بازدید 50659

تصویر: معلم فداکار ساعتی قبل از حادثه

عکس يادگاري مرحوم محمودرضا واعظي نسب با دانش آموزان ساعاتي قبل از حادثه
کد خبر: ۱۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۲ 20 May 2008
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
روحش شاد باشد ورحمت الهی نثار او باد .ای کاش میشد این گونه ها رفتن را از نظر قوانین مملکتی وبوروکراسی در زمره شهادت محسوب کرد .گرچه نفس کار واقدام این معلم عزیز در خود عظمت وبزرگی شهادت را بهمراه دارد .خداوند به بازماندگان این عزیز صبر عنایت نماید .ودرود وصدهزار درود بر اینگونه معلمین که یکی با اهدای جان ودیگری با کمک مالی وپرداخت هزینه جراحی شیرینی زندگی را به فرزندان این مرز وبوم می چشانند.
روحت شاد،
يادگاري ماندي بر دل دانش آموزانت
با آن توپ هاي پلاستيكي
و آرزوي فوتباليست شدنشان
سخت غصه دارند
هر چند براي چند مدت
ولي
وقتي بزرگتر شدند
اين غصه هاشان ماندگارتر مي شود
هنوز در ايران زمين نيك مرداني هستند كه جانفشاني در وجود آنان نهفته است و مكتب شمع و پروانه هنوز در مدارس ما به صورت عملي تدريس مي شود .خدايش بيامرزد.ولي نكته اي كه نبايد فراموش كرد وضعيت خانواده اين معلم عزيز است
خوشا به سعادتش که زندگی و مرگش ، منشاء خیر و برکت است .
گوارایش باد بهشت جاوید و سعادت ابدی.
سر تعظیم و ادب در برابرش فرود می آورم و به روح تابناکش سلام می فرستم.
عاش سعیدا و مات سعیدا..............
ایکاش ما هم مثل او عاشق بودیم و عاشق میمردیم ...... روحش شاد . فاتحه
خدا رحمتش کند، معلمان قشر زحمتکش و فداکار این جامعه هستند به امید توجه بیشتر مسوولین به این گروه شریف و قانع.
فلاح پور -بابل
خدا اور بیامرزد و ما را همینطور من 13049 نفر بودم که این عکس رو دیدم پس هر کس این صفحه را باز می کند برای شادی روح آن معلم فداکار و از جان گذشته فاتحه ای بخواند.
روحش شاد و یادش گرامی باد. از شنیدن این حادثه خیلی متاثر شدم .
روحشان قرین رحمت الهی باد. ایشان فداکاری را به همگان آموخت . جا دارد روزی از تقویم به نام ایشان روز فداکاری نامگذاری شود است.
قشري كه بيشترين ظلم ممكنه درحقشان ميشود وآنان درپاسخ بيشترين فداكاري راانجام ميدهند. روحش شاد
خدا رحمتش کند. از این نوع معمها و فداکاریها در کشور کم نداریم ولی متاسفانه هروقت نیاز داشته باشیم مطرح می کنیم و خیلی از معلمین هم خودشان راضی به مطرح کردن این نوع کارها نمی باشند
باز هم دیدیم مردانی سلحشور "رشید و از جان گذشته در این سرزمین بزرگ. من نمی توانم قدر دان این گذشت فدا کاری وشجاعت زنده یادواعظی نسب باشم ودست یاری می طلبم از مردم شریف کشورم تا با هم بتوانیم قدر این بزر گ مردان را بدانیم محمود رضا ی عزیزتو همیشه برای ایران زنده ای.
معلمی شغل انبیاءست..
خدایش بیامرزد...
روحش شاد صبر و پایداری نثار خانواده اش باد واقعا" متاثر و متاسف شدم روح پاکش را به قرائت فاتحه و صلوات بر محمد وآل پاکش مهمان نمائیم
باسلام خدمت همه معلمان محترم ودلسوز چرا كسي به اين مطلب اشاره ندارد كه چرا بايد محيط تفريح كودكانمان اينقدر خارج از استاندارد وفاقد ايمني لازم باشد چرا كسي به اين مسئولين محترم كلامي يادآور نمي شود چرا بايد جان انساني فداي ندانم كاريه ديگران شود اگر اينطور نبود باز هم محمدرضا واعظي نسب مي توانست در كنار شاگردان خود باشد نه به دليلي بس احمقانه شاهد تلف شدن عزيزي باشيم كه او بس فداكاري پاك بود باشدهميشه جاويد يادش يا علي
ما همه باید قدر دان این قشر فر هیخته و فداکار باشیم و من دست همه معلمان عزیزم را از دور می بوسم و برای این معلم عزیز و از جان گذشته از خداوند طلب مغفرت می کنم.
سلام-اگر در دوران کودکی ما ریز علی را داشتیم-کوکب و پطرس و ... را ماندگار در ذهن خود یافتیم خوشحالیم که در روزگار بی وفای فعلی با تورم قیمتها و افت شدید مهربانی باز هم انسانیت و فداکاری و از خود گذشتگی که جز تفکیک ناپذیر ایرانیهاست باز هم نمود دارد و بر خلاف تمام جفا ها و کم لطفیها در حق فرهنگیان یکی جان میدهد و دیگری مال.پس بیدار شوید و بفکر این اندیشه های زیبا باشید.
هرگزم نقش تو از لوح دل وجان نرود........خدابيامرزتش..به اين ميگن معلم
با سلام، ببخشيد، آن ميلة دروازة فوتبال را چه کسی بطور ناقص نصب کرده که منجر به اين حادثه شده؟ اين را پيگيری کنيد.
دو بیت شعر تقدیم به معلم فداکاری که جان خود را فدای اثبات نمونه بودنش ساخت. خداوند او را رحمت کند و در این ایام با امام حسین علیه السلام اسوه و معلم آزادگی و فداکاری محشور نماید
معلم ای فروغ علم و دانش
تو چون خورشید عالمتاب هستی
دهی بر کودکانت درس ایثار
کنی خود را رها از خودپرستی
سید حسین موسوی
به یاده دوست و با سپاس از همه معلمان نیکمرد ایران زمین
شمع شدی
شعله شدی
سوختی
تا که هنر را
به من اموختی
درود بر معلمين فدا كار كه مسئوليت سنگين پرورش وتربيت كودكان كشورمان رابر دوش ميكشند وخيلي متاثر ومتاسف شدم وقتي خبر از جان گذشتن اين معلم با اخلاص را شنيدم وياد او براي هميشه در دلها زنده خواهد ماند
انسان ساخته افكار خويش است فردا همان است كه امروز مي انديشد.آفرين بر فداكاري و انديشه اي كه در حداقل زمان تصميم ميگيرد تا جانش را فداي بچه هاي معصوم نمايد.اميدوارم اين انديشه تو فردايي مملو از نوع دوستي و عشق را در ايران زمين دوچندان كند.خدا رحمتش كند.
راستی اگر این معلم نمی مرد و خدای ناکرده آن دانش آموز می مرد قطعا" مقصر اصلی بود و میبایست زندان و.... را تحمل میکرد پس همان بهتر که مثل معلم آن 13 دانش آموز سوخته خود از بین رفت و البته این معلم خوشانس تر بود چراکه آن معلم هم سوخت و هم مرد و هم مقصر شناخته شد.
اميدوارم چند سال ديگر در كنار اين عكس يك عكس از تيمي بنام واعظي كه قهرمان باشگاه هاي ايران شده باشد ببينم . روحش شاد
خدتوند این انسان و معلم واقعی را رحمت کند. من به عنوان یک ایرانی به داشتن جنین هم میهنانی افتخار می کنم.وظیفه دولت است که به گونه ای شایسته خانواره این شادروان را مورد حمایت قرار دهد.
با سلام و درود بر انسان هاي نيكو سرشت
بياد داشته باشيم كه عبادت جز خدمت خلق نيست
رحمت خداوند بر او باد . پيشنهاد ميگردد فداكاري اين معلم عزيز سرمشقي باشد براي تمامي معلمين گرامي و مسئولين تا قدر و منزلت معلم را بيشتر بدانند و به پاس اين ازخود گذشتگي در تقويم آموزش و پرورش روزي را به نام اين مرد بزرگ اختصاص هند . روحش شاد و يادش گرامي باد .
تسلیت عرض می کنم . خداوند به خانواده ام مرحوم صبر عطا فرماید.
این است ایرانی و ایرانی بودن
درود بر روان پاک و مطهر ان مرحوم
خوش به حال انهایی که فقط به خود نمی اندبشند
زبان شکر تحسین در مقابل این گونه فداکاری ناتوان است .هر چند در این سرزمین بزرگ اینگونه انسانهای فداکار کم نبوده و کم نیستند .گلزار شهدای هر شهر سندی جاودان بر این ادعاست .انشاالله خداوند این عزیز بزرگوار را در جوار فداکار ترین آزاد مرد گیتی حسین (ع) قرار گیرد .
هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما
بهشت رفتن به روزي 100ركعت نماز خواندن 10بار حج رفتن نيست بهشت رابه بها ميدهند نه به بهانه تو معلم 70ميليون ايراني بودي توبا شهدا كه براي بچه هاي اين مرز و بوم جان دادند در يك صف در بهشت مي ايستي شهادتت مبارك روحت شاد راهت پر رهرو وخانواده ات با افتخار وسر بلند جلوي همه ايرانيان و ملت دنيا. جا مانده شلمچه
نظر آن هموطن كه گفته بود روزي از روزهاي سال به پاس اين فداكاري اين بزرگوار به همين نام ناميده شود بسيار ارزشمند و ستودني است. پدر و مادر من هر دو معلم بودند براي من هيچ چيز در دنيا درد آورتر از اين نيست كه ميديدم ايندو چطور سالهاي كودكي من را به سختي ولي با آبرو تامين نمودند و هرگز نگذاشتند اثر اين سختيها بر روي زندگي من تاثير منفي بگذارد. راستي در اين وضعيت اسف انگيز اقتصادي كشور كدام قشر نسبت به معلمها فداكارتر و زحمت كش ترند؟؟
زندگي صحنه زيباي هنرمندي ماست
هركسي نغمه خود خواندوازصحنه رود
صحنه پيوسته بجاست،
خرم آن نغمه كه مردم بسپارند بياد.
((اوهم جاودانه شد))
این شهیدعزیز و بزرگوار کارکمی نکرده است . تمام زندگی شیرین خود را فدای دانش آموز خود کرده . جا دارد آموزش و پرورش و یا ریاست جمهوری و یا هر نهاد اصیل با یک اقدام شرافت مندانه یک مستمری مداوم را به خانواده اش اختصاص دهند.سایت خوب شما اگر یک شماره حساب معتبر معرفی کنند من و امثال بنده می تواننددر حد وسع کمکی نمایند.
در خانواده بزرگ فرهنگیان اینگونه گذشت ها به وفور یافت میشود که میتواند در اینده الگوی مناسبی برای نسل های دیگر معلمین باشد اما میطلبد نمایشگاهی در این خصوص در وزارت اموزش وپرورش راه اندازی شده تا اینگونه حرکت های ارزشی به یادگار نگهداری ودر معرض دید انظار قرار گیرد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار