سقائیان‌نژاد:خانواده بنده ولایی است
شهردار قم در پی درز کردن خبر اقامت و تحصیل چند تن از فرزندانش در خارج از کشور گفته است: خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به عنوان سفیران گویا برای نظام هستند.
کد خبر: ۷۷۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 21 August 2019

به گزارش تابناک اردبیل، «مرتضی سقائیان‌نژاد»، شهردار قم در پی درز کردن خبر اقامت و تحصیل چند تن از فرزندانش در خارج از کشور گفته است: خانواده بنده ولایی و مذهبی بوده و به رعایت اخلاق اهتمام دارند؛ همسر و تعدادی از فرزندانم در حال حاضر در قم ساکن هستند و خبرها و شایعات مطرح شده مبنی بر اینکه تمام خانواده‌ام در خارج کشور زندگی می‌کنند، کذب محض است.

به گزارش عصر ایران، او با اشاره به اینکه زندگی ساده و عادی دارد تأکید می‌کند:

«اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده‌اند؛ یکی از فرزندانم بعد از تحصیلات عالی در قم می‌خواهد تحصیلات خود را دنبال کند و خانواده من هیچ علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشته و در خدمت نظام هستند»!

*واقعا جای ناراحتی دارد که فرزندان آقای سقائیان‌نژاد با اینهمه سختی که زندگی در خارج از کشور دارد، اما مجبورند در آنجا درس بخوانند. تحمل دوری تنی چند از اعضای خانواده و رنجی که آقای سقائیان از باب تحمل همزمان مدیریت کلان در عین دوری از فرزندان تحمل می‌کنند نیز حکما مزید بر علت است.

مشخص نیست آقای سقائیان‌نژاد چطور حاضر شده‌اند در مقابل این سبک زندگی اشرافی و معارض با ارزش‌های نظام و انقلاب؛ به جای عذرخواهی از مردم و استعفا از سمتی که دارند به بیان صحبت‌های فرافکنانه روی بیاورند و از این بگویند که فرزندان خارج نشین اینان سفرای گویا و خدمتگزاران نظام هستند؟!

و این در حالی است که نماد نظام اسلامی یعنی رهبر معظم انقلاب صراحتاً تأکید دارند که مدیران کشور باید از اشرافیت‌زدگی و آقازاده‌پروری و رفتارهای اینچنینی به دور باشند.

به سخن دیگر اینکه نظام اسلامی هیچ نیازی به چنین خدمتگزاران و سفیرانی ندارد که با استفاده از رانت مدیران کشور مشغول زیست اشرافی در خارج از کشور باشند و به دور از همزیستی با مشکلات روزمره مردم؛ پشت الفاظ دهان‌پرکنی مثل خدمتگزاری و "سفیران گویا: و غیره سنگر بگیرند.

البته چند نفری هم نظیر آقای سقائیان‌نژاد در ساختار دولت محترم هم حضور دارند که امیدواریم آخرین نسل از مدیران اشرافی باشند که شاهد حضور آنها بر مناصب مختلف کشور و ارتزاق بلاوجهشان از بیت‌المال - برای تأمین هزینه تحصیل و زندگی فرزندانشان در خارج از کشور - هستیم.

مسئله جالبتر نیز این است که عمده مدیران اشاره شده در سن بازنشستگی و حتی در سنین کهنسالی هستند اما همچنان دست‌بردار مناصب خود نیستند و دولت محترم نیز عزم چندانی برای کنار گذاشتن این افراد ندارد.

به گزارش تابناک اردبیل، خبر زندگی و تحصیل هر ۶ فرزند شهردار قم در خارج از کشور جزو داغ‌ترین اخباری بود که طی این چند روز بازخوردها و نقدهای تندی را به دنبال داشت و در نهایت به واکنش وی منجر شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
سعید
|
Czech Republic
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
دروغ که خناق نیست مسئولین محترم توجه داشته باشید که در رصد ملت ایران هستید واین توجیحات توخالی هیچ محلی از اعراب ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
قم شهر علما است. حتما حکمتی در کار است که باید یک نفر که 6 فرزندش در خارج تحصیل میکنند شهردار آن باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
کلاه سر مردم می ذارن خخخخ مرگ بر امریکاش مال مردم بدبخت زندگی تحصیلش مال مسولین یه روز خوب میات نه یکی نه دوتا شش تا تو امریکا اونم با پول بیت مال خخخ چه حکمتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
اونوقتی که شهردار اصفهان بود، بچه هاش تو سواحل آمریکا و آلمان خوشگذرانی می‌کردند، نه الآن ... در اصل باید بگیم شهردار اصفهان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار