بازدید 27402

عکس: چاق ترين زن جهان

اين در حاليست كه هم‌اكنون فيلم‌ها و تصاوير اين زن در برخي از سايت‌هاي اينترنتي موجود است و افرادي كه قصد دارند آن‌ها را تماشا كنند، بايد مبالغي را بپردازند.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۱۳ 11 June 2010

رسانه‌هاي دولتي ايالات متحده امريكا اعلام كردند كه يك زن 272 كيلوگرمي اهل اين كشور، چاق‌ترين و سنگين‌وزن‌ترين در جهان است.

به گزارش ايسنا، «دونا سيمپسون» كه 42 سال دارد و در ايالت «نيوجرسي» امريكا زندگي مي‌كند، داراي دو فرزند سه و 14 ساله است.

وي در مصاحبه‌اي با رويترز، گفت: من هم اكنون 272 كيلوگرم وزن دارم، اما قصدم بر اين است كه با مصرف مواد غذايي پر كالري حجيم به 455 كيلوگرم برسم.

اين در حاليست كه هم‌اكنون فيلم‌ها و تصاوير اين زن در برخي از سايت‌هاي اينترنتي موجود است و افرادي كه قصد دارند آن‌ها را تماشا كنند، بايد مبالغي را بپردازند.

به گزارش رويترز، اين زن سنگين‌وزن و چاق لباس‌هاي خود را كه به قول خودش سوپرسايز است به صورت آنلاين از اينترنت خريداري مي‌كند.

گفتني است، همسر اين زن كه «فيليپ گوآمبا» است و 49 سال دارد در هاوايي با او ازدواج كرده است و از اين كه با چنين فردي پيوند زناشويي بسته است، بسيار خوشحال بوده و او را براي چاق‌تر شدن تشويق مي‌كند.

اين زوج با هفته‌اي 750 دلار زندگي خود را مي‌گذراند؛ چرا كه هر دو به ديابت نوع دو مبتلا بوده و فقط بايد سبزيجات مصرف كنند.

به گزارش ايسنا، سنگين‌وزن‌ترين و چاق‌ترين زنان جهان در زمان مرگشان 816 كيلوگرم و 545 كيلوگرم وزن داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
همه کلی پول خرج می کنند که لاغر شن این می خواد چاقتر شه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار