بازدید 83808

سوءاستفاده پژاک از دختران و هلاکت 9 تروريست در اروميه

در اين درگيري، از تروريست‌ها چهار بيسيم دستي، 9 اسلحه، مقاديري چاشني انفجاري و برخي اسناد و مدارك نيز به دست آمده است.
کد خبر: ۱۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۴ 22 May 2008
خبرنگار «تابناک» از اروميه گزارش داد، شب گذشته تمام اعضاي يک دسته نظامي گروه تروريستي پژاک شاخه ايراني «پ.ك.ك» در حوالي اروميه به هلاکت رسيدند.

بنا بر اين گزارش، پس از آگاهي نيروهاي سپاه پاسداران ايران از حضور اين تيم ده نفره در منطقه حضور يافته و در روستاي گنبد از توابع سوماي برادوست شهرستان اروميه با آنان درگير شدند كه در اين درگيري، 9 نفر از آنان به هلاكت رسيدند.

در ميان اين 9 جسد، جنازه پنج دختر و چهار پسر ديده مي‌شود كه هفت تن آنان از توابع تركيه و دو تن ايراني هستند. يك نفر باقي‌مانده نيز كه مجروح شده بود با استفاده از تاريكي شب، به سوي مرزهاي تركيه گريخته است.

در اين درگيري، از تروريست‌ها چهار بيسيم دستي، 9 اسلحه، مقاديري چاشني انفجاري و برخي اسناد و مدارك نيز به دست آمده است.

گفتني است، با وجود آن‌كه برخي رسانه‌هاي غربي تلاش مي‌كردند با ادعاي فرار تروريست‌هاي «پ.ك.ك» به ايران بين ايران و تركيه در برخورد با اين گروه تروريستي اختلاف بيندازند چنين عمليات‌هايي نشانگر آن است كه جمهوري اسلامي ايران در برخورد با اين گروه و ديگر گروهك‌هاي برهم‌زننده آرامش و امنيت منطقه، كاملا جدي است.

 
سوءاستفاده از دختران 
يكي از ويژگي‌هاي سازمان تروريستي «پ.ك.ك» سوءاستفاده از دختران به ويژه در عمليات‌هاي نظامي است كه تا كنون به مرگ بسياري از آنان منجر شده است. در «پ.ك.ك»، زنان و مردان روابط جنسي ندارند. علت اين امر، سيستمي است كه اوجالان برقرار كرده است. با اين حال يكي از اعضاي جداشده از «پ.ك.ك» با انتشار اسناد جنجالي، از تبعيض جنسي در اين گروه تروريستي و ايجاد حرمسرا از زنان زيبارو و تحصيلكرده در فرماندهي «پ.ك.ك» در ارتباط عاطفي براي اعضاي عادي اين گروه پرده برداشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۰
سیاست این گروهک تروریستی در حال حاضر جذب دختران جوان است زیرا علاوه بر سوءاستفاده از آنها،هیچگونه راه برگشتی ندارند و در صورت برگشت توسط خود خانواده مجازات و طرد می شوند و مجبورند تا آخر بمانند.
به اميد روزي كه نسل اين تروريست ها از منطقه برچيده شده و آرامش به كردستان عزيز بازگردد.
گروه پژاك دست نشانده امريكا وانگليس در منطقه بوده و بعنوان الت دست قدرت هاي استعماري عمل مي كند و در شرايط فعلي بعنوان اهرم فشار در مقابل ايران وارد عمل شده است . منتهي اين گروه علاوه بر كمك هاي مستقيم مالي از امريكا از طريق قاچاق مواد مخدر به تركيه نيز امرار معاش مي نمايد كه مقابله با قاچاق مي تواند در خشكاندن ريشه انها موثر باشد .
اززمانی که ریشه حزب دموکرات در شهرستانهای مرزی آذربایجان غربی با رشادت مردم این دیار و دادن صدها شهید خشکانده شد، دیری نمیگذرد وحال نوبت حزبی دیگر است تا با کمک آمریکا و انگلیس توطئه ای دیگر در این دیار و بوم برپا کنند اما از این غافلند که مردم این سرزمین زجر کشیده و واقعا محروم ، آگاهتر و با شرف تر از آنند که اجازه دهند این گروهکهای نوخاسته قد علم کرده و بزرگ شوند.
آن زمانی که مردم استانهای داخلی کشور در آرامش و رفاه به سر برده و از گونه امکانات رفاهی استفاده میکنند ، هستند مردمانی در این مرز و بوم که شبها به پاس حرمت ناموسشان تا صبح چشم بر هم نمیگذارند اما کو کسی که بداند قدر این مردم را؟؟؟؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر