نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره درخواست استخدام 150 نفره در دستگاه‌های دولتی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه استاندار اصفهان ثابت کرده که علاقه ندارد تنشی در استان ایجاد شود و نمی‌خواهد خودش را در مقابل افکار عمومی قرار بدهد، فکر می‌کنم مقابل این اقدام بایستد.
کد خبر: ۷۷۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ 18 August 2019

سید محمدجواد ابطحی در رابطه با لیست‌های پیشنهادی یک جناح سیاسی خاص و درخواست 150 نفره منتشر شده برای استخدام در دستگاه‌های دولتی استان اصفهان اظهار کرد: استخدام‌های بدون ضابطه به بهانه جذب نیروهای جدید در زمان استانداری قبلی اصفهان هم انجام شد و اسامی 15 نفر برای جذب و به کارگیری در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها داده شده بود که تصور من این است که چهار نفر از آن‌ها هم به کار گرفته شدند و با رفتن  استاندار پیشین این روند متوقف شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون هم تمام فشارهایی که به استاندار سابق برای جذب این افراد که به نوعی به طیف خاص سیاسی منتسب هستند وارد می‌شد، همچنان ادامه دارد و با فشارهایی که وارد می‌کنند استانداری را ملزم به انجام این کار کرده‌اند.

وی با انتقاد از جذب بدون ضابط با عناوین به اصطلاح زیبا افزود: به اسم جوان‌گرایی یا مسائل دیگر مثل اینکه تا 30 درصد ظرفیت‌های مدیریتی باید دست بانوان باشد یا با عناوین مختلف هم این کارهای بدون ضابطه را انجام می‌دهند.

ابطحی خاطرنشان ساخت: حرف ما این است که اگر قرار است جوانگرایی صورت بگیرد و دولت واقعاً بر این مسأله مصمم بود اولاً جوان رعنایی را که وزیر کار به عنوان مدیر صندوق بازنشستگی گذاشته بودند و اقدامات خوبی را در این مدت 5 ماه انجام داده بود یک شبه بر نمی‌داشتند و یک نفری که از سن مدیریت عبور کرده را جایگزین کنند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: یا مثلاً برای انتخاب فرماندار اصفهان، فردی بازنشسته را دعوت به کار نمی‌کردند، پس معلوم است که دولت واقعاً به دنبال تحقق شعار جوانگرایی نیست.

وی یادآور شد: این طور که به نظر می‌آید تعهداتی در انتخابات به بعضی افراد داده‌اند و الان موقع آن است که این وعده‌ها عملی شود، چینش صورت بگیرد و جایی برای این‌گونه افرادی که وعده داده شده باز شود، به همین دلیل هم هست که برای جذب این افراد فشار می‌آورند.

ابطحی تأکید کرد: با توجه به اینکه این شرایط از نظر افکار عمومی وضعیت خوبی نیست و استاندار اصفهان ثابت کرده که علاقه ندارد تنشی در استان ایجاد شود و نمی‌خواهد خودش را در مقابل افکار عمومی قرار بدهد، امیدوارم و فکر می‌کنم که استاندار اصفهان مقابل این اقدام بایستد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشخص است هرچه به پایان این دولت نزدیک می‌شویم و در آستانه انتخابت مجلس یازدهم و آرایش جدید نیروها قرار می‌گیریم، جریانات خاص این‌ها فشار حداکثری خود را برای مدیریت انتخابات و مدیریت قول‌های قبلی به کار خواهند گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
نه اصلا ....چی میگویی ///////////////////اصلا نداریم .......ما هم باور کردیم .تا 10 نفر از سفارش شدهها را استخدام نکنی مگر جرات زدن هیچ کاری را داری ......برو بابا خودت هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
نه نداریم .اصلا نداریم .چون عمهات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار