بازدید 16692
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۴ دی/ عبور مجموع واکسن‌های تزریق شده از ۱۲۵ میلیون دوز

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۲۵ میلیون و ۲۶۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۰۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 14 January 2022
تابناک اجتماعیتاکنون ۶۰ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۸۹۶ دوز اول و ۵۳ میلیون و ۱۸ هزار و ۳۲۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۱۱ میلیون و ۹۷۴ هزار نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۲۵ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۲۱ دوز واکسن در ایران که ۲۹۱ هزار و ۵۲۳ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۵۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۸۵ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۳۲۰ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۲ هزار و ۲۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۶۰ هزار و ۶۸۰ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۱۴۰۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۳ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۳۶۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی شبیه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
خدا وکیلی اگر توی کشوری بودیم که قانون تمام وکمال در آن رعایت میشد امثال نمکی و عین الله می توانستند پست یگیرند...؟!! طرف رسما حرف خلاف واقع راجع به واکسنی که زده به مردم گفته هیچ کس هم ازش تا حالا پاسخ نخواسته!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
قانون در ژاپن برای ماجرای واکسن‌های آلوده و در اندونزی به‌خاطر مرگ با فایزر و در آلمان به‌خاطر تزریق واکسن تاریخ گذشته و در آمریکا به‌خاطر فاجعهٔ کشتار بالای کرونا به‌خاطر بی‌مدیریتی و عدم اعلام دقیق کشته‌های به‌خاطر فایرر و مدرنا و بیماران قلبی به‌خاطر فایزر و مدرنا و ده‌ها کشور دیگه به‌خاطر مسائل مشابه دیگه چه کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
ناشناس2247 شما واقعا خودتان را به اون راه زده اید یا نمیدانی!؟ چند نفر در ژاپن بابت واکسن آلوده مردند!؟ چند نفر در اندونزی بابت فایزر مردند!؟ حرفهای بدون حساب و کتاب زدن فقط بابت توجیه کار دیگران کار ساده ای است!! توی کشور ما صدها هزار نفر بخاطر وارد نکردن بموقع واکسن از بین رفته اند بعد تو داری قصه تعریف میکنی!؟ یک کم خجالت هم چیز بدی نیست
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
ناشناس22
حتما داری شوخی میکنی!؟ فکر نمی‌کنم بخواهی کشف چهار تا واکسن آلوده را در ژاپن که مشکلی هم برای کسی پیش نیاورد با مرگ گسترده هموطنانمان در کفه ترازو بگذاری و قیاس کنی!!!! که اصلا قابل مقایسه نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
داستان تخیلی ژاپن و امریکا جالب بود
بزرگترین درسی که از این بیماری می‌توان گرفت اجازه ندادن به دخالت افراد غیر متخصص در اموری که صلاحیت اظهار نظر در آن را ندارند. این فاجعه دقیقا حاصل دخالت بعضی افراد در بهداشت مردم بود که نه زمینه تحصیلی‌شان به این قضیه می‌خورد ونه از سواد کافی برخوردار بودند ونتیجتا برای مردم مصیبت افریدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
ما از خورد و خوراکمان تا پوشاک تا موسیقی وسینما دارد توسط افراد غیر متخصص وکسانی که اصلا به این حوزه ها هیچ آشنایی ندارند و اصلا این کاره نیستند اداره می‌شود حالا یکی از همین‌ها هم می‌آید راجع به بهداشت مردم نظر می‌دهد این که چیز غریبی نبست
اگر توی هر کشوری یکنفر اینقدر با بی فکری با جان مردم بازی بکند صدها بار محاکمه میشد ولی توی ایران پول بیت المال را میگیرن واکسن هم نمی سازن بجای محاکمه بهش پست و مقام معاون رئیس جمهورش هم میکنند
فقط دنبال نفس کش میگردند
بجای پرداختن به مرگ چند نفر ناشی از کرونا جنبه سیاسی دارد به موضوعات مهمتر مثل مرگ ناشی از تصادفات جاده ای بپردازید که چند برابر بیشتر جوانان کشور را به کام مرگ می فرستد ولی هیچ کس اهمیت نمی دهد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار