بازدید 23221

خودسوزی خانم کارمند در ساختمان شرکت نفت

خانم "د" که به دلیلی نامشخص از شرکت شرکت ملی پخش و پالایش نفت منطقه تهران اخراج شده بود، عصر روز گذشته مقابل ساختمان بهار این شرکت واقع در خیابان سمیه دست به خود سوزی زد که به دنبال سوختگی حدود 80 در صد به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل شده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۶ 09 June 2010
تابناک اجتماعی: خانم کارمندی به دنیال اخراج خود از محل کارش، دست به خودسوزی زد.

به گزارش خبرنگار تابناک، خانم "د"  که به دلیلی نامشخص از شرکت ملی پخش و پالایش نفت منطقه تهران اخراج شده بود، عصر روز گذشته مقابل ساختمان بهار این شرکت واقع در خیابان سمیه دست به خود سوزی زد که به دنبال سوختگی حدود 80 در صد به بیمارستان سوانح سوختگی تهران منتقل شده است.

بنابراین گزارش، این خانم کارمند حدودا 40 ساله که به صورت پیمانی مشغول کار در این شرکت بود به دلائل نامشخصی  پس از جا به جایی های مکرر در قسمت های مختلف این شرکت ازجمله قسمت مهندسی، کپی و ... و به دنبال اعتراض نسبت به این جا به جایی های مکرر از شرکت متبوع خود اخراج شده بود.

خانم "د" پس از اخراج به سراغ مدیر منطقه رفته که پس از عدم نتیجه گیری و دعوایی که در آنجا بوجود می اورد با ریختن بنزین بر روی خود اقدام به خودسوزی می کند که علی رغم سعی وم تلاش کارمندان این شرکت متاسفانه موفق به نجات این زن نشده و این خانم کارمند با سوختگی 80 درصد مواجه می شود.

گفتنی است، تلاش خبرنگار تابناک برای کسب اطلاع از وضعیت سلامت این کارمند خودسوزی کرده ادامه دارد.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
يعني يه گوش شنوايي نبوده كه ببينه دردش چي بوده حاله بعد از اين فايده نداره كه ازش حتي دلجوي بشه
از این ناحقی ها تو این ادارات خیلی میشه . احتمالاً این بدبخت رو بیرون کردند که بستگان خودشون رو جاش بذارند .
كاملا اين خانم را درك مي كنم ، همسر بنده را هم كه كارمند است مي خواهند به بهانه انتقال شركتشان يا به كرمان بفرستند تا ترافيك تهران حل بشود و زندگي من ويران !!! و بدتر اينكه به نظر مي آيد تنها راه ابراز اعتراض هم راه حل اين خانم باشه ... بايد بهش فكر كنم
از این جور ادما زیادن سر مونو کردیم تو برف فقط خودمون می بینیم واقعا متاسفم.....
برای امثال من که کارمند رسمی با بالای 20 سال سابقه گوش شنوایی نیست بعد میخواهید برای کارکنان پیمانکاری باشد
كلا هر كسي كه رسمي نباشه هيچ ارزشي (خصوصا در صنعت نفت) براش قايل نيستن.و خيلي راحت با سرنوشت و آيندش بازي ميشه
فرضاً هم که حق با این خانم بوده باشه، باید اینقدر ضعف از خودش نشون می داد. خدا که بزرگه... به جای تفکر و پیدا کردن راه حل مناسب چرا خودشو آتیش زده. با عقل جور در نمیاد.
اگر کارشون دلیل منطقی نداشته باشد

خدا بلایی سرشون می یاره که بفهمند چی شده

و اینکه کار این خانم صد در صد اشتباه بوده و باید جواب خدا باید بده که ایدم نباید به خودش ضربه بزنه
اين بنده خدا احتمالا چون نيروي پيمانكاري بوده ، حق اعتراض كردن نداشته و بابت همين هم اخراجش كردن .
فشار اقتصادی خیلی از خانواده ها را به مرز جنون رسانده و متاسفانه با تلنگری اضافی از این مرز خطرناک عبور کرده وا خود یا دیگران را به ورطه نابودی یشانند ،
دوست عزيزي كه از خدا صحبت كرده اي بايد بداني كه امام سجاد فرمود : اگر فقر از يك در وارد خانه اي شود از در ديگر ايمان خارج ميشود .اكثر مردم و كارمندان زير خط فقر زندگي ميكنند گرچه خط فقر در ايران به خاطر مسائل سياسي هيچگاه اعلام نميشود حال ببيند اگر يك كارمند بيكار شود چه بلاهايي به سرش مي آيد. بي عدالتي و تبعيض و رانت در كشور بيداد ميكند آنهم با عامليت كساني كه با شعار خدا به پست ومقام رسيده اند و تا پارتي گردن كلفت نداشته باشي نميتواني حقت را بگيري.
دوست عزیز که گفته امام سجاد(ع) را ملاک قرار داده ای، این کلام امام متین و کاملا درست است اما اگر امام یک بار این سخن را گفته باشند، بیش از هزاران بار و شاید میلیون ها بار و تمام پیامبران و امامان و از جمله امام سجاد(ع) در تمام مشکلات چه اقتصادی و چه سیاسی و تحریم و عذاب های دنیوی پناه به خدا برده اند و به تمام انسان های روی زمین هم، همین راه را توصیه کرده اند و اصل و بنیاد تمام مشکلات به امتحان کشیدن انسان در این دنیا است و زندگی اصلی ما در دنیای باقی است، چرا ما انسان ها این را نمی خواهیم آویزه گوش کنیم که این دنیا محل گذر و امتحان انسان ها است، آگاه باشیم که خداوند ناظر اعمال ما است.
این را بدانیم که نباید خود را با کلمات بازی دهیم ما هر قدر زیرک و باهوش باشیم، هوشمان و زیرکیمان به خدای متعال و پیامبران و امامان او نمی رسد زمانی که تمام پیامبران و امامانی که از طرف خداوند متعال مبعوث شده اند تنها در مشکلات به خدا توکل کرده اند، پس بهترین و عقلانی ترین حرکت توکل به خدای متعال است و بس.
الهم عجل لولیک الفرج
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار