ییها رو هم بگیره کجان!؟ این گوی و این میدون بفرمایین واسه دستگرمی بد نیستا!!
ما کردها اصیلترین قوم ایرانی هستیم و به ایران خیانت نمیکنیم
به خدا قسم که هیچ غلطی نمی توانند بکنند
از خودتون همش دري وري ميگيد.اگه راس ميگيد نشومش بديد
لطفا محل ثبت نام رو هم اعلام كنيد،
بهتر از بيكاريه كه.
بابا خسته شدیم از بس هر اتفاقی تو این مملکت می افته به امریکا ربط میدین. بی کفایتی خودتونو رو چرا به گردن یکی دیگه می ندازین. تازه متوجه این موضوع هم نیستین که وقتی هر گروه کوچکی رو دارین به امریکا ربط میدین یه معنیش اینه که امریکا چقدر قدرت داره و شما چقدر ضعیفین. نکن این کارو آقا نکن.
هنوز خون امثال كاوه و كاظمي و صياد و .. تو رگ بعضي ها جريان داره كه بتونن دهن امثال پژاك و گنده تر از پژاك را خاك مال كنه ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل