بازدید 13336
تل آویو درگیر کابوس وحشتناک دستگیری ریگی یا...

ادعای جدید صهیونیست ها: ایران درصدد دستگیری مقامات ماست

به نظر می رسد، انتشار این اخبار از دو جهت قابل بررسی باشد؛ یکی اینکه صهیونیست ها در صدد ایجاد جنگ روانی جدیدی علیه ایران هستند تا با انتساب اعمالی که خود در آن خبره و شهره عالمند به ایران، مظلوم نمایی کرده و... و دوم اینکه سران جنایتکار این رژیم به واقع تحت تأثیر عملیات کم نظیر دستگاه اطلاعاتی ایران در دستگیری بی عیب و نقص ریگی قرار گرفته و...
کد خبر: ۱۰۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۴ 10 July 2010
سرویس بین الملل ـ  القدس العربی به نقل از رئیس دفتر مبارزه با تروریسم نخست وزیری رژیم صهیونیستی نوشت: اخبار دقیقی در دست داریم که نشان می دهد اعضای حزب الله لبنان و عوامل اطلاعاتی ایران در آمریکا و انگلیس مستقر شده اند تا مقامات اسرائیلی دیدار کننده از این دو کشور را دستگیر کنند!

به گزارش «تابناک» در ادامه این اخبار آمده است: دفتر نخست وزیری اسراییل از اتباعش خواسته به شدت مراقب خود باشند، زیرا افراد مورد اشاره، می توانند همه جا حضور داشته باشند و اگر یک اسرائیلی ربوده شود، معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار اوست!

روزنامه «جویش کرونیکل» ارگان رسانه ای یهودیان انگلیس نیز نوشت: مقامات انگلیسی درصدد هستند، قانون مبارزه با تروریسم و ربودن افراد در خاک بریتانیا را به گونه ای تغییر دهند که بیشتر مجازات در انتظار ربایندگان انسان به ویژه مقامات سیاسی ـ هرچند اکنون مقام رسمی نباشند ـ است.

این روزنامه ادامه داد: مقامات اسرائیلی از خیانت برخی اسرائیلی ها در تحویل اتباعشان به افراد حزب الله بیشتر از اتباع ایران و حزب الله نگران است.

هفته گذشته اعلام شد: سفر «اودی بن موحا» از افسران جنگ 33 روزه به انگلیس لغو شده و در پی آن، «ویلیام هیگ»، وزیر امور خارجه انگلیس در پیامی به مقامات اسرائیل تأکید کرد سفر مقامات اسرائیلی برای شرکت در نشست سالیانه سران احزاب بریتانیا کاملا تضمین شده و نگرانی از این بابت نیست.

به نظر می رسد، انتشار این اخبار از دو جهت قابل بررسی باشد؛ یکی اینکه صهیونیست ها در صدد ایجاد جنگ روانی جدیدی علیه ایران هستند تا با انتساب اعمالی که خود در آن خبره و شهره عالمند به ایران، مظلوم نمایی کرده و دست کم در جریان انتخابات آینده نمایندگان در آمریکا، بیشترین بهره برداری را داشته باشند و دوم آنکه سران جنایتکار این رژیم به واقع تحت تأثیر عملیات کم نظیر دستگاه اطلاعاتی ایران در دستگیری بی عیب و نقص ریگی قرار گرفته و این مسأله به کابوسی وحشتناک برای آنها تبدیل شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
خیلی توهم داری بابا!!
اگر بیان ایران با اشعه ایکس ترورشان خواهیم کرد.
این شایعه برای این ایجاد شده که مهاجرت معکوس صهیونیست ها به امریکا و انگلیس رو کاهش بده.
اين سناريو در جهت کم رنگ کردن ربودن شهرام اميري دانشمند هسته اي ايران طراحي شده
اولا مقامات احمق اسرائیلی را به محض ورود به کشور شیطانی انگلیس دستگیر می کنند بعد هم مقامات اسرئیلی بدانند در صورتی که دستمان به این جنایتکاران برسد چوب در آستینشان می کنیم . ما ترور دانشمند هسته ای و هواپیمای مسافری را که باعث شد به انجام دهندگان این عملی که دنیا را متاثر کرد مدال داده شود فراموش نمی کنیم .
مرگ بر اسرائیل.
به اسرائیلیها باید گفت :
کسی که باد می کارد طوفان درو میکند
ای کاش مسئولان امنیتی ما هم بیشتر مواظب باشند تا امثال شهرام امیری ربوده نشوند
فکر کردن خیلی تححفه اند
hahahahaah
khandidam az daste in tabnake mozdoor
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها