بازدید 21369

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

کد خبر: ۱۰۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴ 19 July 2010
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال 89،همان 6 درصد مصوب دولت و مجلس شورای اسلامی است .
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی ذبیحی امروز در جمع خبرنگاران افزود: افزایش این میزان، با توجه به شرایط درآمدی سازمان، مشکلات مالی به همراه دارد و در صورت تجدیدنظر، ابتدا باید منابع درآمدی آن تامین شود.

وی گفت: مجلس افزایش 6 درصد حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را در بودجه سال 89 به تصویب رسانده و دولت را موظف کرده است تا دستورالعمل اجرایی آن را به دستگاهها ابلاغ کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: در حال حاضر به فکر ساز و کار پرداخت این مبلغ، به بازنشستگان هستیم.

ذبیحی گفت: مشکل نقدینگی برای پرداخت حقوق‌ ها را به وزارت رفاه منتقل کرده ‌ایم، اما هنوز بعد از دو هفته جوابی دریافت نکردیم.

وی افزود: پیش بینی می کنیم، این افزایش 6 درصدی، حداکثر تا شهریور اعمال و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، درباره پرداخت بدهی دولت به این سازمان گفت: پیگیری مطالبات از دولت، در حال پیگیری است و تا این لحظه به جز احتساب بدهی، دولت به سازمان تامین اجتماعی حدود 20 هزار میلیارد تومان بدهکار است.

ذبیحی افزود: رئیس جمهور قول داده است که تا پایان دولت دهم، پرداخت مطالبات به صفر می رسد.

وی رقم بودجه امسال سازمان تامین اجتماعی را حدود 15 هزار میلیارد تومان بیان کرد و گفت: گردش مالی سازمان نیز 31 هزار میلیارد تومان است که این رقم بیشتر از گردش مالی هفت، هشت وزارتخانه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار