این بار هم نهادهای مردمی در البرز برای حمایت از مردم سیل زده سیستان دست به کار شده اند تا برای امر خیر دیگری پیش قدم شده و همانند سنوات قبل در امدادرسانی حرفی برای گرفتن داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 19 January 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ این روزها البرز هم همانند مردم سرزمینمان ایران، داغدار سیستان است، استانی که جز رنج و سختی چیزی عاید مردمش نشده است، مردمانی که امروز از روحانی در میان آب و گل استقبال می کنند.
نمی دانم از چه بگویم و از کجا بنویسم، زمانی که سخنان یک بلوچی یک دنیا حرف برای مسئولین دارد، جوانی که خطاب به مدیران ارشد کشور می گوید؛ "آقایی که اسم خودتو گذاشتی مسئول، الان بیش از 500 تا از روستاهای بلوچستان زیر آبن، بیش از 20 هزار خونه تخریب کامل شدن، به همت شما کسی اونجا خونه آجری و بلوکی نداره. 
تقریبا اکثر خونه ها از خشت و گلن، که با یه نمه بارون کلا بنا تخریب میشه، استاندارمونم که معلوم نیس کجاس! چابهارم که نماینده نداره! نمی دونم شما شبا چجوری خوابتون می بره با وجود اینکه پیرمرد 70 ساله، توی اون سرما شبو صبح می کنه به امید اینکه شاید یه کمکی بیاد صبح!". 
برگردیم به البرز، استانی که این بار هم نهادهای مردمی برای حمایت از مردم سیل زده دست به کار شده اند تا برای امر خیر دیگری پیش قدم شده و همانند سنوات قبل در امدادرسانی حرفی برای گرفتن داشته باشند، یکی از پیش قراول های این عرصه کمیته امداد البرز است که با راه اندازی 150 پایگاه کمک مردمی از شهروندان درخواست کرده است به سیستانی ها کمک کنند. 
مردم نوعدوست  استان البرز می ‌توانند کمک های نقدی خود را به نام مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) به شماره کارت 6037-9979-2824-8112 واریز و کمک های غیرنقدی خود را همچون  لباس گرم، وسایل گرمایشی، کنسرو، آب معدنی و خشکبار  را  به معاونتهای بسیج سازندگی در نواحی سپاه استان البرز تحویل دهند". 
سید فتح الله هاشم نژاد مدیر هلال احمر شهر کرج هم اعلام کرد؛  "جمعیت هلال‌احمر به منظور کمک به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی در جنوب و جنوب شرق کشور و به خصوص استان سیستان و بلوچستان اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی نوعدوستانه مردم برای یاری رساندن به هموطنانمان کرد.
برچسب ها: کمک ، سیل سیستان ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار