بازدید 43723

جوانان حامی احمدی‌نژاد از مشاور جوانی به کجا رسیدند؟ + تکذیبیه

بعدها هر چند گروه مشاوران جوان با جانشینی حمید رضا علیان، سایه بذرپاش را بر سرخود حس می‌کرد، با انتصاب وی در گروه خودروسازی پارس خودرو و پس از آن سایپا، سیل انتقال گروه به مجموعه‌های صنعتی و اقتصادی کلید خورد...سمیه رفیعی؛ رییس حوزه مشاوران جوان سازمان حفاظت از محیط زیست، احمد یوسفی، رییس حوزه مشاوران جوان وزارت راه و ترابری، عبدالله سلطانی، رئیس گروه مشاوران جوان وزارت تعاون و جواد جمالی، رییس حوزه مشاوران جوان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز با پشتیبانی مهرداد بذرپاش، اقدام به ...
کد خبر: ۱۰۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴ 03 June 2010

هرچند تصمیم دولت دهم مبنی بر احیای گروه مشاوران جوان رییس‌جمهور و با اهتمام اسفندیار رحیم مشایی جدی به نظر می‌رسد، سابقه فعالیت این گروه نشان می‌دهد که احمدی‌نژاد بیش از آنکه به فکر مشاوره و استفاده از توان جوانان بوده باشد؛ دنبال نام‌هایی است آشنا و مورد اعتماد خودش تا در نقاط مورد نظرش به ویژه در حوزه  «اقتصادی» جایگزین نیروهای غیر خودی کند.

به گزارش «تابناک»، محمود احمدی‌نژاد، شهردار تهران در سال‌های 82تا 84، پس از انتخاب توسط شورای اسلامی شهر تهران در دوره دوم، ایده‌ای را به نام خود ثبت کرد که پس از گذشت چند سال از طرح آن، به پدیده ای فراگیر در سایر نهادها، بخش‌ها و سازمان‌ها رسید. این رشد با نقل مکان احمدی‌نژاد از خیابان بهشت به خیابان پاستور، بسیار پررنگ‌تر شد و قضیه تا آنجایی ادامه یافت که مشاور جوان تا حد فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز پیش رفت.

هر چند احمدی‌نژاد به گفته خود، قصد استفاده از استعداد و خلاقیت جوانان را در وزارتخانه‌ها داشت، اما در عمل علاوه بر ناتوانی در برخی وزارتخانه‌ها و عملکرد ضعیف، به بن بست‌هایی رسید که سرنوشت برخی مشاوران این موضوع را روشن می‌کند.

جوانان برگزیده شده به عنوان مشاور، تنها چند ماه پس از مشاوره، رویای دستیابی به مسئولیت‌های بالاتر اجرایی را در سر پروراندند و ماجرا به آن جایی پایان یافت که نه تنها گروه مشاوران جوان، کارایی خود را از دست داد بلکه نارضایتی رئیس جمهور را نیز از عملکرد آنان در پی داشت.

بر پایه این گزارش، بدون شک، یکی از عوامل اصلی این رکود در فعالیت گروه مشاوران جوان، جابجایی اعضای اصلی و به ویژه اعضای ارشد این مجموعه بوده است که نگاهی به سمت‌ها و سوابق آنان در حین مشاوره و پس از آن این واقعیت را به اثبات می‌رساند:

ـ ماجرا از استعفای مهرداد بذرپاش برای حضور در فهرستی انتخاباتی به نام «رایحه خوش خدمت» برای شرکت در انتخابات سومین دوره شوراها، در مهرماه 85 یعنی تنها پانزده ماه پس ازانتصاب وی آغاز شد، به گونه‌ای که پس از استعفای وی و قبول این استعفا از جانب محمود احمدی‌نژاد، عملا گام نخست در به حاشیه رانده شدن فعالیت‌های این گروه و البته همراه با ناکامی این حزب در انتخابات شوراها برداشته شد.

بعدها هر چند گروه مشاوران جوان با جانشینی حمید رضا علیان، سایه بذرپاش را بر سرخود حس می‌کرد، اما با انتصاب وی در گروه خودروسازی پارس خودرو و پس از آن سایپا، سیل انتقال گروه به مجموعه‌های صنعتی و اقتصادی کلید خورد.

بذرپاش هرچند در آغاز دولت دهم سعی در بهبود شرایط و سامان دادن به این گروه در سازمان ملی جوانان داشت، اما مانعی به اسم اسفندیار رحیم مشایی سر راهش قرار گرفت و مشاوران جوان عملا، در اختیار رئیس دفتر رئیس جمهور با کارکردی جدید و اهدافی متفاوت به حیات خود ادامه داد.

ـ حمیدرضا علیان که کار خود را با مشاورت جوان وزارت صنایع در زمان وزارت طهماسبی از سال 84 آغاز کرده بود با استعفای بذرپاش، به عنوان قائم مقام گروه مشاوران جوان مسئولیت اداره گروه را بر عهده گرفت؛ اما با انتقال بذرپاش به پارس خودرو، وی نیز عطای گروه را به لقایش بخشید و راهی صنعت خودروسازی شد و پس از آن حتی به عضویت هیأت مدیره باشگاه استقلال تهران نیز در آمد و هم اکنون نیز در سازه گستر سایپا عضو هیأت مدیره است.

ـ وحید خاوه‌ای؛ معاون منابع انسانی گروه مشاوران جوان که پس از رضا علیان مرد شماره 3 گروه مشاوران جوان ریاست جمهوری و دست راست بذرپاش در این گروه بود، پس از این نقل مکان‌ها به صنعت و انتصاب شیخ الاسلام؛ رئیس وقت دفتر رئیس جمهور، به حوزه رسانه‌ای روی آورد و در یکی از جایگاه‌های ارشد مدیریت روزنامه ایران، یعنی مدیریت ضمایم روزنامه مشغول فعالیت شد.

وی همچنین در دوره‌ای مدیریت روزنامه شهروند را به عهده گرفت که این روزنامه هرگز اقبالی به دست نیاورد و پس از مدت کمی از انتشار باز ماند.

ـ علی منصوری، معاون برنامه‌ریزی حوزه مشاوران جوان ریاست جمهوری بود، اما پس از این نقل مکان‌ها بنا به دلایلی، فعالیت در بخش خصوصی را برگزید و در این بخش، مشغول به فعالیت‌های فرهنگی ـ اقتصادی شد؛ هرچند وی به همراه برخی دیگر از اعضا به عضویت هیات مدیره چند شرکت نیز درآمدند.

ـ محمد رضا محمد خانی که دبیری گروه مشاوران جوان را بر عهده داشت، پس از دو سال راهی حوزه رسانه ای سایپا در ماهنامه اندیشه گستر شد و پس از خروج بذرپاش از سایپا، به وزارت جهاد کشاورزی نقل مکان کرد.

ـ حامد زرگر، مشاور و رئیس کمیته رسانه‌ای گروه مشاوران جوان نیز که حتی در دوره ای برای تصدی مشاورت جوان وزارت کشور مطرح شد، پس از انتقال دوستان به صنعت به عنوان مشاوررسانه ای بذرپاش و پس از آن به عضویت هیات مدیره سازه‌گستر سایپا منصوب شد و هم اکنون نیز در کنار مهرداد بذرپاش در سازمان ملی جوانان مشغول فعالیت است.

ـ میثم نیلی که از مطرح ترین مشاوران جوان در دولت نهم بود با برقراری ارتباط تنگاتنگ با وزارت ارشاد از همان آغاز با عضویت در هیأت مدیره روزنامه ایران، معطوف به فعالیت در گروه مشاوران جوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد؛ اما پس از انتخاب حسینی به عنوان وزیر فرهنگ دولت دهم، از وزارتخانه خارج و مشغول فعالیت‌های شخصی در کنار مشاورت فرهنگی مهرداد بذرپاش در سازمان ملی جوانان شد، البته پس از مدتی با انتخاب شیخ الاسلام به عنوان وزیر کار دولت دهم، نیلی به سمت مدیرکل فرهنگی این وزارتخانه منصوب شد.

ـ علی قنواتی که سابقه فعالیت‌های رسانه ای در همشهری را نیز در کارنامه خود داشت، پس از روی کار آمدن دولت دهم، به عنوان رئیس گروه مشاوران جوان وزارت نفت مشغول فعالیت شد اما پس از مدت کوتاهی با حفظ سمت به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه بزرگ نفت به کار خود ادامه داد و پس از کنار رفتن از این مسئولیت راهی کتابخانه ملی شد و هم اکنون به عنوان مشاور عالی اشعری فعالیت می‌کند.

ـ یکی دیگر از اعضای گروه مشاوران جوان سیدضیاء نورالدینی بود که وی نیز پس از فعالیت کوتاهی در این سمت در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت جایگزین علی قنواتی شد و پس از آن، معاونت سازمان تامین اجتماعی را به عنوان مقصد بعدی فعالیت کاری خود انتخاب کرد.

-‌هادی عباسی یکی از معدود مشاور جوانی است که از آغاز دولت نهم تا هم اکنون به عنوان مشاور وزیران مسکن دولت‌های نهم و دهم یعنی سعیدی کیا و نیکزاد مشغول فعالیت بوده است؛ البته وی نیز مانند بسیاری دیگر به عضویت هیأت مدیره برخی مجموعه‌های وابسته به وزارتخانه متبوع خود درآمد.

ـ در این دسته از مشاوران ثابت قدم می‌توان نام محمد رضا نوایی لواسانی را که رئیس گروه مشاوران جوان بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است افزود.

ـ امیر محمد خرازانی، یکی دیگر از مشاوران جوانی است که در وزارتخانه ای بسیار گسترده به نام آموزش و پرورش منصوب شد؛ اما پس از مدتی به سمت مدیریت عامل خبرگزاری پانا درآمد، در آنجا نیز مدت طولانی باقی نماند و درادامه انتصابات شغلی، در کسوت سرپرستی مدارس جمهوري اسلامي ايران در شبه قاره هند مشغول فعالیت در خارج از کشور شد.

ـ بابک افقهی؛ رئیس گروه مشاور جوان وزارت بازرگانی در زمان مسئولیت میرکاظمی بود که وی نیز در رقابت برای تصدی مسئولیت‌های اجرایی و عضویت در هیأت مدیره‌ها به عنوان مدیر کل و معاون مالی سازمان توسعه تجارت معرفی شد و در سال پیش با حکم وزیر بازرگانی به عنوان رئیس سازمان توسعه تجارت نقل منصوب شد.

ـ یکی از مشاوران جوان که پس از مدتی فعالیت در دولت نهم با کوچ یاران خود در دیگر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها از حوزه مشاوران جوان، به شهرداری تهران نقل مکان کرد، میثم مظفر، رئیس گروه مشاوران جوان سازمان ملی جوانان بود که پس ازتلاش برای راه‌اندازی خبرگزاری برنا، مسئولیت اداره آن را به امیر حسین مدنی یکی دیگر از اعضای گروه مشاوران سپرد و راهی شهرداری شد و از آنجا به بخش خصوصی نقل مکان کرد.

ـ عباس مسجدی که با انتخاب و انتصاب مهرداد بذرپاش، رئیس گروه مشاوران جوان وزارت بهداشت شده بود پس از دوره ای ترک مسئولیت، با دعوت اسفندیار رحیم مشایی به عنوان جانشین ریاست گروه مشاوران جوان از اردیبهشت ماه سال گذشته به جلسات هیات وزیران ورود پیداکرد و هم اکنون تحت نظارت رئیس دفتر رئیس جمهور مشغول فعالیت است.

- سید محسن نبوی، مشاور وزیر و رییس حوزه مشاوران جوان وزارت اقتصاد و دارایی پس از دوران مسئولیت کوتاه خود در این وزارتخانه راهی حوزه سرمايه‌گذاري خارجي شد و به عضویت در این گونه شرکت‌ها درآمد.

ـ بهرام فیضی‌پور، مشاور وزیر و رئیس حوزه مشاوران جوان وزارت جهاد كشاورزی بود که که پس از نقل مکان محمدرضا اسكندري از وزارت جهاد کشاورزی به سازمان اقتصادي كوثر (وابسته به بنیاد شهید) به عنوان قائم مقام در اين سازمان منصوب شد.

ـ در وزارت ارتباطات و فناواری اطلاعات حسین ربانی، دانشجوی دوره دکترای الکترونیک به عنوان رئیس گروه مشاوران جوان این وزارتخانه منصوب شد که از سرنوشت وی پس از این مسئولیت خبری در دست نیست و احتمالا وی نیز مانند برخی دیگر از اعضا وارد عرصه‌های خصوصی شده‌اند.

ـ سمیه رفیعی؛ رییس حوزه مشاوران جوان سازمان حفاظت از محیط زیست، احمد یوسفی؛ رییس حوزه مشاوران جوان وزارت راه و ترابری، عبدالله سلطانی، رئیس گروه مشاوران جوان وزارت تعاون و جواد جمالی، رییس حوزه مشاوران جوان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیزبا پشتیبانی مهرداد بذرپاش اقدام به راه اندازی شرکت تعاوني ايرانگردان جوان کردند که جواد جمالی مدیریت عاملی آن را بر عهده گرفت.

ـ حجت‌الاسلام شهاب مرادی که بیشتر به عنوان یک سخنران جوان در بین اهالی هیأت و رسانه‌ها مطرح بوده است، در دوره ای کوتاه، مسئولیت گروه مشاوران جوان وزارت کشور را بر عهده داشت که با عدم نظر مساعد پورمحمدی این گروه، نتوانست به فعالیت خود ادامه دهد و شهاب مرادی به عرصه پیشین خود بازگشت.

همچنین در برخی وزارتخانه‌ها از جمله وزارت اطلاعات و وزارت امور خارجه، گروه مشاوران جوان شکل نگرفت و وزرای آن اجازه تشکیل این گروه را از همان آغاز در وزارتخانه‌های خود ندادند.

تکذیبیه هادی عباسی:

مدير مسوول محترم سايت تابناك

سلام عليكم
پيرو درج خبري با عنوان "جوانان حامي احمدي نژاد از مشاور جواني به كجا رسيدند؟" با كد خبر 102316 مورخ 13 خرداد 1389 ساعت 54/14 به استحضار مي رساند اينجانب مهندس هادي عباسي مشاور وزير محترم مسكن و شهرسازي، عضو هيات مديره هيچ مجموعه اي اعم از خصوصي، عمومي و دولتي از بدو تولد تاكنون نبوده ام لذا درج عبارت "البته وي نيز مانند بسياري ديگر به عضويت هيات مديره برخي مجموعه هاي وابسته به وزارتخانه متبوع خود درآمد" از اساس كذب است. هرچند عضويت اينجانب در هيات مديره سازمان هاي وابسته به وزارت مسكن و شهرسازي نيز منع قانوني ندارد. لذا مقتضي است در اسرع وقت وفق مقررات و آيين نامه هاي مربوطه، نسبت به درج توضيحات ارائه شده و همچنين اصلاح خبر اقدام فرماييد/.

هادي عباسي
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
فکر کنم بعضی ها رو نگفتید شاید یادتون رفته یا به سبب ارتباطتون نامی از آنها نبردید مثل ع..و ت..و ....
بسمه تعلی جناب آقای رئیس جمهور این رسم روزگار است هر که خدا بخواهد مردم هم می خواهد
آقا من هم جوانم و از امروز حامي احمدي ن‍ژاد ميشم حالا كدام وزارتخانه جا خالي داره!! (تابناك نامردي نكن و انتشار)
حالا این مشاوران جوان اصلا هنرشان در چیست؟ چطوریه که با وجود این همه مشاوران جوان در همه وزارتخانه ها و ادارات هنوز هم بیش از نصف جمعیت مملکت در فقر به سر میبرند؟ اگر قرار بر این بوده باشد که این مشاوران با طرح ایده های بدیع و نو بهره وری اقتصاد مملکت را بالا ببرند و به سطح رفاه و استاندارد زندگی ملت بیفزایند پس کجاست نشانه های آن؟ به نظر میرسد این هم فقط یک ژست دولت احمدی نژاد برای تظاهر به جوان گرایی و نوگرایی در اداره مملکت است چون ظاهرا فقط به جوانی مشاوران توجه شده است و نه به قابلیت ها و توانمندی آنها. بعلاوه اینهمه جابجایی سریع آنها از این وزارتخانه و این اداره به آن وزارتخانه یا آن اداره نشاندهنده این است که آنها در حقیقت همه کاره هیچ کاره هستند و فقط برای خالی نبودن عریضه میباشند.
اگر كسي هيچ هنري ندارد و قرار است هيچ كاري انجام ندهد او را مشاور كنيد . اگر خوب كار كرد بازك مشاورش كنيد ....
خدا بده برکت!
حضرت علی می فرماید بزرگترین علم تجربه است که با قرار دادن جوانهای 25 ساله در راس صنایع چه پیشرفتی حاصل شد اگر شرکت خصوصی بود همین کار می شد آیا لیست هزینه فایده سودی نشان می داد
احسنت به این جوانان لایق
امكانات مملكت مثل گوشت نذري است كه اول بايدبه دوست واشناوفاميل واگرچيزي باقي ماندبه ترتيب به پرروترين سائل وبقيه......
اينها كه واقعا مديران كم‌توقع و پركار و مستعدي هستند. يك مطلب هم بنويسيد با عنوان «وزراي دوران اصلاحات، از وزارت در جمهوري اسلامي به كجا رسيدند؟»
خبل نکنه می خواستی همه پست ها رو بزارن دست آقازاده های اصلاح طلب باشه . پس انتخابات هم کشک بود ..
اگر از کسانی که در ادارات و وزارتخانه هایی که مشاوران فوق را در آن یاد کردید حضور مشاوران چه تاثیثری بر روند خدمتگذاری داشته است بی شک پاسخ منفی خواهید شنید چرا که این پست محل پرتاب جوانان بی تجربه به سوی پستهای مهم بوده است و در این مجال جای نام بردن و بررسی کردن نیست
اگر راجع به سرنوشت اعضای ستادهای انتخاباتی ایشان هم تحقیقی کنید خالی از لطف نیست که به کجاها رسیدند و...
در جواب کاربری که گفته بود هنر آقایون چیست ، یکی از همین افراد نامبرده مسئول بسیج دانشجویی یکی از دانشگاههای تهران بود و آبروی بسیج را با گروگان گرفتن رئیس وقت دانشگاه برد.
... مشاور فرهنگی استاندار مرکزی با مدرک سوم راهنمائی و حالا مشاور فراهنگی سفارت ایران در ..
با شناختی‌ که از نزدیک با بعضی‌ از این افراد دارم میدانم که اینها فقط از طریق رابطه و ...به اینجا رسیدند و باعث شدند که خیلی‌ از افراد با تجربه خود را خیلی‌ زود بازنشست کنند. ا
يكي از پادشاهان به پسر خود چنين توصيه ميكند كه اگر مي خواهي مملكتي را يدون جنگ و خونريزي تصرف كني كارهاي بزرگ را به دست افراد كوچك و كارهاي كوچك را يه دست افراد بزرگ بسپار
از اين آقايون كدومشون سربازي رفتن؟
یادش بخیر همون اول ما هم دعوت شده بودیم بریم تو این گروه ولی...
خدا خیر بده این بذرپاشو که هرجا رفته یه کاری هم برا بقیه دوستان دست و پا کرده!!!
یکی از همین اقایان در شرکت ما پروژه مرده ای را با کمک پولهای بیحساب شرکت بنا کرد که بعد از رفتن ایشان هنوز ان پروژه با هزینه های میلیاردی وارد بازار نشده است علیرغم اینکه اکثر کارشناسان گفتن این کار بیهوده است ایشان جهت اسم در کردن و یا بقول خودشان مرد 30 پروژه در سال خود را معرفی نمود
فقط همین افراد با احمدی نژاد می توانند کار کنند و افراد با تجربه و کار آزموده جایی در دولت ندارند
من هم دوره ای مهرداد بذرپاش در دانشگاه شریف بودم. اون موقع علیان هم اواخر تحصیلش بود. در زمانی که همه به فکر منفعت خودشون بودن شاهد بودم که این دوستان همه زندگی شون رو وقف انجام کارهای فرهنگی و علمی در دانشگاه می کردند. تلاش و انگیزه اونها برای خدمت به دیگران همیشه برام عجیب بود. بارها دیدم که شبانه روزی وقت میگذارن و کار میکنن بدون اینکه منفعت شخصی داشته باشه. بعد ها هم زمانی با احمدی نژاد همکاری رو شروع کردند که نه از پول خبری بود و نه از مقام. قصدشون هم فقط خدمت بود. تا اینکه احمدی نژاد شهردار شد و بعد هم رییس جمهور . این دوستان، هم تحصیلات مهندسی داشتند و هم سالها با احمدی نژاد کار کرده بودند. حالا شما بی انصافها باشین چی کار میکنین؟ آیا در جایگاه های مختلف ازشون استفاده نمیکنین؟ وقتی می بینم بارها به جای تحلیل عملکرد بذرپاش، شخصیتش رو ناجوانمردانه مورد حمله قرار میدین براتون متاسف میشم. یه روزی باید جواب این تهمت ها رو بدین.
در مورد روابط عمومي وزارت نفت اشتباه گفتيد اسم اون شخص سيد ضيالدين نورالديني بوده كه الان معاون حقوقي و پارلماني تامين اجتماعي است.
یدونه مشاور جوان هم تو سازمان جنگلها بود تا اومد رفت دنبال مدیر کلی جالبه بدونین پس از 2 سال شد مدیر کل یکی از قسمتهای مهمه سازمان و یک خونه سازمانی 155 متری هم بهش دادن خدا به همه ما رحم کنه
آخه یکی نمی گه جوان بیست پنچ ساله می تونه مشاور بشه.

اینها تازه بایذ بروند نزد بزرگ تر ها کار و تجربه کنند و دینا برعکس شده می روند رئیس انها میشوند!!!

و انتظار شد و پیشرفت در مملکت داریم

مشكل اينجاست كه همه اين آقاياني كه اسم برديد اولش در كاراي سياسي فرهنگي تو دانشگاه محل تحصيلشون فعال بودن و انرژي زيادي هم داشتن. وليبه محض اينكه در عرصه قدرت و سياست به قصد خدمت وارد ميشن چون با مسائلي خلاف ديدگاههاشون روبرو ميشن كمي تا قسمتي سرخورده ميشن و البته اكثرا همرنگ جماعت.
چون درغير اينصورت و در صورت اعتراض به بخور بخورها براشون پرونده سازي ميشه و بعد هم بايه تي پا خوش اومدي..........
خلاصه فضاي قدرت بد كثيفه........
شما که هم دوره ای آقای بذر پاش بودی نمیدونی ایشون معدل کارشناسیشون چند بوده ...؟؟
الان دارن می گن خاندان هاشمی، وای به حال چندین سال دیگه که خاندانها رو نمیشه شمرد.
خاک بر سر من.!
این حسادت چه ها که نمیکنه!
تا زمانی که یه عده یقه سفید سالخورده مشغول ... باشند هیچ کس صداش در نمیاد اما اگر چندتا جوان بیان وسط موضوع فرق میکنه، چرا چون خوب دیگه بالاخره بعضی‌ها دیگه چیزی گیرشون نمیاد....
اقا من از دوستان چند تا از اين آقايان هستم- يادم هست در دوران دانشجويي از اداره كردن كارهاي كوچك هم برنميامدند و كلا خارج ميزدند...
ع.. م.. مشاور جوان وزارت ...است .تقریبا بلافاصله به او بورس تحصیلی اعطاشد . (این بورس چون خارج از ضوابط جاری اعطا شده غیر قانونی است .و او جزئ خیل کثیر کساتی است که با شفارش و فشار بیرونی بورس غیر قانونی گرفته اند )
گرو آموزشی مربوطه به شدت با تحصیل ایشان مخالفت نمود تا جاءی که ریاست دانشگاه مربوطه را برای زهر چشم گرفتن عوض کردند .
نامبرده برخلاف قانون جاری با استفادخ از خودرو دولتی و بدون استفاده از ماموریت آموزشی و با اخذ پاداش خارج از شمول و کارائی و کارانه و اضافه کار 175 ساعتی مشغول به تحصیل میباشند . حسب مقررات جاری تحصیل در دوره حایPHD تحصیل تمام وقت بوده و دانشجویان حق اشتغال به هیچ کاری را ندارند .
در وزارت...همزمان با او کسان دیگری مشغول به تحصیل هستند که با مسائل اداری بیشماری مواجه هستند وچه بسا با ادامه تحصیل آنان مخالفت میشود .
مسائل ایشان از طیق سازمان بازرسی پیگیری میشود ولی ایشان با قوت به رویه خود ادامه میدهد
(حالا معلوم شد که چه کسانی از وی حمایت میکنند تا غیر قانونی عمل نماید)
حتی در پاسخ به مکاتبات اداری با کردن گلفتی خودرا بینیاز از ارائه پاسخ میدانند . در مورد این گونه آدم ها حرف برای گفتن و نوشت زیاد است ولی مسئولین توجهی ندارند .امیدوارو منتشر نمائید.
ما هم جزو همين گروه بوديم اما پس از مدتي فهميديم فقط نقش سياهي لشگر به منظور باز نمودن گره كار دوستان راس كار را بازي مي كنيم تا آنها كه آشنايي دارند خدارا شكر به پست و مقامي برسند . !
آقایون تابناک لطفا با فضا سازی های این گونه به فکر رسیدن به اهداف پستتون نباشین چون به هیچ جا نخواهید رسید ان شاء الله
حالا این مشاور ها از کجا انتخاب شدن؟ چه طور انتخاب شدن؟ یکی زیر و بمشون رو در بیاره !!!
به احتمال 99.99% دوستای خودشون هستن. شاید هم از کل کشور انتخاب !!! شدن.
من از این وضع متأسفم. و وقتی چنین مطالبی رو میخونم متأثر و سرخورده میشم. :(

سلام منم يه جوونو 27 سالمه فوق ليسانس عمران اما فقط درس خوندم و کار کردم،پارتي هم نداشتم، الان هم به لطف وضع بد اقتصادي بيکار شدم،به نظر شما با خوندن اين مطلب آدمي مثل من جه حالي ميشه
متاسفانه بعضی از دوستان نميفهمن که به خاطر طرفداری کردن به سمت رسيدن يعنی چی <
با وجود هوش سرشار اين دوستان تعجبی از وضعيت حال حاضر کشور نيست.
برای ریشه کنی آقازاده های گذشته باید آقازاده های جدید وارد سفره کشور بشه دیگه
البته آقاي خاوه اي جانشين مدير فروش پارس خودرو هم بودن
كاش يكي هم از اين مي پرسيد كه چرا رئيس جمهور بذرپاش و از فعاليت اقتصادي دور كرد؟؟؟؟
منم بخدا تازه 27 سالم شده میشه یه مشاوره ای هیئت مدیره ای چیزی بهم بدین
چرا اسم خیلی ها نیست، مهم ترینشان هم جعفر فرجی فرماندار فعلی ری که آقای احمدی نژاد او را حتی از احمدی نژاد هم بیشتر قبول دارد و حتی از بچه هایش!!!
مطمئن باشيد به هرجا رسيده اند مثل آقازاده ها به غرب ولندن نرسيده اند.
زنده باداحمدي نزادخارچشم آقازاده ها وحاميانشان.
بابا اینقدر بی انصافی چرا؟این مشاوران جوان بالاخره یه عده ای از اطرافیان خود را به نوا رسونده اند یا نه؟
منصف باشید بابا ،منصف .......!؟
تابناک چاپش کن!
اينكه چيزي نيست در سازمان مالياتي كشور مديركل ..هر چي بيكار تو فاميلش بوده سر كار آورده در حاليكه از مخالفين احمدي نژاد هم هست بنده خدا بذر پاش كه اقلا دوستاش رو اورده نه فاميلاش رو
اين بذر پاش تمام همكلاسي هايش رو در شركت سايپا مدير و معاون كرد ورفت خدا خيرش بده !!!!!!!! آنوقت ما با 20 سال سابقه كار ؟؟؟؟؟؟؟؟
به دولت های قبلی می گفتن فامیل بازی است تبلیغات کاندیداها نگاه کنید مغایردارد باکارشان
کاش حضور نور چشمی ها در مناطق ازاد کشور که همه با پروازهای روزانه در تردد بین تهران واین مناطق می باشند را هم می نوشتید.
بنظرم شعار جوانگرايي كه همه قبل انتخابات 84 بهش معتقد بودند بصورت خوبي در اين دولت عملي شد
جناب تابناکککککککککککککککککککککک
معلوم شد که خودت هم ریگ های گنده به کفش داری. چرا قضیه دکترای بذرپاش رو که توضیح دادم حذف کردید؟؟
البته در این که همه برادران گرامی بر رانت های حکومتی سوار هستید که شکی نیست.
بعد از اقزاده ها چشم مان به مشاوران جوان روشن!
متاسفانه بعضی از دوستان نميفهمن که به خاطر طرفداری کردن به سمت رسيدن يعنی چی <
با وجود هوش سرشار اين دوستان تعجبی از وضعيت حال حاضر کشور نيست.
اقاي عليان حدود 5 سال در ساپكو بود .ميتوانيد از عملكرد ايشان هم براحتي تحقيق كنيد
مطمئن باشيد به هرجا رسيده اند مثل آقازاده ها به غرب ولندن نرسيده اند.لااقل جاسوسی و براندازی نمیکنند خدا رو شکر
... همون دانشجویی نیست که ریس دانشگاه علم و صنعت را کتک زد و به گروگان گرفت؟؟؟
بسیاری از این اقایان هم در خارج از کشور در حال تحصیلهستند و مشغول مشاور دادن به خارجی هاهستند
جعفر فرجي فرماندار 27 ساله ي شهر ري يادتون رفت.
متاسفانه واقعیت همینه که تابناک گفت هیچ حرفی نمونه
نخبگان کشور اگر کمی انتقاد از این دولت کنند دیگر جایی در پست های دولتی ندارند.
حسین ربانی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شده است
در خصوص دوست محترمی که از خدمات بذرپاش گفته اند ... خود بذر پاش بعد ها زمینه ساز حضور آقای علی احمدی ... به وزارت آموزش و پرورش شد .. جالب اینکه پابان نامه کارشناسی ارشد خودش رو هم در خصوص مشاوران جوان با استاد راهنمایی آقای علی احمدی گذروند ... من نمیدونم بیچاره هاشمی چرا فقط محکوم به فامیل بازی و خاندان سازی شده ... حالا اینکه آقای علی احمدی وزیر آموزش پرورش که حداقل بایستی در راستای فرهنگ گام بر میداشت چرا سر از بنگاه های اقتصادی در آورد بماند .
ای ول بابا
من هم یکی از مشاوران جوان بخش صنعت بودم که با نیت تلاش برای سازندگی ایران عزیز وارد این عرصه شدم ولی متاسفانه با دیدن مدیران کم توان که کارایی نظام را در خیلی از حوزه ها زیر سئوال بردند در اوج احتمال ترفیع و رسیدن به جایگاههای بالاتر ، عطای آن را به لقایش بخشیدم .باور کنیم ایران عزیز با دستان جوانان صادق و تلاشگر آباد خواهدشد اگر دستداران قدرت و ثروت بگذارند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار