بازدید 13900

فوتبال سیاه برای پسر 15 ساله

2 پسر جوان که کیومرث را در تاریکی و خلوت شب به آنجا کشانده بودند به اجرای نقشه سیاه خود پرداختند. التماس‌های پسر 15 ساله نیز فایده‌ای نداشت. این 2 پس از اينكه از صحنه‌های سیاه عکس و فیلم تهیه کردند پا به فرار گذاشتند
کد خبر: ۱۱۱۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۳ 31 July 2010
وطن امروز: بچه محل‌های یک پسر 15 ساله به بهانه بازی فوتبال وی را به زمین خلوت پشت مترو کشاندند تا طعمه نقشه سیاه خود کنند.

چندی پیش وقتی «کیومرث» در کوچه تاریک محله‌شان در حال قدم زدن بود با 2 پسر جوان و آشنا روبه‌رو شد که از وی خواستند برای بازی فوتبال وارد تیم آنان شود که او بلافاصله پیشنهادشان را قبول کرد. پسر 15 ساله تا آن زمان با 2 هم‌محلی‌اش برخوردی نداشت و آن شب برای نخستین‌بار همراه آنان رفت.

طولی نکشید که رویاهای هیجان‌انگیز پسر نوجوان در سیاهی شب خاموش شد و در کنار خرابه‌های پشت قطار شهری شهرری متوقف شدند. 2 پسر جوان که کیومرث را در تاریکی و خلوت شب به آنجا کشانده بودند به اجرای نقشه سیاه خود پرداختند. التماس‌های پسر 15 ساله نیز فایده‌ای نداشت. این 2 پس از اينكه از صحنه‌های سیاه عکس و فیلم تهیه کردند پا به فرار گذاشتند.

وقتی كيومرث 2بچه‌محل‌شان را تعقیب کرد به ایستگاه مترو رسید که آنان در میان هیاهوی جمعیت در حال حرکت بودند. کیومرث فریاد می‌زد و از مردم کمک می‌خواست تا اینکه یکی از 2 فراری در بیابان‌های پشت مترو در محاصره مسافران قطار شهری قرار گرفت و همدستش فراری شد.

کیومرث به همراه پدرش به شعبه ششم دادیاری دادسرای شهرری مراجعه و از 2 بچه‌ محلش شکایت کرد. با ادعاهای پسر نوجوان، قاضی دریانوس پسر به دام افتاده را به دادسرا احضار کرد.

وقتی متهم پیش روی قاضی قرار گرفت در ابتدا منکر هرگونه اقدامی شد اما وقتی با عکس‌های سیاه در گوشی موبایلش مواجه شد چاره‌ای جز اعتراف ندید.

این پسر 21ساله در بازجویی‌ها گفت: به همراه دوستم در خیابان‌ها پرسه می‌زدیم که ناگهان به كيومرث برخوردیم. وسوسه شده بودیم و تحت تاثیر فیلم‌های خارجی قرار گرفته بودیم. کیومرث را به بهانه فوتبال به خرابه‌های پشت مترو کشاندیم ابتدا کتکش زدیم تا اینکه تسلیم شد.

با اعترافات پسر جوان مخفیگاه دیگر همدستش در قرچک ورامین شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این پسر 18ساله نیز دستگیر شد.

با توجه به اتهام 2 بچه محل خرابه‌های پشت مترو، پرونده به خاطر عدم صلاحیت با قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان