بازدید 7581
۲

احتمال تجدید نظر در بازگشایی برخی مدارس کشور

عضو هیات علمی دانشگاه ایران گفت: احتمالا در بازگشایی برخی مدارس کشور تجدید نظر شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۳ 14 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ایروان مسعودی‌اصل در نشست با رئیس دانشگاه و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح شهید سلیمانی به برکت نام مقدس و مبارک سردار سلیمانی همه ظرفیت‌ها دست به دست هم دادند و وحدت رویه‌ای در سطح کشور ایجاد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه ایران بیان کرد: از اوایل آذر ماه تعداد مرگ و میر روزانه در ایران ۴۷۹ نفر بود، اما امروز آمار فوتی‌های کرونا ۹۷ نفر شده که نشان از کاهش ۸۰ درصدی تلفات این ویروس منحوس می‌دهد.

وی با اشاره به بالا بودن میزان مرگ و میر در منطقه به جز ایران همچنین مرگ و میر‌های کشور‌های اروپایی و وضعیت کلی جهان افزود: با نگاهی به میزان تلفات کرونا در سایر کشور‌های جهان به این نکته پی می‌بریم که عزم ملی و اعتقادی در کشور ایجاد شده تا این موفقیت بزرگ حاصل شود.

بازرس سازمان بسیج بیان کرد: ۹۹ درصد این موفقیت حاصل تلاش مجموعه وزارت بهداشت و پرسنلی بود که فداکارانه خدمت کردند، یک درصد هم مشارکت مردم و بسیج بود و باید تلاش کنیم شیرینی کاهش مرگ و میر‌ها به تلخی منجر نشود.

این مسئول در خصوص بازگشایی مدارس گفت: شب گذشته جلسه‌ای در وزارت برگزار و مقرر شد وزیر بهداشت در این زمینه مذاکره‌ای داشته باشد و با وزیر آموزش و پرورش نامه‌نگاری کند احتمالا در بازگشایی برخی مدارس تجدید نظر شود.

وی بیان کرد: حتی اگر مدارس بازگشایی شود و هیچ اتفاقی نیفتد عادی سازی و بازگشت بیماری انجام می‌شود که بازگشت بیماری جبران ناپذیر خواهد بود.

مسعودی‌اصل با بیان اینکه نباید فریب آمار‌ها را بخوریم چرا که آمار و ارقام می‌تواند شکننده باشد، گفت: به اهداف اختصاصی و کلی مورد نظر در طرح شهید سلیمانی رسیدیم.

عضو هیات علمی دانشگاه ایران ضمن قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و پرسنل گفت: وضعیت خوب کنونی این استان نتیجه استانداری است که تمام قد پای کار است و فرمانده سپاهی که همه امکانات را در اختیار دانشگاه قرار داده. این وحدت رویه و همگرایی که در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده را در خیلی از استانی شاهد نیستیم و امیدواریم این همدلی همچنان در استان تداوم داشته باشد.

وی با بیان اینکه حاضر به مرگ هیچ کسی براثر بیماری کرونا در سطح جهان نیستیم، افزود: فوت ۹۷ نفر براثر بیماری کرونا آمار بالایی است و امیدوارم روزی برسد که هیچ کسی دغدغه بیماری کرونا را نداشته باشد.

مسعودی اصل در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: واکسن کرونای تولید داخل که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اوایل سال آینده تولید و توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دوستان بین‌المللی وقتی بحث غذا و دارو می‌شود می‌گویند ایران تحریم است، اما حالا در کاریزمای بالینی که هنوز به مرحله نهایی نرسیده نگران این هستند که مردم ما به واکسن دسترسی ندارند و پیشنهاد واکسن به ایران می‌دهند. موضوع سیاسی است و نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فکر کنم ریاضی نک ماده کردی ناقلا گندش دراومد باید 10 صفخه از مبحث درصدها بنویسی و توی اینترنت منتشر کنی تا دیگر سهم مردم را 1 درصد حساب نکنی بیسواد.
ما که کلاس اولی در تهرانیم نمیفرستیم
حالا هی تصویب کنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان