بازدید 15400
۷
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

حباب سکه کاهش یافت/ پیش بینی نرخ سکه در بازار فردا

معاملات بازار طلا و سکه تهران تحت تاثیر افت چشم گیر نرخ ارز، با کاهش قیمت طلا و سکه همراه شده است. این در حالی است که فعلا تقاضایی در بازار به چشم نمی‌خورد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ 06 November 2020
حباب سکه کاهش یافت/ پیش بینی نرخ سکه در بازار فردا
 
معاملات بازار طلا و سکه تهران تحت تاثیر افت چشم گیر نرخ ارز، با کاهش قیمت طلا و سکه همراه شده است. این در حالی است که فعلا تقاضایی در بازار به چشم نمی‌خورد.

محمد کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی در خصوص روند معاملات بازار در آخرین روز هفته گفت: روز پنج شنبه با وجود رشد ۱۹ دلاری هر اونس طلا به رقم ۱۹۲۰ دلار، شاهد ریزش قیمت سکه و طلا در بازار داخلی بودیم، که مهم‌ترین دلیل، کاهش نرخ دلار بوده است.
 
حباب سکه کاهش یافت/ پیش بینی نرخ سکه در بازار فردا

کشتی آرای افزود: با افت نرخ دلار، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به رقم ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل تر، یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزان‌تر شده است.

هر نیم سکه نیز با افت ۵۰۰ هزار تومانی به رقم ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. همچنین ربع سکه به ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، ۳۰۰ هزار تومان کاهش داشت.

هر سکه یک گرمی نیز با ۱۵۰ هزار تومان کاهش به رقم ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. هر مثقال طلا نیز به رقم ۵ و ۲۷۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز چهارشنبه، ۵۱۰ هزار تومان کاهش داشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افت ۱۲۰ هزار تومان به رقم یک میلیون و ۲۱۵ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت حباب سکه نیز به تابناک اقتصادی گفت: با کاهش تقاضا در بازار و افت نرخ ارز، شاهد کاهش حباب سکه از رقم ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان به رقم ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومانی بودیم.
 
 
بر اساس این گزارش، پیش بینی می شود با توجه به کاهش نرخ ارز در معاملات روز گذشته و همچنین افت نرخ دلار در معاملات پشت خطی به رقم ۲۴ هزار تومان، باید در بازار فردا، شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ طلا و سکه باشیم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
سکه 3 تومن بیشتر نمی ارزه
مردم حواستون باشه این چند هفته سعی میکنن بالا نگه دارند که ردش کنند
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
این تو بمیری


دیگه از اون تو بمیریها نیست
الان مانند سال 92 شدو همه منتظرند و بهترین آِیتم این دوران اینه که دلالها نمی تونن با شانتاژ قیمت ها رو بطور کاذب بالا ببرند با هر مولفه اقتصادی فیمت دلار با دلال بازی به حدود سی رسیدوودوران دلال بازی تمام شد
سکه باید بیاد زیر ده میلیون طلا زیر یک میلیون دلار بیست تومن تمام
زنده باد بایدن!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر