معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس گفت: بخشي از نارضايتي مردم به نحوه پاسخگويي ادارات و مجموعه هاي خدمات رسان باز مي گردد و عمده مراجعان به دستگاه ها از شيوه پاسخگويي و نتيجه مراجعه خود ناراضي هستند.
کد خبر: ۷۹۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱ 10 November 2019

هادي پژوهش جهرمي در جلسه شوراي اداري استان در شيراز افزود: با توجه به اهميت موضوع و لزوم توجه به مقوله تكريم ارباب رجوع، ضرورت دارد كه مديران به اين مساله توجه ويژه داشته باشند.

وي ادامه داد: البته اين نارضايتي ها محصول امروز نيست و از گذشته هاي دور وجود داشته است و لازم است كه در رابطه با بحث نارضايتي ها و فساد اداري اقدامي جهادگونه داشته باشيم.

پژوهش افزود: فلسفه وجودي و حضور دستگاه ها خدمت به مردم و رفع مشكلاتشان است و قابل قبول نيست كه چند كارمند بي مسئوليت كه به وظيفه خود آگاهي ندارند كل يك مجموعه را زير سوال ببرند.

وي با اشاره به تشكيل كميته اي تحت عنوان كميته نارضايتي هاي اجتماعي به دستور استاندار فارس ادامه داد: امروز سه چهار دستگاه در استان در صدر نارضايتي ها و گلايه هاي مردمي قرار دارند كه با مديران اين مجموعه ها براي اصلاح اين روند صحبت خواهد شد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس بيان كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي و خدمات رسان دقت و مراقبت كنند و حراست ها و بازرسي هاي مجموعه هاي خود را به كار گيرند تا كنترل كنند كه اگر ارباب رجوع براي انجام كاري مراجعه كرد حتما با رضايت كامل آن مجموعه را ترك كند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
مردم پرتوقع شدند.انتظاردارند زین بزارند رو سرکارمند وسواریشون بده
ناشناس
|
India
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
مردم از نظام ناراضی اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار