بازدید 42007
این زورگیر خانوادگی خلافکار و مجرم است

جزئیات منتشر نشده تابناک اجتماعی از زورگیر چاقوکش و خانواده اش + فیلم

شاهین ـ ب، فرزند غلامعلی، در خانواده‌ای زندگی می‌کند که علاوه بر سابقه اعتیاد پدر به مواد مخدر، برادران وی نیز از سوابق گوناگون و مشابهی برخوردارند. از جمله برادر بزرگتر به نام «حمید» که به امر مال‌خری مشغول بوده و اموال سرقتی برادران را نیز آب می‌کرده است.حسن، عضو دیگر خانواده (برادر شاهین) نیز که به زورگیری و سرقت مشغول بوده، به دنبال اختلاف حسابی که با همکارانش پیدا می‌کند، کشته می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۹ 06 July 2010
به دنبال انتشار فیلم و همچنین تصاویر دو زورگیری که در خیابان امین حضور با چاقو به جان یک فرد افتاده و با چندین ضربه چاقو وی را ناکار کردند، خبرنگار «تابناک» به اطلاعات جالب و خواندنی از این جانی و محارب دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، فرد یادشده که در فیلم مشغول چاقو زدن به یک فرد بیگناه است، «شاهین ـ ب» نام دارد که نه تنها خود دارای چندین سابقه زورگیری و سرقت است، بلکه خانواده وی نیز دارای سوابق بسیار درخشان! و قابل ذکری هستند که مرور آن نه‌تنها برای مردم، بلکه برای مسئولان مربوط، جالب و قابل تأمل است.

شاهین ـ ب، فرزند غلامعلی، در خانواده‌ای زندگی می‌کند که علاوه بر سابقه اعتیاد پدر به مواد مخدر، برادران وی نیز از سوابق گوناگون و مشابهی برخوردارند. از جمله برادر بزرگتر به نام «حمید» که به امر مال‌خری مشغول بوده و اموال سرقتی برادران را نیز آب می‌کرده است.

حسن، عضو دیگر خانواده (برادر شاهین) نیز که به زورگیری و سرقت مشغول بوده، به دنبال اختلاف حسابی که با همکارانش پیدا می‌کند، کشته می‌شود.

برادر کوچکتر خانواده نیز راه پدر را با قدرت و سرعت هرچه بیشتر ادامه داده و علاوه بر اعتیاد، نیاز کراک و مواد مخدر محله مولوی را تأمین می‌کند و همین برادر بیش از همه با شاهین به زورگیری و سرقت از مردم مبادرت می‌کند.

همچنین فرد دیگری که در فیلم راکب موتورسوار بوده و عملا فرد بی دست و پایی است، فرزند یک میوه‌فروش است که بر خلاف پسر خلافکار، پدر در محل زندگی از اعتبار خوبی برخوردار است.

از سوی دیگر، همانگونه که در خبرها منتشر شده، فرد ضارب، مجرم، جنایتکار و محارب، دارای چندین سابقه مشابه زورگیری و سرقت است که اکنون نیز با قید وثیقه آزاد است.

حال این پرسش مطرح است که چگونه شده که با چنین سابقه درخشان شخصی و خانوادگی! در خیابان جولان داده و به جان و مال مردم تعرض می‌کرده است؟ که البته این رأفت دستگاه قضایی و کنترل نیروی انتظامی بر مجرمین سابقه‌دار، خود جای تأمل دارد.

گفتنی است، با دستگیری این فرد، تحرکاتی از سوی خانواده و آشنایان وی ـ که برخی از آنان در بعضی ادارات مشغول هستند ـ برای آزادی دوباره وی در حال انجام است و اکنون باید دید دستگاه‌های مسئول چه اقدامی انجام می‌هند.



آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
دم فيلم بردار گرم. بهترين كارو كرد.
همانگونه که مستحظر می باشید ایشان به علت سه مورد زورگیری در سالجاری به زندان افتاده و سپس با وثیقه ازاد گردیده است .لازم است قضات محتترم در این موارد که جان شهروندان بی گناه و غیر مسلح در خطر است ،تعمل بیشتری نمایند و سپردن وثیقه را حائلی برای به خطر انداختن جان هموطنان قرار ندهند.
دکتر ابراهیم جعفری بالا
هر که هست معلومه خیلی آبرویش عزیز است که اسم فامیلیش گفته نمی شود.
مشهد از همه جايه ايران نا امن تر است زور گيري ديگر اينجا يك امر طبيعي شده
تابناك پدرشو در بيار ...دمت گرم رسوا كن
نیروهای انتظامی از جان مایه می گذارند و مجرمین را دستگیر می کنند ولی دادگاه به راحتی راه را برای بازگشتشان به اجتماع باز می گزارد . آیا وجود چنین افرادی در اجتماع به نفع مردم است . چرا آنها را به نقاط دور افتاده و تحت نظر تبعید نمی کنید . تا عمرشان به سر آید . از قدیم گفتند توبه گرگ مرگ است
نه خوشم میاد یارو اینهمه سابقه داره روز روشن زور گیری می کنه و می شود.خیلی راحتم عنوان میشه که آزاده به قید وثیقه. بعد اسممونم گذاشتیم مملکت اسلامی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی