نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به‌طور متوسط سالانه به تولید ۷۰۰ هزار واحد مسکونی نیاز است که متاسفانه این رقم به ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در سال رسیده که کاهش تولید و عرضه مسکن باعث افزایش قیمت مسکن از سال گذشته تاکنون شده است که این روند افزایشی قیمت مسکن می‌تواند همچنان تداوم داشته باشد، بنابراین باید دید برنامه مسئولان مربوطه در راستای تولید و عرضه مسکن به منظور جلوگیری از افزایش هرچه بیشتر قیمت مسکن طی سال جاری چیست؟
کد خبر: ۷۴۷۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴ 22 May 2019

سیدحسین افضلی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه از ابتدای امسال نرخ اجاره خانه بسیار بی‌رویه و بدون هیچ منطق و دلیل قانع‌کننده‌ای افزایش یافته است.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر نرخ فعلی اجاره خانه را نسبت به افزایش قیمت ساختمان، قیمت مصالح ساختمانی و میزان حقوق و دستمزد کارگران در سال جاری مقایسه کنیم، مشاهده می‌شود که افزایش قیمت اجاره مسکن بسیار بیشتر از افزایش قیمت ساختمان، قیمت مصالح ساختمانی و میزان حقوق و دستمزد کارگران است.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: بارها وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزارتخانه در کمیسیون عمران مجلس حاضر شده و در خصوص دلایل گرانی مسکن و افزایش افسارگسیخته اجاره‌بها به نمایندگان پاسخ داده‌اند، اما تاکنون تشکیل این جلسات خروجی نداشته است.
افضلی ادامه داد: ضرورت دارد که هرچه سریع‌تر سران سه قوه به موضوع ساماندهی و کنترل قیمت خرید و اجاره خانه ورود پیدا کنند و از طرفی وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی این بخش باید طرح و لایحه‌ای در خصوص چگونگی کنترل قیمت‌ها در بازار مسکن به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مهم‌ترین فاکتوری که در شرایط موجود می‌تواند بیشترین تاثیر را در ساماندهی بازار مسکن داشته باشد، افزایش تولید و عرضه مسکن است که هنوز مشخص نیست برنامه دولت برای افزایش تولید و عرضه مسکن در سال جاری چیست؟

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
اینقدر سمن زیاده که یاسمن توش گمه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
تابناک تیتر شما فقط اوضاع را بدتر میکند. نماینده اقلید قطعا دارد راجع به وصثعیت شهرهای بزرگ می گوید و حرف مثبت و موثری هم نمی زند که ثمری داشته باشد. مجلسیان به جای گزارش کردن مشکلات به مردم و حرافی باید کاری انجام دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
اگر دولت بخواهد از اجاره مالیات بگیرد قیمت اجاره بالا میرود و ان وقت است که به دولت هم مزه میدهد و دیگر تلاشی برای کاهش ان نمیکند تا بیشتر مالیات بگیرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۳
خوب چشم شما روشن.............بارک الله .این از افتخارتان است که مردم را بدوشید .خدا پدر ترامپ را بیامرزد که مردم دنیا را می دوشد .نه مردم خودش را ...............شما دست جلادن روزگا را از پشت بسته اید .............بارک الله به شما .نه نمی خریم ..................تا به قیمت واقعی بخرمی ...خیالت راحت .جوش نزن .............ااقای نهادی که چندین برج و بارو داری به متری یک میلیون ساختی الان میخواهی به 20 میلیون به مردم قالب کنی..............نه نمی خریم .خیالت راحت .جوش نزن که جوش می اوری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
مسئولین وسهام دارن این سایت دقیقا کسانی هستند که بیشترین برج ها رادر سطح شهر تهران دارند .........الان که کسادی خانه است روی دستشان باد کرده .انها هرگز نمیگذارند قیمتها پایین بیاید .چون این نهاد سازنده و بساز بفروش است .....اما خوب می دانم نظراتی که عین قانون است پخش نمی کنی .مردم خودشان در جریان از طرق دیگر قرار میگیرند .....شما تنها سایت نیستید که ........مردم نمی خرند چون ندارند بخرند ................چون خانه متری یک میلیون به 20 میلیون نمی ارزد............................ .چون خانه را قبلا ساختی با دلار 1200 تومان .الان میخواهی به دلار 15000 هزار تومان حساب کنی ................چون که .وووووووووونمی خرند .چمی دانند شما کلاه گذار هستید .فقط میخواهید از جیب مردم دزدید ..جیب بر ...................مردم که مالشان را در اختیار دزد قرار نمی دهند ..............فکر کنم که عقل و شعور دارند عده ای .................حالا بروید یک فکری برای حراجی خانه هها پید بکنید که اگر هم التماس بکنید که متر ی800 هزار تومان بخرید نمی خریم ....چونکه با دزد معامله کردن چندان خوشایند نیست .اخر و عاقبت ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
خوش بحال دولتیان . چون گرسنه نگهداشت ایرانی ها بهترین چیز است .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار