بازدید 5934

نویسنده صهیونیست: اسرائیل روبه زوال است

به دنبال اتفاقات اخیر در قدس اشغالی و مسجد الأقصی، یک نویسنده صهیونیست نسبت به در سراشیبی نابودی و زوال رژیم صهیونیستی به خاطر اقدامات حامیان و اعضای جنبش "کاهانیست‌ها" (یهودی‌های افراطی) هشدار داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 24 April 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه العربی الجدید، "بن کاسپیت"، نویسنده صهیونیست با انتشار یادداشتی در روزنامه عبری زبان "معاریو" نوشت؛ راهبرد حاکم بر گرایش‌های کاهانیست‌ها که نقش قابل توجهی را در ایجاد مشکلات و تحریک فلسطینی‌ها در قدس اشغالی و مسجدالأقصی ایفا می‌کنند، در ضرورت تلاش برای تداوم هرج و مرج خلاصه می‌شود؛ چراکه هر زمان اوضاع بدتر شود، شرایط برای این جنبش فراهم می شود تا طرح‌های خود را پیاده کند.

کاسپیت در خصوص دوران پس از برکناری ائتلاف دولتی حاکم نوشت؛ ائتلاف لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو بتواند پس از سرنگون کردن دولت فعلی و با حمایت کاهانیست‌ها در انتخابات آتی اکثریت مطلق کنست را ازآن خود کند، ایتمار بن غفیر، عضو تندرو و نژادپرست کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و بزالل اسموتریچ، رئیس حزب صهیونیست دینی دو عضو کابینه امنیتی خواهند بود.

وی افزود؛ بن غفیر و اسموتریچ در تلاش هستند تا با استفاده از نتانیاهو در سرنگونی دولت فعلی رژیم صهیونیستی و فراهم کردن شرایط برای تشکیل یک دولت جایگزین به ریاست نتانیاهو با حمایت و مشارکت خود، به خواسته‌ها و آرزوهای‌شان دست یابند.

در این یادداشت آمده است که کاهانیست‌ها به این نتیجه رسیده‌اند نمی‌توان به تنهایی اقدام کرد و لذا نتانیاهو را ابزاری می‌دانند که به آنها کمک می‌کند به مبانی مذهبی و ایدئولوژیک خود دست یابند و تشکیل دولت با حمایت آنها، فرصت فرار از محاکمه به اتهام فساد را برایش فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد که تصدی پست‌های حساس و مهم توسط بن غفیر و اسموتریچ در دولت آینده نشان دهنده یک نقطه عطف تاریخی است که پس از آن رژیم صهیونیستی امنیت، دموکراسی و همزیستی با همسایگان خود را از دست خواهد داد و راه را برای نابودی و زوال آن هموار می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل