بازدید 15793

تربیت بدنی: پرسپولیس نه، پیروزی بله

معاون حقوقی سازمان تربیت بدنی خاطرنشان كرد : این باشگاه متعلق به سازمان تربیت بدنی است و همه امكانات آن هم در اختیار سازمان است و قطعاً نام این باشگاه پیروزی است نه پرسپولیس .
کد خبر: ۱۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۶ 13 May 2008
معاون فرهنگی ، حقوقی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی از همه رسانه ها خواست ، از این پس از نام پیروزی برای این باشگاه فرهنگی - ورزشی استفاده كنند.

"عبدالرضا ساور" در گفتگوی اختصاصی با شبكه خبر درباره تغییر نام باشگاه پرسپولیس به پیروزی تهران تاكید كرد: نام این باشگاه پیروزی است نه پرسپولیس .

وی در پاسخ به این سوال كه حتی در سایت رسمی باشگاه هم از عنوان پرسپولیس استفاده شده است ؛ خاطرنشان كرد : سایت باشگاه هم تخلف كرده است و همه كسانی كه از نام پرسپولیس برای باشگاه پیروزی استفاده می كنند متخلف هستند.

معاون حقوقی سازمان تربیت بدنی خاطرنشان كرد : این باشگاه متعلق به سازمان تربیت بدنی است و همه امكانات آن هم در اختیار سازمان است و قطعاً نام این باشگاه پیروزی است نه پرسپولیس .

ساور تغییر نام باشگاه از پیروزی به پرسپولیس را در زمان مدیریت یكی از مدیران عامل باشگاه تكذیب و تصریح كرد : قطعاً نام این باشگاه پیروزی است و هیچ وقت نام این باشگاه تغییر نكرده است .

معاون فرهنگی ، حقوقی و امور مجلس سازمان تربیت بدنی تاكید كرد : این موضوع به همه خبرگزاری ها ، رسانه ها ، روزنامه ها و سایت های رسمی اطلاع داده شده است و اگر به این روند عمل نشود مسئولیت آن با خود آنهاست .

"عبدالرضا ساور" درباره انتقال اموال باشگاه پرسپولیس به پیروزی هم تصریح كرد : باشگاه های استقلال و پیروزی طبق مصوبه ای به سازمان تربیت بدنی منتقل شده اند و همه اموال دو باشگاه سابق(تاج و پرسپولیس) متعلق به آنهاست .

وی اضافه كرد : نام این باشگاه از قبل پیروزی بوده و هیچ وقت عنوان پرسپولیس توسط سازمان تربیت بدنی تایید نشده است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
من فکر میکنم مهم هواداران این تیم هستن که با اسم پرسپولیس صدا میکنن...اینو از ورزشگاه ها میشه فهمید... اگه تیم خصوصی بود هر چیزی دلشون میخواست میزاشتن ولی حالا که مردمی هست باید به عقاید اونا احترام گذاشت
یعنی چه که با نظر مردم لجبازی میکنند ؟ من هوادار این تیم هستم و از نظر من که همیشه در مواقع نیاز از صاحبان اصلی باشگاه خوانده میشوم اسم تیم قرمز پوش تهرانی پرسپولیس است.هر چه میخواهند بگويند ! تیم ما پرسپولیسه !
نام این باشگاه از ابتدا پرسپولیس بوده نه پیروزی!!!
آقاي معاون فرهنگی ، حقوقی و امور مجلس عزيز اين باشگاه اسمش از روز اول پرسپوليس بوده و در دل هواداران و مردم همچنان پرسپوليس خواهد بود چرا اصرار داريد بر خلاف نظر مردم و هوادارن عمل كنيد . لطفا به مسايل مهمتر و مشكلات مالي اين باشگاه رسيدگي كنيد .
حالا يكي نيست بپرسه سازمان تربيت بدني يعني تمام امورش اعم از اولويت دار و بي اولويت را به خوبي انجام داده كه فقط تغيير عنوان پرسپوليس يا پيروزي مونده بود تا اينقدر بر روش تاكيد بشه؟! واقعا يكي نيست بپرسه مصوبه دولت كه براساس آن قرار بود 20 درصد سهام پرسپوليس به بورس واگذار بشه چي شد؟ كجاس؟ چرا اجرا نشد؟ اين مهم تره يا عنوان باشگاه؟ اصلا طرح جامع ورزش كه چند سال براش مطالعه و هزينه شد كجاست؟!!
آخه چرا داريد با اين حرفاتون به فرهنگ غني ايراني ضربه ميزنيد مگه مقام معظم رهبري هم نگفتند كه پرسپوليس يا همون تخت جمشيد از افتخارات هنرمندان ايراني است پس بسه مخالفت كور كورانه با فرهنگ غني مملكت عزيزمون ايران بعد ميگيم چرا به خليج فارس ميگن خليج العربي همين آقايون هستند كه ضربه ميزنند ديگه
گزارشگران هم هميشه اين تيم را پرسپوليس مي نامند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار