بازدید 5334
ابوالفضل پایداری:

ترویج و آموزش کارآفرینی ضرورت ملی است

گروه میهن که نه تنها با تولید محصولات غذایی و لبنی سالم در سلامت مردم ایران نقش آفرینی می کند، با ساخت اماکن ورزشی، ورزشگاه های چندمنظوره و پارک های تفریحی، برای تندرستی ملت ایران بخصوص قشر آسیب پذیر نیز رسالت اجتماعی خود را ایفا می نماید.
کد خبر: ۱۰۴۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹ 24 April 2022

روز تولد شیخ بهائی که سوم اردیبهشت ماه است از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز ملی کارآفرینی نامگذاری شده است. به بهانه روز ملی کارآفرینی مدیرعامل گروه صنعتی میهن که در حوزه سلامت و تندرستی مردم ایران فعالیت می کند، صحبت هایی را مطرح کرده است.

گروه میهن که نه تنها با تولید محصولات غذایی و لبنی سالم در سلامت مردم ایران نقش آفرینی می کند، با ساخت اماکن ورزشی، ورزشگاه های چندمنظوره و پارک های تفریحی ، برای تندرستی ملت ایران نیز رسالت اجتماعی خود را ایفا می نماید.

ابوالفضل پایداری می گوید: حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن، جسم و روح این گروه صنعتی را با کارآفرینی و ارزش‌های آن در آمیخته است.

مهندس ابوالفضل پایداری با تاکید بر اینکه چرخ‌های توسعه اقتصادی هر کشور با توسعه کار آفرینی به حرکت در می‌آیند، اظهار داشت: کارآفرینان امروز با نوآوری و تلاش، به نیروی محرکه و موتور توسعه اقتصادی تبدیل شده اند.
وی از حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن به عنوان یک کارآفرین پیشکسوت که موجب خلق بینشی ارزشمند و نتایجی بزرگ در عرصه تولید شده است نام برد و افزود: خانواده بزرگ میهن با ۳۰ هزار عضو حاصل پشتکار یک نوجوان با اراده ۱۵ ساله کارآفرین است که مسیر تولید و عرضه محصولات محبوب و با کیفیت در میهن عزیزمان را تا موفقیت در عرصه‌های جهانی طی بیش از ۵۰ سال پشت سر نهاده است.

ترویج و آموزش کارآفرینی ضرورت ملی است

پایداری، در ادامه متذکر شد: براساس مطالعات صورت گرفته از سوی برخی صاحب نظران و دانشمندان مدیریت، کارآفرینان موتور حرکت و رشد اقتصاد جامعه هستند، و آنان در محیطی رقابتی و نوآورانه، این عرصه مهم را توسعه می‌بخشند.
مدیرعامل گروه صنعتی میهن، تاکید کرد: کلید موفقیت کارآفرینی، یافتن روش‌های خلاقانه‌ای است که با به کارگیری فناوری‌های روز و خلق خدمات و کالا‌های جدید، به همراه بازاریابی پیشرو و سرعت و دقت توامان در تصمیم گیری و اجرا خواسته‌های مصرف کنندگان را به بهترین نحو برآورده کند.
به گفته وی؛ کارآفرینان به دلیل رهبری، مدیریت، نوآوری، ایجاد شغل، رقابت، بهره وری و ایجاد صنایع و کسب و کار‌های جدید سهم مهمی در رشد اقتصادی کشور دارند و توسعه کارآفرینی یکی از نیاز‌های جدی اقتصادی و اجتماعی هر کشوری از جمله میهن عزیز ماست.
مهندس پایداری در پایان با تاکید بر اینکه گروه صنعتی میهن که امسال وارد قرن دوم فعالیت‌های خود شده است حرکت در مسیر کارآفرینی را با تکیه بر این همه سال تجربه حتی قوی‌تر از قبل ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: توجه به توسعه، ترویج و آموزش کارآفرینی در کشور، یک ضرورت اجتناب ناپذیر است چرا که اقتصاد ما برای انجام نقش و وظیفه خود در رشد و توسعه کلان کشور به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نیاز دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان