بازدید 12041

تجلیل احمدي‌نژاد از معلم فداکار

مجدداً رحلت اين معلم فداكار را به خانواده محترم آن مرحوم، ملت شريف ايران و خصوصاً معلمان عزيز كشور تسليت مي‌گويم. مطمئناً اين معلم عشق و ايثار در تاريخ ملت ما جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۱۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۲ 19 May 2008
رئيس جمهور در پيامي درگذشت معلم فداكار مرحوم محمود رضا واعظي‌‌نسب را به خانواده آن مرحوم، ملت و جامعه فرهنگيان تبريك و تسليت گفت.

به گزارش دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، متن كامل پيام محمود احمدي‌نژاد به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
خانواده معزز مرحوم واعظي‌نسب
معلمان شريف و فداكار كشور
عروج زيباي معلم عزيزمان جناب آقاي محمودرضا واعظي نسب را به شما، ملت عزيز ايران و جامعه فرهنگيان تبريك و تسليت عرض مي‌كنم. از خودگذشتگي اين معلم عزيز كه با فدا كردن هستي خويش، جان دانش‌آموزي را از مرگ رهانيد، جلوه‌اي ديگر از محبت و عشق و دلسوختگي معلمان عزيز كشور ماست.
اقدام اين معلم شريف، تعليمي عملي و درسي ماندگار براي همه نوجوانان و جوانان كشور ما در طول نسل‌هاي متوالي است. او معلم جاودانه كلاس محبت و عشق است. او مدرس ماندگار كلاس ايثار و فداكاري است. او نمونه‌اي از معلمان شريف كشور ماست. معلمان عزيز در حقيقت آموزگاران درس پاكي و شرافت و از خودگذشتگي و ايثار و كمال اخلاق انساني هستند.
بدخواهان ملت ايران دائماً در تلاش هستند با بهانه‌هاي گوناگون به عزت و شرافت معلمان عزيز ما تعرض كنند اما امروز خلع سلاح هستند.
بواسطه دلسوختگي و فداكاري معلمان عزيز كشور است كه امروز جوانان ما ستارگان سپهر اخلاق و علم و انديشه و هنر و ادب در جهان هستند.
معلمان كاروان سالار علم و هنر و پيشرفت و تعالي كشورند و ملت عزيز ايران افتخار مي‌كند كه تعليم و تربيت فرزندان خود را به ايشان واگذار كرده است.
مجدداً رحلت اين معلم فداكار را به خانواده محترم آن مرحوم، ملت شريف ايران و خصوصاً معلمان عزيز كشور تسليت مي‌گويم. مطمئناً اين معلم عشق و ايثار در تاريخ ملت ما جاودانه خواهد ماند.
محمود احمدي‌نژاد

به گزارش فارس، محمودرضا واعظي نسب كه هفته گذشته دانش‌آموزان دبستان شهداي ابراهيمي نيشابور را به اردو برده بود در هنگام بازي فوتبال، با مشاهده افتادن دروازه فوتبال به روي يك دانش‌آموز ابتدايي، به سرعت دانش‌آموز را به كناري پرت ‌كرد اما دروازه آهنين بر سر خودش فرود آمد.

اين معلم دچار خونريزي مغزي شد و در نهايت به اغما رفت كه به رغم تلاش پزشكان، شنبه شب فوت كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
چه زیباست فداکاری معلمی که شغلش نیز نوعی فداکاری است .
معلم يعني همين مي سوزد تا ديگران پخته شوند؛ با تمام مشکلاتي که در هر قشري هست از معلمين انتظار مي رود اهتمام بيشتري به شاگردان خويش از لحاظ تربيتي و شکل دهي شخصيتي داشته باشند اهتمامي که اگر درست اعمال شود با هيچ قضيه مادي نمي توان آن را ارزش گزاري نمود.
باعرض تشسكرازكليه مسوولين ومردم باافتخاركشورعزيزمان ايران وخصوصاشهروندان شهرادب پروروادب دوستان لازمست به استحضاربرسانم كه محمودرضاواعظي نسب معلم فداكاراهل روستاي انداده بخش جوين سبزوارميباشندكه مدت 11سال درشهرفرهيختگان نيشابورمشغول خدمت بوده اند0
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار