بازدید 13766

ضرغامی: برخی مرعوب BBC و VOA شدند!

بسياري از شبكه‌هاي فارسي زبان ماهواره‌اي بر خلاف قانون از سريال‌هاي ما استفاده مي‌كنند كه از نظر حقوقي مي‌توانيم از آنها شكايت كنيم/شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان كماكان در رقابت با صداوسيما جايي ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴ 30 May 2010
رئيس سازمان صدا و سيما تاكيد كرد: بي‌بيسي فارسي و VOA به هيچ وجه تهديدي براي صداوسيما نيستند.

عزت الله ضرغامي در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد تاثير شبكه‌هاي ماهواره‌اي سياسي بر جامعه، اظهارداشت: به طور كلي شبكه‌هاي فارسي زبان از جمله بي‌بي‌سي فارسي و VOA به هيچ وجه تهديدي براي صداوسيما نيستند و خوشبختانه اين رسانه با جايگاه و اعتمادي كه نسبت به آن در ميان مردم وجود دارد از انواع برنامه‌هاي خبري، سياسي، سرگرمي، فيلم و سريال استفاده مي‌كنند.

وي افزود: حتي بسياري از شبكه‌هاي فارسي زبان ماهواره‌اي بر خلاف قانون از سريال‌هاي ما استفاده مي‌كنند كه از نظر حقوقي مي‌توانيم از آنها شكايت كنيم، آنها حتي سعي مي‌كنند از كارشناسان و عوامل داخلي ما نيز استفاده كنند، لذا توانمندي اين شبكه‌ها اصلا قابل مقايسه با رسانه ملي نيست.

رئيس سازمان صداوسيما تاكيد كرد: بايد از همه ظرفيت‌هاي نظام كه در اختيار ماست و مي‌توان و بايد از آنها استفاده كرد، استفاده كنيم و بخشي از آنها در خلا نگهداري نكنيم تا دشمن در جايي بتواند سوء استفاده كمي كند.

ضرغامي تصريح كرد: شبكه‌هاي ماهواره‌اي فارسي زبان كماكان در رقابت با صداوسيما جايي ندارند و فضاي سياسي كشور اين را نشان داده است، لذا با استفاده از تمام ظرفيت‌ها بايد اين تفوق را حفظ كنيم.

وي در پاسخ به سوال ديگري در مورداينكه برخي كارشناسان در همايش اخير مركز تحقيقات استراتژيك معتقد بودند كه از بي‌بي‌سي فارسي و VOA واهمه داشتيم كه با فارسي وان مواجه شديم، گفت: آنها نظرات خود را مي‌گويند در حالي كه همه اين اظهارات اشتباه است و نه شبكه‌هاي سياسي ماهواره‌اي و نه شبكه‌هاي غير سياسي تهديد نيستند و كارشناساني كه اين حرف را زده‌اند مرعوب هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
وی او ای و بی بی سی فیلم و سریال شمارا پخش نمیکنند.تمام اخبار شمارا با سند و مدرک 180 درجه برعکس منتظر میکنند.برای این مهم چه پاسخی دارید؟
آقا صدا و سیما کارش درسته
در ضمن ماست من هم ترشه
اگر نیستند چرا پارازیت ارسال می کنید و ایجاد مزاحمت میکنید دانستن و تجزیه و تحلیل مسائل و اخبار و رویدادها حق مردم هست و شما با ارسال پارازیت به حقوق مردم بی احترامی می کنید
اگر کسی مرعوب هم نشود ، با این برنامه های تلوزیون ایران لااقل حق دارد "مایوس" شود.جناب آقای ضرغامی ! لطفا بجای رویاپردازی کمی با فکر پرکردن خلا موجود بکنید.بعنوان مثال در طول هفته از ساعت 8 تا 11 شب (ساعاتی که اغلب مردم در خانه هستند)، چند سریال به درد بخور در تلوزیون پخش میشود؟
هر وقت پارازیت را متوقف کردید این حرف شما را باور خواهم کرد.
مطمئن باشید قابل رقابت که هستند هیچ بلکه بالاتر هم هستند و گرنه اینگونه بدشون رو نمیگفت.اونا میان از صدا و سیمای ما بگن؟؟؟؟پس معلومه کی سرتره.
....................... در واقع از نظر امکانات قابل مقایسه نیستند ولی از نظر اعتماد سازی عکس این موضوع می باشد . در خصوص فارسی 1 جالب اینه که تمام وقت خانواده ها را با این امکانات کم گرفته ، جناب ضرغامی خراب کردید عملکرد کل سیستم مشکل دارد . ما که نسل سوخته ایم ولی یک نسل بعد از ما همه چیز را روشن می کند .........................
داداش حاج عزت جون ! تو تمام خانه ها تمام دخترها و زنان در حال دیدن سریالهای شبکه فارسی وان هستند! قربونش تو مگه تو این مملکت زندگی نمی کنی؟؟؟؟!!!!
اتفاقا اعتماد ما به بی بی سی بسیار بیشتر از صدا وسیما است و این شجاعت را دارند که اگر خبر اشتباهی دادند آن را تکذیب کنند بر عکس صدا و سیما که مدام بجای خبر دادن در حا تبلیع به نفع دولت است.آقای ضرغامی سرتان را از برف بیرون آورید.
راست میگه، صداوسیما خودش تهدیدی برای مردم ایرانه
گفتید ایشان صاحب رسانه میلی بودن؟
کسی رو دیدید بگه ماست من ترشه؟
البته به جز فارسی 1 که تعداد بینندگانش بسیار رو به رشد بوده.
اره راست میگه واسه همین میلیاردها دلار خرج میکنن که مردم نبینن این کانالها رو
آقاي ضرغامي واقع بين باش. زماني كه كرداك فارسي 2 ت ا فارسي 6 رو افتتاح كرد كي ديگه تلويزيون خودمون رو نگاه مي كنه؟
با سلام.چون بي طرف و حقيقت گو هستند دشمن 100% نظام هستند.
به يكي گفتن تو اگه نمي‌ترسي چرا دورش سيم‌خاردار كشيدي؟
حتما همینطور هست آقای ضرغامی!
من در شهرستان زندگی میکنم و 25% افرادی رو که میشناسم اصلا رسانه ملی نگاه نمیکنند
آمارماهواره در خانواده ها نشان می دهد که رسانه ملی چقدر موفق و بیننده دارد. BBC و VOA تا یک قرن دیگر به پای صداو سیمای ما نمیرسد؟؟؟؟
اینو میگن اعتماد به نفس کامل!!!
اگر راست میگید که خودتان هم میدانید که نمیگید ، پس این پارازیت های مخرب برای چیست شما که ادعا دارید شبکه های ماهواره ای در مقابل شما هیچ هستند و مردم کشته و مرده برنامه های نامبر وان شما هستند پس جمع کنید پارازیت انداختنتان را ، جمع کنید حمله کردن به خانه های مردم و دیش پایین انداختنتان را ، آقای ضرغامی هیچ وقت سعی نکنید سر خودتان و بقیه را کلاه بگذارید چون ملت ایران فراتر از آنچه شما و دوستانتان تصور میکنید میدانند و می فهمند
اعتماد به نفس کاذب اصلا خوب نیست آقای ضرغامی! قبول کنید عملکردتون ضعیف بوده...!
پس چرا پارازیت میندازید؟!!
آقاي ضرغامي! با سلام
مرعوب نشده ايد بحمدالله! پس ضربه شان كنيد كه خير دنيا و آخرت دارد ولي با سر در برف بردن و كتمان واقعيت و ناچيز شمردن قدرت حريف هيچ وقت برنده نخواهيم شد.
طرح وبرنامه صدا وسيما چيست؟ بايد هميشه يك گام به جلو بود نه اينكه براي فن حريف فن مقابله اي(حداكثر تدافعي) اتخاذ كرد. بايد ابتكار عمل را بدست گرفت.
خب اقایان غیر مرعوب! لطفا پارازیت نفرستید
آخه اگه صدا و سیمای ما برتر از اوناست پس چرا یه جای دیگه خودت گفتی که تماشاچیان تلوزیون ایران نسبت به قبل از انتخابات به شدت کم شده؟؟؟
1-اگر تهدید نیستند پس پارازیت ها برای چیست؟2-مردم تشنه حقیقتند.بی بی سی و آمریکا و فرانسه و....برایشان فرقی نمیکند.مردم ایران از تلویزیون ضرغامی بیزارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی