بازدید 8851

مادربزرگ آمریکایی نوه ۴ ساله‌اش را با الکل کشت!

طبق گزارش پلیس آمریکا مادربزرگ یک دختر بچه خردسال در حضور مادر کودک با خوراندن مقدار زیادی الکل باعث مرگش شد.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸ 24 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از  تسنیم، به گفته پلیس آمریکا، یک دختر ۴ ساله در "لوئیزیانا" روز جمعه پس از آنکه مادربزرگش او را مجبور به نوشیدن بیش از نصف بطری مشروبات الکلی کرد، جان خود را از دست داد.

"نیوزویک" در این باره نوشت, کالبدشکافی توسط پزشکی قانونی شرق "باتون روژ" نشان داد که "چینا رکورد", دختر ۴ ساله بر اثر مسمومیت حاد با الکل جان خود را از دست داده است. روزنامه "ادوکیت" روز جمعه گزارش داد طبق گفته پلیس سطح الکل خون این دختر بچه ۰.۶۸۰ درصد بوده است.


طبق اطلاعات به دست آمده از بازجویی‌ها, در ابتدا مادر ۲۸ ساله این کودک و مادربزرگ ۵۳ ساله او پس از نوشیدن مقداری از مواد الکلی حالت طبیعی خود را از دست داده‌اند.


سپس مادربزرگ کودک را مجبور کرد بقیه بطری را بنوشد؛ بطری‌ که بیش از نیمه پر بوده است. پلیس گفت که بازرسان متوجه شدند مادر حضور داشته و مادربزرگ را از خوراندن الکل باز نداشته است و بعداً کودک را در وان حمام گذاشتند.

سخنگوی اداره پلیس شهر "باتون روژ" گفت که این دو نفر روز جمعه دستگیر شدند و به قتل درجه ۱ متهم شده‌اند.

"ماریا النا آلگود"، درمانگر کودک درباره این حادثه گفت: همه ما در مرکز حمایت از کودکان باتون روژ به طور کلی وحشت‌زده هستیم. می‌توان گفت که این احتمالاً یکی از خشن‌ترین ماه‌های پیشگیری از کودک‌آزاری است که ما در مدت طولانی داشته‌ایم.

به گفته پلیس آمریکا، حادثه مشابهی در اوایل ماه جاری در "جورجیا" اتفاق افتاد که در آن والدین به قتل نوزاد ۴ هفته‌ای خود متهم شدند. آن‌ها در شیشه شیر کودک مقداری الکل ریخته بودند.

منبع: تسنیم

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر