بازدید 5138
پس از اعتراض بازیکنان تیم ملی به پیراهن های ایرانی، ایتالیایی لگیا!

فروش لباس تیم ملی با سه برابر قیمت!

قبل از این هم شایعاتی منتشر شده بود لباسهای تمرین تیم ملی که حتی قطبی هم از آنها رضایتی ندارد را شرکتی ایرانی تولید کرده و سپس مارکدار شده اند چون شرکت ایتالیایی برای ورود بسته های پوشاک خود به ایران مشکلات بزرگی دارد . ادعایی که مسئول بازاریابی فدراسیون به عنوان طرف قرارداد با شرکت ایتالیایی آن را با قدرت تکذیب می کند.
کد خبر: ۱۰۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۹ 17 July 2010
پیراهن های تیم ملی در بازار ورزشی تهران با رقمی تقریبا سه برابر قیمت به فروش می رسد.

به گزارش خبرآنلاین؛ دردسرهای تیم ملی هر روز بیش از قبل می شوند. فدراسیون فوتبال پس از پذیرش این حقیقت که هتل محل اقامت تیم ملی در کمپ اتریش کولر ندارد و عقب نشینی از ستاره های داده شده به این هتل از عدد 5 به عدد 4 ، هنوز دو دردسر بزرگ دارد. دو دردسری که همگی ناشی از گفت و گوی کوتاه علی کریمی ، کاپیتان تی ملی با خبرنگاران است. حرف هایی درباره شرایط اردو و موقعیت قرار گیری آن که در مجاورت با گاوداری است و صدای گاوها برای ملی پوشان آلودگی صوتی ایجاد می کند و البته مورد دوم که بزرگتر از مشکل اول است: لباس های تیم ملی !
لباسهایی با مارک برند معتبر ایتالیایی لگیا که کاپیتان تیم ملی آنها را نامرغوب و مانند تولیدات درجه چند ایرانی می داند.

البته قبل از این هم شایعاتی منتشر شده بود لباسهای تمرین تیم ملی که حتی قطبی هم از آنها رضایتی ندارد را شرکتی ایرانی تولید کرده و سپس مارکدار شده اند چون شرکت ایتالیایی برای ورود بسته های پوشاک خود به ایران مشکلات بزرگی دارد . ادعایی که مسئول بازاریابی فدراسیون به عنوان طرف قرارداد با شرکت ایتالیایی آن را با قدرت تکذیب می کند.

سردار محمد درخشان مدیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه لباس های ملی پوشان را شرکتی ایتالیایی با نام لگیا تولید کرده است در این مورد می گوید:«این لباس ها در ایران تولید نمی شود و بر خلاف ادعای ملی پوشان شرکتی ایتالیایی آنها را به ایران می فرستد» اما حاشیه لباس های تیم ملی به همین جا ختم نمی شود. گشتی در بازار منیریه تهران که مرکزی برای فروش البسه ورزشی است ماجرای لباس های تیم ملی را وارد فاز دیگر می کند.لباس هایی که در فدراسیون فوتبال ایران با رقمی درحدود 80 یورو فاکتور شده اند در بازار منیریه با رقم هایی بالاتر از 250 یورو به فروش می رسد؟!

این در حالی است که شرکت ایتالیایی لگیا مانند سایر مارک های معروف ورزشی در ایران نمایندگی ندارد و پیراهن های موجود در مقطعی به سفارش ایران برای فدراسیون فوتبال تولید و ارسال شد!
درخشان در واکنش به این اتفاق هم این حرف ها را می زند و می گوید: «همانطور که گفتم این لباسها در ایران تولید نمی شود. ما در انبار فدراسیون لباس های تیم ملی را داریم و تک فروشی به هیج عنوان در ایران وجود ندارد. اگر هم کسی پیراهن های لگیا را دارد یا از کشور های خارجی آن را خریداری کرده است و یا اینکه بازیکنان تیم ملی آنها را هدیه داده اند.»

تیم ملی در هر دوره که بازیکنان جدید را به اردوی تیم های ملی فرا می خواند نهایتا 30 بازیکن را در خدمت دارد.حتی اگر تمام آنها هم پیراهن های خود را اهدا کنند باز هم کمتر از تعدادی است که پشت ویترین های مغازه داران بازار منیره وجود دارد...
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان