بازدید 44117
این فرزاد می آید، آن فرزاد می رود و...

پشت پرده تعیین مجری ویژه برنامه های سحر و افطار چیست؟

پس بجاست دست کم در برنامه هایی که رنگ و بوی سیاسی نداشته، به ویژه درباره برنامه های ماه مبارک رمضان که صبغه ای فرهنگی و معنوی دارند، عوامل موثر و تصمیم گیرنده به باندبازی های درون سازمانی دامن نزنند و ارتقای کیفی برنامه ها ـ بنا بر فرموده حضرت امام(ره) مبنی بر دانشگاه بودن صداوسیما ـ و در نظر گرفتن مقبولیت مردمی برایشان اولویت داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱ 01 August 2010
در حالی که هر ساله با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، حدس و گمان‌ها درباره برنامه‌های تلویزیونی ویژه این ماه به صورت روزافزونی افزایش می‌یابد، با این وجود برخی رسانه‌ها و نشریات با جعل شایعاتی درباره این برنامه‌ها، می‌کوشند به گونه‌ای سیاست‌های مطلوب خود را در این برنامه‌ها پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، در روزهای اخیر نیز بحث‌های فراوانی درباره اجرای ویژه‌برنامه‌های افطار و سحر ماه مبارک رمضان درگرفته است.

بنا بر این گزارش، بخش زیادی از این مشاجرات و حتی شایعات درباره مجریان این ویژه ‌برنامه‌هاست؛ اشخاصی که در روزهای اخیر، شایعات زیادی درباره آنان و برنامه‌هایشان منتشر شده است به گونه‌ای که می‌توان گفت، تمرکز مدیران تلویزیون را برای استفاده از مجری‌هایی که بیشترین محبوبیت، توانایی، آگاهی را برای اجرا دارند، بر هم زده است.

این گزارش می‌افزاید: از جمله این شایعات می‌توان به تلاش وحید یامین‌پور برای اجرای برنامه ویژه سحر ماه رمضان اشاره کرد؛ ماجرایی که بنا بر اطلاع خبرنگار «تابناک»، اساسا دروغ بوده و نه یامین‌پور از خود علاقه‌ای برای اجرای برنامه سحر ماه مبارک رمضان نشان داده است و نه مدیران تلویزیونی قصدی برای کنار گذاشتن فرزاد جمشیدی دارند، چراکه به نظر می‌رسد، توانایی و دانش فرزاد جمشیدی برای اجرای چنین برنامه‌ای، بر هیچ کس پوشیده نیست.

از سوی دیگر، مجری توانمندی همچون فرزاد حسنی هم که به نظر می‌رسد در ماه مبارک رمضان پس از مدتی به تلویزیون برگردد، اسباب جوسازی‌هایی در بین رسانه‌ها و موضع‌گیری‌هایی علیه او شده است.

بدیهی است، هر شخصی از جمله فرزاد حسنی در کارش معایب و نواقصی دارد که ممکن است از دید برخی مخاطبان نامطلوب تلقی می‌شود؛ اما این باعث نمی‌شود که توانایی و سطح اطلاعات وی و همچنین محبوبیتش در بین مردم نادیده گرفته شود و با ایجاد جوسازی‌هایی، به دوری وی از تلویزیون دامن زده شود.

در پایان ذکر این نکته ضروری می نماید که ایجاد این شایعات، باعث می‌شود مدیران تلویزیون بعضا تحت تأثیر قرار گرفته و در مواقعی به انتخاب‌هایی دست بزنند که توقعات مردم فهیم کشورمان را برآورده نسازد و اشخاص توانمند را هم منزوی و خانه‌نشین کند؛ پس بجاست دست کم در برنامه هایی که رنگ و بوی سیاسی نداشته، به ویژه درباره برنامه های ماه مبارک رمضان که صبغه ای فرهنگی و معنوی دارند، عوامل موثر و تصمیم گیرنده به باندبازی های درون سازمانی دامن نزنند و ارتقای کیفی برنامه ها ـ بنا بر فرموده حضرت امام(ره) مبنی بر دانشگاه بودن صداوسیما ـ و در نظر گرفتن مقبولیت مردمی برایشان اولویت داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
دیگه از پشت پرده خسته شدیم
بترسید از زمانی که پرده ها بر افتد
در همین دنیا
آقا به خدا ما هم منتقد جدی برخورد فرزاد حسنی با سردار رادان بودیم و هستیم. ولی انصافا فرزاد حسنی بهترین گزینه برای برنامه ماه عسل هست. اگه تذکری هم بوده مطمئنا تا حالا به آقای حسنی داده شده و ایشون هم حتما به تذکرات توجه میکنن و احتیاج به این همه جنجال نیست. فرزاد حسنی مثل عادل فردوسی پور از مجریانی هستند که عامل اول در محبوبیت و پربیننده بودن یه برنامه هستند.
بهترين مجري براي اين شبها فقط آقاي درستكار است كه هم شوخ است هم عارف مسلك هم كنترل هيجانات خود را به نسبت دارد ضمن اينكه همانطوريكه از نامش برمياد درستكاره و صراحت لهجه داره و حرفش رياكارانه نيست .
آقای خاص بی بصیرت
اگر مقبولیت مردمی رو میخوای و منافق نیستی مردم تو انتخابات 22 خرداد پارسال نشون دادند چه کسی اکثریت است.
اگر از لحاظ هنری هم مد نظر باشه این بنده خدایی که مد نظر شماست هم صدا و هم لحن دلنشینی داره.
هر دو فرزاد کارشون درسته
واقعا اجراي آقاي جمشيدي بي نظير و ارزشمنده، بدون غلو روحيه رمضاني و مناجاتي دارن.
اما فرزاد حسني، در مجري گري توانمندي غيرقابل انكاري داره ولي مناسب برنامه هاي ارزشي نيست. يه جورايي تعبير "فرهنگ سازان بي فرهنگ" مناسب ايشونه. البته نه خيلي غليظ
ارتقاء کیفی برنامه ها یعنی خوش زبانی مجری و مهم نیست که چه مفاهیم انتقال داده می شود و توسط چه کسی؟

اگر می خواهید محبوبیت را نیز بسنجید که فلان خواننده خارج نشین که محبوب تر است!؟

محبوبیت مجریها نیز با اجرای بیشتر در صدا سیما بیشتر می شود.

همچنین مجری دو سال اخیر ماه عسل هم که به گمانم از نظر موفقیت و محبوبیت چیزی کم نداشت؟ هر چند که دل خوشی از اجرای ایشان نیز ندارم.
سحرهاي ماه رمضان انشاءالله با فرزاد جمشيدي.
احسان علیخانی که خوبه وجوانان هم دوستش دارند چرا باز از ایشان استفاده نشود وامتحانش را هم پس داده وفرزاد حسنی هم خوبه کسانی را بگذارند که جوانان جذب شوند
فقط فرزاد حسني
پس احسان خان عليخاني چي ؟ اسمي از او نبود
معایب چی کار داره به دریدگی و بی ادبی ؟!
آخرشو خوب اومدي
برید افراد جدید بیارید بت سازی نکنید حیفه این همه پول و عمر و از همه مهمتر معنویتی که به ابتذال کشیده میشود
در حالیکه فرزاد حسنی نه ژس مذهبی دارد و نه غنی لازم در این گونه مباحث را انتخاب او بسیار نا بجا است برنامه ی مذهبی مجری دین پخته می خواهد تا کلامش تاثیر دینی گذارد پر حرفی و به هم بافتن مباحث مذهبی بدرد مردم نمیخورد
سيما مختار است اما هر برنامه ايكه اقاي فرزاد حسني مجري ان باشد بنده به هيج وجه بيننده ان نخواهم بود.اينو كه ميتونم؟!!!
فرزاد جمشیدی فقط جملات را پشت سر هم میگه وچون سواد ما کمه فکر میکنیم حرفاش زیبا و درسته
مجري يه برنامه مذهبي با ميليونها بيننده بايد داراي تفکر و تحصيلات و بينش مذهبي باشه نه ژس مذهبي
خدا وکیلی خودتون قضاوت کنید .
خواندن هر روزه اخبار حاوی الفاظی مانند "پشت پرده ، اسرار، ناگفته ها و نظایرهم "چه تصویری از اوضاع در ذهن می سازد.
فرزاد حسني تاثير زيادي در پربيننده شدن برنامه داره و مجري خيلي خوبيه
آقاي جمشيدي كه سياسي هم نيست خيلي خوب است
با سلام
فرزاد جمشيدي بهترين گزينه مي‌باشد شك نكنيد
درسته که فرزاد حسنی حاضر جوابه و دایره واژگان اش گسترده و گاهی وقتها از ته هنر بازیگری اش می تونه کمک بگیره واسه القای حس درونی اش اما قبول کنید سخته واسه مخاطبا که حرفهاش رو باور کنن. علی درستکار پارسال ثابت کرد که آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. در اوج متانت و سادگی چه زیبا آمین بییندگان رو با دعاهاش همراه کرد
هرکسی باشه جز یامینی پور سیاسی
از همه بگذریم تابناک خیلی سواد مذهبی پایینی داری که جمشیدی راداری توان و دانش می دانی!!! البته از اصولی که بر سایت تو حاکم است می توان فهمید چقدر از عمق اسلام باخبری!!!
اگر مجری ماه عسل غیر از فرزاد حسنی باشد ، بنده از تماشای این برنامه انصراف خواهم داد . . .
همه می دونن که آقای حسنی جرمش این بود که اسرار هویدا می کرد...
با اظهار تاسف
فرزاد حسني البته ادعا هم داره
دریدگی و بی ادبی کدومه؟هر کی حرفشو رک میزنه دریده و بی ادبه؟؟؟؟!!!اونی که بدون هیچ ناسزایی انتقاد می کنه دریده و بی ادبه؟!حقمونه تا وقتی هرچی سرمون بیارن و هیچی نگیم حقمونه حقوقمونو پایمال کنن. ظرفیت انتقاد تو مملکت ما صفره
خود ضرغامی هم نمیتونه این مجری هارا کنترل کند
لطفا یک مجری مومن و معتقد باشد نه این که زیر ابرو برداشته باشد .
مجری مومنی که در شبکه سه از یک حاج آقایی سوالهای فقهی مردم را می پرسد خوب است متین و ساده و صمیمی و با اخلاص .
علیخانی نه تکراری شده
هر آنچه از بر آید بر دل نشیتد /
ما که حرفی از ته دلشون ندیدیم تا حالا !
آره درستکار خوبه
درستکار
درستکار
آقا جون هر کسی که دوست دارید هر کی رو میارید این احسان علیخانی رو نیارید.
چقدر از فرزاد حسنی پول گرفتی بدبخت
مقبولیت مردمی???????? در صدا و سيما ؟؟؟؟
يكي معني كنه لطفا
تو را به خدا فرزاد حسني را نياوريد
خيلي وقت از دستش راحت شديم
من فرزاد حسنی رو از نزدیک دیدم.واقعا انسان خوب و خاکی ای هست.به نظرم فرزاد حسنی بهترین گزینه هست. و باید بیشتر و بیشتر توی تلویزیون دیده بشه.چرا وقتی میبینین یکی محبوبه سریعا می خواین حذفش کنین؟برای همینه که هیچکی تلویزیون نگاه نمیکاخلاق و خاکی و خوش برخورده.چرا وقتی می بینیم یک نفر طرفداراش زیادن باید سریعا حذفش کنین؟
برای همینه که هیچکی تلویزیون نگاه نمیکنه.به طور مثال مهران مدیری که بهترین ها رو می سازه باید سریالش که حتما مخاطبین فراوانی خواهد داشت از تلویزیون پخش نشه؟
چون طرفداراش زیادن.
هرکی طرفدارش زیاد شد سریع حذف می شه؟فرزاد حسنی هم خیلی طرفدار داره و خیلی هم مجری خوبی هست.به نظر من بهترین گزینه برای ماه عسل هست.شاید بیننده ها با تلویزیون آشتی کنن در صورتیکه به خواسته هاشون احترام بذاره.

تابناک جان لطفا نظرمو تایید کن.
با با دعوا نکنید
فرزاد جمشیدی سحر رو اجرا میکنه
فرزاد حسنی هم ماه عسل رو
من یک پزشک هستم و درک نمیکنم که بعضی از مجریان که به وضوح دارای اختلال شخصیت خود شیفتگی و خود بزرگ بینی بوده و به خاطر این بیماری تا به حال درگیری هایی هم در مقابل دیدگان مخاطبان داشتند چند بار باید امتحان پس بدهند تا مسئولین آنان را کنار بگذارند. در هنگام استخدام این افراد در کنار گزینش های بعضا غیر ضروری لازم است تا لااقل یک تست روانشناسی هم انجام شود تا اذهان مردم بدست یک مشت آدم بیمار سپرده نشود.
اصلا حالا که بحث محبوبیت بالا گرفته من میگم نانسی عجرم یا هیفا وهبی رو مجری کنن که کم هم محبوب نیستن. از شوخی گذشته، مگه این مجری چند ساله اخیر ماه عسل که اسمش یادم نیست، چشه؟ عزیزی در کامنت ها خوب اشاره کرد که حرف حسنی در مسایل مذهبی و اینها یه جوری توی ذوق میزنه. ادم باید حرفی بزنه که شنونده از گوینده پذیرا باشه. یعنی باور کنه که گوینده خودش هم به حرفی که میزنه باور داره و عمل میکنه
جای گوینده و گویندگانی که در سالهای جنگ در رادیو و در سالهای بعد از آن در تلویزیون بدون گرفتن ژست های جوانان مذکور به زیبایی برنامه های سحر ماه مبارک را اجرا می کردند خالی است....
تابناک حافظه تاریخی ات جواب میده؟ یا رفیقاتن ؟
اینایی که می گی کی هستن؟
به نظر من آقای جمشیدی و درستکار از جمله مجریان توانمند مذهبی هستند که دارای کلام نافذ و تاثیرگذاری هستند و از حاشیه پردازی های بی تاثیر هم دوری می کنند
ما توي كشورمون اينهمه جوون با استعداد داريم بازم امثال فرزاد حسني رو مياريم كه حداقل آداب اجتماعي رو توي خيابون و اماكن عمومي رعايت نمي كنن.ايشون از همه مردم طلبكاره. كسايي كه باهاش برخورد داشتن حتما حرف منو تاييد ميكنن.
چند سال پیش همین شما منافقا نبودید که بی شرمانه به صدا و سیما تاختید به خاطر خطای فرزاد حسنی؟؟
خوب بید
فرزاد جمشیدی به دلیل اخذ مواضع سیاسی شایستگی خود را از دست داد!
هست از پرده گفتگوی من و تو - چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من
با سلام و خسته نباشيد

فرزاد جمشيدي = نزديكتر شدن به خداي بزرگ
به نظر من صداوسیما نباید مجری های قوی رو مثل آقایان حسنی و فردوسی پور حاشیه برونه. اونا به برنامه ها اعتبار میدین
اقای فرزادجمشیدی لهن دلنشینی برای سحرهاداره اقای حسنی افطار و اقای جمشیری سحرها
فرزاد حسنی در بین جوانان خیلی طرفدار دارد و میتواند حس و حال رمضان را در آنها گرمی بیشتر ببخشد شما را به خدا با سیاسی کاری جوانان را از دین دور نکنید
فقط احسان علیخانی
آقای جمشیدی سیاسی نیست؟؟
واقعا که چقدر اطلاعاتتون زیاده.
مدیر روابط عمومی وزارت رفاه سیاسی نیست.
خنده داره.
يادش به خير! يك زماني برنامه قبل از افطار را ساعد باقري اجرا مي كرد. هنوز حلاوت استنادات عرفاني اش از متون كهن ادبي در كام من است.
فرزاد باشه اونم از نوع حسنی که بسیار دلچسبه D:
سلام.
ماه رمضان انشالله با فرزاد جمشیدی.
بنظرمن یک روحانی باید مجری باشد نه غیرروحانی.بالاخه حدیثی ایه ای درست بخواند درست تلفظ کند همچنین ادعیه.
فرزاد حسنی اصلا به درد برنامه ماه رمضان و ارزشی نمی خورد او برای برنامه های تیپ جوان و غیر ارزشی خوب است و بس
یامین پور و جمشیدی به مراتب بهتر از حسنی هستند
واقعا که اخه شما اقای حسنی رو با اینا مقایسه میکنید .. ماهه عسلی گفتن این شبهایی گفتن . هر کسی کار خودش.....
من یکی که تا فرزادحسنی رو می بینم فوری کانل رو عوض می کنم.
در تمام عمرم مجری خوش شیفته تر و در نتیجه منفورتر از بعضیها ندیم
فرزاد حسنی کارش عالیه

در مورد سردار رادان هم هر کسی حق داره انتقاد بکنه فرزاد هم انتقاد کرد به کام اقایان خوش نیامد
فرزاد جمشیدی واسه برنامه سحر و فرزاد حسنی واسه برنامه افطار .............
فرزاد حسنی کجایی که یادت بخیر با اون ماه رمضونایی که روزه مونو با برنامه هات افطار می کردیم
چون پرده بیفتد نه تو مانی ونه من
فرزاد حسني حرف نداره. بهتر از این انتخاب نبود.
دو تا فرزاد خوبن ولي يامين پور اصلا با اون برنامه به اصطلاح مناظرش حتما ميخواد درباره اختشاشات يا سران فتنه با مهموناش صحبت كنه
تو رو خدا!!
خنده که نمی خوایم بکنیم! فرزاد حسنی دیگه چیه!!
برای بعد از افطار خوبه!!
تابناک با این خبر باعث سوگیری در ذهن مخاطب به سمت مجری های محبوب خودش (نه مردم) میشه.
محبوبیت فرزاد حسنی؟ کاش یه نظر سنجی می کردید.
یه کم از جلو پرده هم بگید
دلمون پوسید
برگشتم و ديدم نظرم درج شده ممنون.
همين
صدا و سیما این همه بیننده داره ما نمیدونستیم ؟ چقدر نظر دادند ! حالانمیشه هرچی فرزاد داریم بیان تو برنامه و مجری مشترک بشن ؟ همه سلیقه ها هم راضی میشن !!
محبوبيت! خيلي ببخشيد چند درصد مردم اين مجري هاي محبوب شما رو اصلا مي شناسند كه بخواد محبوبشون هم باشه؟ در خواب تشريف داريد
بابا جون جان خودم نباشه به جان تو که این فرزاد حسنی خیلی طرفدار داره وووولحنش هم خیلی باحاله...حالا شوخی در رفته با همه کس میتونه سازگار داشته باشه .....چون با عالم احترامش رو نگه میداره میزاره حرفش رو بزنه مچ بچه سوسول ها رو خوب میگیره....خلاصه ادم باحال و هنرمندیه... حالا میل خودته اگه میخای روزمون رو پا ماهواره افطار نکنیم به نظر ما خس و خاشاک اهمیت قایل شو ....
....
....
"جون مادرت نظرم رو نمایش بده والا نفرینت میکنما"
درود بر بهترین مجری صدا وسیما ،دکتر فرزاد جمشیدیان
هرکی غیر جمشیدیان بشه مجری سحر ،ماه رمضون مردم رو خراب کردن.فقط خودش.
فرزاد عالی
تابناک با این کار روانشناسی اش به خوانندگانش داره فرزاد حسنی بی ادب رو بزور به مردم می خرونه
به نظر من آقای درستکار برای برنامه افطار و آقای فرزاد جمشیدی برای سحر بهترین انتخاب هستند.با تشکر از تابناک که نظر منو هم منعکس میکنه...! شادنوش از نوشهر
فرزاد حسنی عالی است تو این 3 ساله که تو رادیو بوده خیلی پخته تر شده در صمن در رادیو در همین امسال 3 بار جابزه برترین ها را گرفته هم با سواده هم مطلع هم باهوش من که قبولش دارم مخصوصا الان که سنشم رفته بالا و پخته تر شده سکوت 3 ساله اس بیانگر همین مسئله هست
تو این چند وقت که فرزاد حسنی نبوده تلویزیون یه چیزی کم داشته.
مجری فقط فرزاد حسنی
اگه قراره معرکه داشته باشیم ترجیحا برنامه ای پخش نشه/میشه چند نوبت 20:30 پخش کنیم مردم تحلیل های گزارشی اونو نیاز دارند تا یدرستی از حقایق هستی اطلاع بیایند. این حق رو از اونا نگیرید، خواهش میکنم
مگه فرزاد حسني بازم تو تلويزيون هستش؟ اصلا زنده هست؟
در صورتی که فرزاد حسنی مجری باشد فکر کنم در طول ماه مبارک رمضان اون شبکه را نگاه نکنیم
يه نفر خلاف كه ميكنه ميره زندان جور ميكشه بعد مياد بيرون و حسابش صاف ميشه.فرزادحسني هم همينطور يه مدت نبود جور كشيد الان وقتشه كه برگرده.اما بعضي از آقايون افراطي معتقدند حسني بايد براي هميشه ممنوع التصوير بشه.بابا قتل كه نكرده!
جمشیدی برای سحر حسنی برای افطار
سلام من به شخصه از فرزاد حسنی خوشم نمیاد چون خیلی مغرور هستش کسی که علیرضا خمسه را مسخره کنه بدرد یه برنامه ارزشی نمی خوره هرچند که آدما تغییر می کنند و امیدوارم این تغییر در مورد ایشون مثبت باشه و بشه همون مجری که اولین بار تو تلوزیون دیدیمش
جدا از بحث داشتن اطلاعات موضوع طرز برخورد با مخاطب و فهميدن اين موضوع كه همين مخاطبهاي برنامه ها هستند كه باعث محبوبيت يا عدم محبوبيت يك مجري تلويزيوني ميشوند نكته قابل توجهي است كه متاسفانه بعضي از آقايان يا اين موضوع را نميدانند ويا نمي خواهند قبول كنند (قابل توجه بعضي آقايان خانه نشين)
رفتار و ‍‍‍‍ژست هاي فرزاد حسني هيچ سنخيتي با ماه مبارك رمضان ندارد و ذائقه بينندگان را فرسوده و خسته مي كند اصلح است از مجريان ارزشي با شكل و شمائل موجه در سيما استفاده گردد . كه يقينا" تاثير بسزائي در جذب مخاطب خواهد داشت .
به نظر من كه ميدونم چاپ هم نميشه بهتره مجري براي افطار و سحر ماه رمضان از چين وارد كنيم تا اين جنگ انتخاب مجري هم مثل انتخابات با زور سرنيزه به خوبي و خوشي خاتمه پيدا كنه
من ميگم فرزاد حسني باشه براي برنامه سحر و اون يكي بتشه براي افطار.
با احترام به تمام مجریان عزیز شبکه ملی . حضور آقای علی درستکار در برنامه افطار و آقای فرزاد جمشیدی برای برنامه سحر یکی از بهترین گزینه برای شبکه 1 میباشد
فقط فرزاد جمشیدی.
به خدا فرزاد حسنی از همه مجري ها مردمي تره. كيه كه به حرف مردم گوش كنه؟
سلام بر همه خوانندگان عزيز زيبايي لحن و اداي كلمات و جملات و دانش جناب آقاي جمشيدي را با هيچ شخص ديگري نمي توان مقايسه نمود.
فقط جلوي ابرو برداشتن اين مثلا آقايون رو بگيرن.
تشكر از زحماتي كه مي كشيد. نظرات قبلي رو كه درج نكرديد. اين نوشته رو هم براي درج نكردن مي نويسم. لطفاً معني كلمه "صبغه" در پاراگراف پاياني رو برام توضيح دهيد. اگر منظور گذشته فرهنگي برنامه سحر ماه مبارك رمضان بود، كه به نظر بنده بايستي واژه "سبقه" جايگزين شود، وليكن اگر منظور چيز ديگري است، لطفاً معني و مفهوم واژه بكار رفته را بيان كنيد تا ما هم بدانيم. زياده عرضي نيست.
كسي كه كرسي مجري گري را گرفته مانند استاد دانشگاه يا استاد اخلاق(حتي بازيگران و نويسندگان وغيره) فارق از اينكه چه ميگويد انرژي منفي يا مثبت به مخاطب ميدهد انساني كه خودسازي نكرده انرژي منفي و حيواني و راه كج به فرزندان اين ملت ميدهد
فرزاد حسنی برای رادیو خوبه اونهم بشرط اینکه رادیو خاموش باشه
آقای درستکار هم به درد برنامه های مذهبی نمی خوره برای برنامه های اجتماعی رادیو خوبه
ولی آقای فرزاد جمشیدی هم باید برای برنامه این شبها انتخاب بشه هم برنامه های سحر وافطار انشا اله
به نظر من بهترين مجري آقاي اميرحسين مدرس هستند.
سلام
آقايون مسئول سايت تابناك
ما كه نفهميديم (الكي) شما بااين متن دارين تبليغ فرزاد حسني رو مي كنين
خودتون تقبيح مي كنيد وخودتو برخلاف نظر خودتون عمل مي كنيد
رطب خرده منع رطب چون كند؟
هیچ مجری نمی خواهد
فقط علي درستكار
فرزاد حسني لازم است كمي از تكبر خود كم كند.خود شيفتگي باعث عدم محبوبيت مي شود.
فقط احسان حسني جمشيدي
برنامه ماه مبارك رمضان ما عين برنامه ديروز امروز فرداي ما و برنامه ديروز امروز فرداي ما عين برنامه ماه مبارك رمضان ماست ... از طرف شمسي قلي سياست پرورده .
یامین پور را دعوت کنند هم برای سحر هم برای ظهر هم برای افطار هم برای ... تا رمضان را هم سیاسی کند بلکه قند در دل بعضی ها آب شود و خوش بحالشان شود!!!!!!!
هر دو فرزاد خوب هستند .انتخاب بجايي بوده است.
خوب اگه ميخوايدازبين بدوبدتريكي روانتخاب كنيدخوب معلومه بده بهتره
فرزاد حسنی فکر می کنه تافته جدا بافتس و از اسمون اومده رو زمین !
خیلی عجیب و غریب مغروره که واقعا معلوم نیس این همه غرور واسه چیه.
حالا اینکه یه مدت از تلویزیون دور بود ایا این دلیل بر اینه که واقعا اصلاح شده ؟
ما که چشممون اب نمی خوره
ها ایییی که گفتی یعنی چه؟؟
الحمدلله که مردم مشکلی درتامین مایحتاج ماه رمضان ندارند و همه چیز به موقع ، اندازه کافی از کشورهای "دوست و برادر" کمونستی وارد شده و ملالی نیست جز این که ببینم مجری برنامه های شب های رمضان کیست.
خوب سرگرم می کنید مردم را.
سلام
فرزاد جمشیدی برای برنامه های سحر عالیه
بهتر اصلا از اقاي جمشيدي به دليل موضع گيريهاي سياسي استفاده نشود چون مردم مجري بي طرف را بيشتر دوست دارن خود من از طرفداران جمشيدي بودم ولي ديگه از اون متنفرم فقط حسني يا عليخاني
سلام . به صداوسیما بگین که اصلاً ناراحت نباشه . چون من خودم می آم همه برنامه هاش رو براش اجرا می کنم . ساعتی 5میلیون هم بیشتر نمی گیرم . خلاصه من حاضرم همه وقت مردم عزیزمان را در خدمت آنها باشم که یه وقت خدای نکرده نروند سراغ بیگانه ها . می خوام به همه ثابت کنم که مجری فقط من هستم و بس .... می خوام بگم که در ایران دیگه نه مجری می سازیم نه می آریم و نه وارد می کنیم .... البته صادر می تونیم بکنیم ....
سلام: به نظر من آقای درستکار یا جمشیدی آقای حسنی نه قیافه نه تیپش به این جور برنامه های معنوی نمی خوره وبرای برنامه ماه مبارک رمضان مناسب نیسسسسست
من میگم اصلا بررنامه های بی بی سی را مستقیم پخش کنین.باور کنین خیلی بهتره ها.
رمضان فقط با احسان عليخاني رنگ و بوي رمضان دارد. از شما خواهش مي كنم احسان عليخاني را به عنوان مجري انتخاب نمائيد.
اگر فرزاد حسنی برنامه افطار رو اجرا کنه حتما تمام دعا های روزه داران مستجاب خواهد شد !!!!
خدا وکیلی مجری برنامه دیروز امروز فردا را نگذارند. بگذارید ماه مبارکی عبادت کنیم.
فرزادجمشیدی آری_فرزادحسنی نه
فرزاد حسنی امتحانشو پس داده و اینکه بعضی ها چشم دیدنشو ندارن به خاطر اینکه فرزاد حسنی مثل مجری های دیگه نیست که بخواد تو تلویزیون خیلی اتو کشیده با کت وشلوار بیاد بشینه و حرفهایی رو که برای یه سری مجری ها دیکته میشه و اونها هم فقط از روی اون میخونن و اگر اون کاغذ ها رو ازشون بگیری حرف دیگه ای بلد نیستن ویا همون حرفها رو هم باید صد بار بخونن تا وسطش تپق نزنن.در ضمن قابل توجه اونهایی میگن نظر سنجی بکنن تا محبوبیت حسنی معلوم بشه چند روز بیش فرزاد حسنی با آرای مردمی به عنوان یکی از بهترین های رادیو معرفی شد تازه اون تو رادیو بود رسانه ای که شاید به اندازه تلویزیون مخاطب نداشته باشد.
فقط... را نگذارند كه با رفتار يك طرفه اش حال همه افراد منصف را به هم زده
ماه رمضان ماه عزاداري كه نيست كه بعضيها توقع دارن نخندند !!

رمضان ماه تفكره بهتره كسي مجري بشه كه بتونه با اجراي مطلوبش رسالت اين ماه پربركت را انجام بده
سحر جمشيدي
ولي افطار خوراك فرزاد حسنيه
فرزاد حسني بهتره ببم جان.
بابا شما هم دلتون خوشه ها گوشت کیلو چنده همه خانواده ها میتونند ماه رمضان گوشت بخرند یا نه
لابد می خوای بگی این برنامه ها غذای روحه بابا چقدر بگیم که آدم گشنه ......
سلام
سبقه درسته نه صبغه
به نظرم شخصیت آقای فرزاد حسنی مناسب برنامه ی مذهبی مثل ماه عسل نیست. یعنی در حقیقت قیافه ی ایشون بدرد این جور برنامه ا ی نمنیخوره. همون مجری قبلی مناسب تر و بجا تر بود.
مجری چيني ميتونه مشكل رو حل كنه

شنيدم معلم ورزش چيني هم قراره بياد
فعلا كه فارسي 1 تو همه خونه هاي ايراني داره غوغا مي كنه. واقعا كه بايد افسوس خورد به حال يك حكومت كه با يان همه امكانات و پول نمي تونه از پس يك شبكه ماهواره اي هم بر بياد. اين نشون مي ده كه آقايون تو كارشون خيلي خبره هستند!!!!!!!!!!!
نظر من کوووووووووووووووووو؟
آخرشم نوشته بودم تابناک جون نظرمو تایید کن.کوووووووووووووو؟بد نبود که؟
درباره مهران مدیری هم گفتم.زود چاپش کن وگرنه باهات قهر میکنماااااااااااااااااا.نفرینت میکنما
بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند روح مرحوم آیت الله علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان را غریق رحمت خویش فرماید والساعه همنشین پیامبر و ائمه و فاطمه زهرا سلام الله و صلواته علیهم اجمعین بفرماید انشاالله که فرمود:

این انقلاب یک شهید داشت و آن اسلام بود.

والسلام
هر كي رو مي ذاريد بذاريد وحيد يامين پور رو نه. ترو به خدا تا اينجاشم كه بوده كافيه.
اگه آقای جمشیدی برنامه سحر رو اجرا نکنه، ما ترجیح می دیم به رادیو گوش کنیم و مطمئن باشید سحرها تلویزیون رو روشن نمی کنیم.
در افطار هم اگه طبق سنوات گذشته آقای حسنی و یا علیخانی باشند به هیچ وجه تلویزیون رو کانال اونها نخواهد بود!!!! من اصلا از امثال این آقایون که خیلی احساس خودمونی بودن و باحالی می کنند خوشم نمیاد!!
ميخوام بگم چي نظر بديم چي بي نظر باشيم اونا کار خودشونو ميکنن لطفا زحمت نکشين
فرزاد حسنی برای ماه مبارک رمضان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از مجري برنامه ديروز امروز فردا متنفرم.با اون لبخند موذيانه اش سعي مي كنه به همه بقبولونه كه همه حرفهاش كارشناسيه و از روي دغل و كلك نيست!!!
من که هیچ رقمه فرزاد حسنی تو کتم نمیره.خیلی خیلی بی ادبه البته اگه غرورشو بزاریم کنار.
اون یکی فرزاد هم خیلی اشک آدمو در میاره.پارسال دم سحرا ما نتونستیم چیزی بخوریم که .دائم داشتیم درمونده ها را دعا میکردیم.
درمونده ها را دعا کردن بهتره تا خلق ا.. را با زبون روزه بدیم دسته حسنی.
از خدا مي خوام اوني كه لايقتره انتخاب بشه
فقط فرزاد حسنی!!!!!!!!!!!!! از اون بهتر نیست.
خواهشا فردوسي پور رو با مجريهاي موفق مقايسه نكنيد. چون ايشون از تمتم تواناييش در ايجاد جنجال و حاشيه استفاده ميكنه اونم با هدف بازارگرمي خودش
وقتی کسی مثل احسان علیخانی هست دیگه اصلا نباید به فکر انتخاب بین این گزینه ها بود.واقعا متاسفم با این گزینه هاتون
تکلف و تصنع زورکی و ساختگی در سخن فرزاد جمشیدی انسان را از خلوص و پاکی ماه رمضان جدا می کند و حس ریا در آن بوجود می آورد . اگر ممکن است یا ایشان نباشند یا به ایشان بگوئید کمی پیاز داغش را کم کند.
این یارو حسنی یهو وسط برنامه به خدام گیر میده نعوذبالله و این دفعه خودشو نفله میکنه!
جمشیدیم که معلوم نیست حرفاشو از کجا می زنه!
ولی علی خانی که اسمی هم ازش نبود اصلا به درد مجری گری نمی خوره.
پس نظر من کجاست ؟ نمیبینمش ؟؟؟ همونیکه گفتم اگه فرزاد حسنی نباشه انصراف میدم از تماشای ماه عسل ؟؟؟؟؟؟ هااااااا ؟؟؟؟؟
قط احسان علیخانی
اصلاً هیچکدوم به درد نمی خورند...تابناک جون بفرست از سر کوچه بعضیا 2 تا از اون خوباشو بیارن
فرزاد حسنی
آخه فرزاد حسنی کجا و سحر عرفانی ماه مبارک رمضان؟
تابناک جون خوب بازار گرمی می کنی ها! بگو ببینم چقدر بابت این بازاریابی از صداو سیمای کساد و بی مشتری پول گرفتی؟!
آقا جون! صداو سیما الحمدالله به کار خودش وارده و خوب پاک سازی می کنه! به نظر من و تو هم احتیاجی نداره.
براي برنامه ماه رمضان كه مذهبي است كه نبايد يامين پور رو گذاشت كه سياسي است ، اونهم با اون نظرات يك طرفه و واضحش!!!
به نظر شما مردم مهم هستند یا فقط رضایت آقایون شرطه؟
فرزاد حسنی هیچ سنخیتی با اجرای برنامه در سحر ندارد ، اگر ایشان در سحر مجری باشد بنده ترجیح می دهم تلویزیون نگاه نکنم.
ماه عسل یعنی احسان علیخانی. به جناب آقای فرزاد حسنی هم پیشنهاد می کنم خودشون رو به یه برنامه دیگه تحمیل کنن! ماه عسل صاحب داره صاحبش هم احسان علیخانیه.
قفط احسان
من که عاشق فرزادجمشیدیان هستم ،سحرهای ماه رمضون به امید شنیدن حرفهای جمشیدیان زودتر از خواب پا میشم.هر چند اگه خودشو قاطی سیاست نمی کرد خیلی بهتر بود ولی بازم دوستش داریم واگه جمشیدیان نباشه اصلا تلویزیون رو روشن هم نمی کنیم.واسه سحر هم علیخانی مناسب تره.
به نظر من فرزاد حسنی بهترین انتخاب هست.و اجرای هر سبک برنامه ای به بهترین شکل ممکن انجام میده.
انتخابش برای ماه رمضان اتنخاب شایسته ای هست.و اینکه محبوبیتش در میان جوونا زیاده و حرفاش رو مردم تاثیر میذاره...چون خودش مطالعه زیاد داره و انسان متدین و مذهبی هست و کلا بهترین اجرا رو ارائه میده.
خداوکیلی یکی این نظرات رو از بالا تا پایین بخونه و خودشو بزاره جای اون مسئولی که میخواد انتخاب کنه!!! سر یه مجری اینهمه حرف نظر هست چه برسه به کارهای مهم مملکت!!!
دوستانی که از علیخانی حمایت می کنند جا داره بدونند که اصلا ایده ساخت چنین برنامه ای رو فرزاد حسنی داده و این برنامه مال ایشون بوده ...
به نظر من آقای حسنی چون شخصیت مذهبی دارند و به دیگران توهین نمی کنن برای این برنامه مناسبتر هستن
حسنی امسال با درو کردن 3 جایزه رادیو بازم نشون داد که خیلی مستعده...انتخابش برای هر برنامه ای حتی برنامه سیاسی انتخاب خوبیه...
لطفا مجری برنامه سحر را تغییر ندهید اقای جمشیدی بسیار مناسب برای برنامه سحر هستند
با این نظر موافقم:
براي برنامه ماه رمضان كه مذهبي است كه نبايد يامين پور یا فرزاد جمشیدی رو گذاشت كه سياسي هستن ، اونهم با اون نظرات يك طرفه و واضحشون!!!
فقط عادل فردوسی پور.
همتون ريا كار هستيد يا در خواب ، اخه بنگان خدا مگه اينها جايي هم براى دين و ديندارى گذاشتن كه شما چونه مجرِى ميزنيد
ما با فرزاد حسنی می ریم ماه عسل
با سلام

آقای فرزاد حسنی قبل از ورود به کار و زندگی اجتماعی حتما" می بایست یک دوره جامع و کامل و تقریبا" طولانی کلاسهای اخلاق و ادب و تربیت اجتماعی را می گذراندند. هنوز هم دیر نشده اگه خیلی مشتاق مجری گری هستند حتما" به این نصیحت خواهرانه گوش جان بسپارند.مطمئنا"پر رو و وقیح بودن وخیلی خودمانی بودن راه مناسبی برای موفقیت و محبوببیت نیست.حفظ حرمت افراد در هر جایگاهی که باشند از وظایف بدیهی و اولیه هر انسانی در زندگی اجتماعی می باشد. خصوصا" مسئولین محترم و دلسوز. حالا مگه قحط الرجال شد که فرزاد حسنی هم مطرح شد. آقای جمشیدی مناسبند.
به نظر من فرزاد حسني بهترين انتخابه و فكر ميكنم كساني كه با اجراي اون مخالفند افرادي هسند كه داراي تفكرات خشك و دسته بندي شده هستند و گستره ديدشون محدوده و افراد كمي رو در بر ميگيره. و من براي فرزاد حسني آرزوي موفقيت ميكنم چرا كه گستره ديد و سعت نظر اون بسيار بيشتر از افراد خشك مذهبيه كه فقط تفكرات خودشون و يه عده محدود رو قبول دارند.
البته اقای حسنی خوبه به شرطی دیگه هم ابروهاشو برنداره وهم از کلمات کوچه بازاری کمتراستفاده کنه
هیچکدام خوب نیستند تن صدای فرزاد جمشیدی خسته کننده است.
فـــــرزاد حـــــســـــنـــــی عــــــالــــیـــــه
فرزاد حسنی بهترین مجری ایران است و گزینه ی مناسبی برای اجرای برنامه ی ماه مبارک رمضان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها