بازدید 26648

مستند تقاطع و افشای پشت پرده قتل ندا

به گزارش شبکه ایران، رسانه ملی امشب به بررسی زوایای پنهان ماجرای کشته شدن یک دختر جوان در حوادث سال گذشته می‌پردازد.
کد خبر: ۱۰۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۴ 11 June 2010
مستند تلویزیونی تقاطع به بررسی ابعاد دیده نشده قتل مشکوک ندا آقاسلطان در جریان ناآرامی‌های سال گذشته می‌پردازد.

به گزارش شبکه ایران، رسانه ملی امشب به بررسی زوایای پنهان ماجرای کشته شدن یک دختر جوان در حوادث سال گذشته می‌پردازد.

در این مستند تلویزیونی که "تقاطع" نام دارد، ضمن گفت‌وگو با دوستان و همراهان ندا آقاسلطان که سال پیش و در جریان ناآرامی‌های تهران به طرز مشکوکی کشته شد، به افشای پشت پرده این سناریو علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته می‌شود.

این برنامه امشب ساعت 20:50 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

قتل مشکوک ندا؛ خوراک خبری رسانه‌های ضدانقلاب

در جریان اغتشاشات پس از انتخابات دهم اگرچه اتفاقات ناگوار بسیاری از جمله کشته شدن تعدادی از هموطنانمان و هتک حرمت نظام جمهوری اسلامی رخ داد اما در این میان ماجرای کشته شدن مشکوک دختری به نام "ندا آقاسلطان" در یکی از محله‌های تهران، به طرز ویژه‌ای در رسانه‌های ضدایرانی بازتاب داشت.

در این میان، انتشار گزارش های پزشکی که حاکی از شلیک گلوله از پشت و فاصله نزدیک به ندا بوده و همچنین گزارش پلیس مبنی بر غیرسازمانی بودن سلاح‌ مورد استفاده قاتل ندا، بر شدت ابهامات این موضوع افزود.

همچنین انتشار گزارش های پزشکی که حاکی از شلیک گلوله از پشت و به فاصله نزدیک به ندا بوده و همچنین گزارش پلیس مبنی بر غیرسازمانی بودن سلاح‌ مورد استفاده قاتل ندا، بر شدت ابهامات این موضوع و احتمال سناریو بودن این قتل افزود.

چند ماه پیش نیز فیلمی در اینترنت پخش شد که در آن به شیء مشکوکی که در صحنه قتل ندا در دست او قرار داشت اشاره شده است. در فیلم، به یک بطری در دست چپ ندا اشاره شده که او با زیرکی آن را بالای صورت خود آورده و سپس مقداری خون را از آن بر روی صورتش می ریزد تا عکاس حاضر، بلافاصله این صحنه و عکس معروف ندا را ثبت کند.

این فیلم نشان می‌دهد که ندا با همکاری آرش حجازی و استاد موسیقی خود سناریویی را اجرا می‌کند که شاید خود او هم فکر نمی‌کرده پایان آن به منجر کشته شدنش شود.

پش از افشای پشت پرده قتل ندا کاربران فعال اینترنت، پوستری از صحنه قتل ندا و بطری خونی که در دست او قرار دارد، طراحی و منتشر کرده اند که صحنه قتل را یک سناریوی طراحی شده نشان می دهد.

سفر نامزد ندا به سرزمین‌های اشغالی

چندی پیش نیز روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" با انتشار عکسی از دیدار کاسپین ماکان با شیمون پرز، به استقبال حضور او در اسرائیل رفت.

کارشناسان سیاسی معتقدند دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با نامزد ندا آقاسلطان، دلیل دیگری مبنی بر دست داشتن کشورهای بیگانه در قتل مشکوک ندا است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل