بی مهری و جفا در حق استان فارس؛ مهد تمدن و فرهنگ ایران زمین که سر منشأ هویت ایرانیان است و بخش اعظم تاریخ افتخار آفرین این کشور را به دوش می کشد به حدی رسیده که صدای نماینده ولی فقیه در استان را هم در آورده است.
کد خبر: ۷۹۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵ 13 November 2019

به گزارش تابناک فارس:آیت الله دژکام در حالی از بی عدالتی در تخصیص اعتبارات و انتقال ثروت مردم فارس به دیگر استان ها می گوید که این تنها بخشی از جفایی است که به دیار پارس می شود.

مشکلات و مصائب 4 دهه است که گلوی استان فارس را می فشارند.مشکلاتی که ظاهراً سال های گذشته تلاش می شد لاپوشانی شوند که اگر اینطور نبود مسلماً باید تاکنون لااقل کمی از مصائب فارس و پارس نشینان کم می شد.

اما حالا انگار دیگر ظرفیت لاپوشانی پر شده و وقت آن رسیده که مسائل روی دایره ریخته شود و کم کم اتفاقات اسفناکی که در این سال ها بر این استان رفته معلوم شود.

از بی کفایتی ها و بی مسئولیتی ها و باند بازی ها و سیاسی کاری های  مدیران تا خیانت بانک ها و تبعیض های بودجه و هزار مصیبت دیگر که بر استان رفته و همه عواقب آن هم بر سر مردم فارس آوار شده است.

فارس مظلوم آنقدر مهجور شده که حتی نمایندگان فارس در مجلس هم به وضعیت نامناسب استان معترفند.اینجا بخوانید.

مشکلاتی که سال هاست همه می دانند هست و فقط راجع به آن می گویند و بعد هم فراموش می شود.


البته اگر بخواهیم کمی منصف باشیم باید مردم فارس را هم در این مسائل دخیل بدانیم و اعتراف کنیم که بخشی از تقصیرها متوجه مردم می باشد و به قول معروف:از ماست که بر ماست.

شاید اگر مردم کمی روحیه مطالبه گری داشتند و بیشتر به دنبال احقاق حق خود بودند و البته مهم تر از همه این ها در انتخاب های خود بیشتر دقت می کردند وضعیت کمی بهتر می بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار