پس از رد صلاحیت نمایندگان کنونی شیراز در مجلس برای انتخابات مجلس یازدهم حالا صدای 2 تن از آن ها درآمده است.یکی کل انتخابات را زیر سوال می برد و دیگری می گوید مجلس دیگر جایگاهی ندارد.
کد خبر: ۸۲۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰ 18 February 2020

مسعود رضایی،نماینده کنونی و نامزد رد صلاحیت شده شیراز گفت:در شیراز و حتی استان فارس به معنای واقعی کلمه انتخاباتی وجود ندارد و به نظرم تایید صلاحیت‌ها مهندسی شده است؛ یعنی چند نفر را از قبل برای نامزدی مجلس در نظر گرفته‌اند و مابقی را رد صلاحیت کرده‌اند.

وی ادامه داد:امسال دلایل و عوامل مختلفی دست به دست هم داده‌اند تا سطح مشارکت عمومی در انتخابات پایین بیاید. بخشی از جامعه کاری به اصلاح‌طلب و اصولگرا ندارند و معتقدند هر کدام از این جریانات سیاسی روی کار بیایند فرقی ندارد و نمی‌توانند کاری برای مردم انجام دهد.

 این نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس توضیح داد: بخشی از نارضایتی‌های عمومی مربوط به مباحث مالی و گرانی بنزین و نارضایتی‌های اجتماعی ناشی از سقوط هواپیمای اوکراینی و مخفی‌کاری مسئولان مربوطه و... است. این نارضایتی و اعتراضات ناشی از شرایط بد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور است.

بهرام پارسایی دیگر نماینده کنونی شیراز که او هم رد صلاحیت شده است می گوید:امروز در آستانه ۴۱ سالگی انقلاب قرار داریم، انقلابی که به رهبری حضرت امام(ره) به وقوع پیوست. برداشت شخصی من این است که یک مقدار از آن اهداف و شعارها که بنیان‌گذار انقلاب مطرح کرد فاصله گرفته‌ایم مخصوصا در بحث جمهوریت که در این روزهای کشور بیشتر به این نکته باید توجه کنیم.

پارسایی ادامه داد: امروز شاهد هستیم مجلس قوانینی را تصویب می‌کند اما در مجمع معطل می‌ماند. سران قوا هم حتی در کار قانون‌گذاری دخالت می‌کنند مانند بحث افزایش قیمت بنزین، خب اینگونه اقدامات در رأس امور بودن مجلس را زیر سوال می‌برد. 

وی در خاتمه تاکید کرد: باید به آرای مردم مراجعه کنیم و ابهاماتی که وجود دارد تعیین تکلیف شود تا بیش از این به جایگاه مجلس ضربه نخورد؛ با این نحوه رد صلاحیت‌ها هم مشخص است با تغییر جایگاه مجلس و تنزلزلش مواجه هستیم.

نمایندگان کنونی شیراز طوری حرف می زنند که انگار تازه از کشور و یا سیاره ای دیگر آمده اند و احیانا خود و مجلس کنونی هیچ نقشی در  افتضاحات پیش آمده در کشور ندارند!!!

ایشان نباید فراموش کنند که خود از طریق همین مکانیزم و همین انتخابات حال در جایگاهی هستند که شاید نباید هم می بودند...

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
یعنی الان تمام خودی هها وارد مجلس شدند .بارک الله..... مجلس مال شما .تریبون مال شما .رادیو و تلویزیون مال شما .ببنیم چند مرده حلاج هستید.یک روز ی یک شبه سال 97 همه چیز را گران کردید ببنیم یک روزه انچه گند زدید درست میکنید و اراان میکنید همه چیز را .اگر کردید ......ما پشت شما ایستاده ایم.اما اگر همان می و همان ساقی است.کوله بارتان را دو روز ه ببندید بروید تا به صندلی هها مجلس عادت نکردید .دیگه نتوانستید دل ازانها بکنید .چون نان انجاست .اب انجاست و چه بهتر از انجاست .دیگه حاضر نیستید انجا راترک کنید.در ضمن بعد از چهار سال همه باید بر گرد ید به روستاها و شهرهای خودتان .بی خودی تهران را شلوغ نکنیدی.تمام اهل ابادی را بکشانید به تهران ...گنجایش دیگه ندارد .یکیا زشرایط مجلس باید این باشد که بعد از 4 سال برگردید ..
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
فشار بهتون آمده بسه دیگه تر زدید به مملکت بسه دیگه صلاحیت ها هیچ مشکلی نداشته شما مشکل دارید روزگار مردم را سیاه گردید وطن فروشها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تو ازهمه وطن فروش تر هستی .یا اقازاده ای یا جیره خوار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
برادران اصولگرا از این به بعد هیچ بهانه ای برای اوضاع نابسامان کشور ندارند. مجلس خودی، شورای نگهبان خودی، مجمع تشخیص مصلحت خودی، گز و قیچی از خودشون. حالا ببینیم چیکار میکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار