رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت از لیگ فوتبال در تازه‌ترین اظهارات خود استفاده از ترامادول را عامل حذف ایران از جام ملت‌ها عنوان کرده است.
کد خبر: ۷۴۷۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ 22 May 2019

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ورزشی ،ایران در بازی نیمه نهایی با یک بازی عجیب نتیجه را به حریف ژاپنی خود واگذار کرد که در بیشتر دقایق بازی تیم برتر میدان بود و البته نکته عجیب این بازی اشتباه بازیکنان تیم ملی و سرگرم چانه زنی با داور شدن بود در حالی که بازی در جریان بود و بازیکن ژاپنی هم توانست از این غفلت نهایت استفاده را برده و با یک ارسال بازیکن دیگر تیم را در موقعیت گل قرار دهد و شوکی بزرگ به تیم ایران وارد کند و همین گل باعث از هم پاشیدن تیم ملی ایران شود آخر سر هم ژاپن با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان شود. اما اکنون و پس از گذشت چند ماه یک افشاگری صورت گرفته است که نشان از تاثیر یک ماده مخدر در آن بازی عجیب دارد!

افشاگری عجیب در مورد دلیل شکست ایران از ژاپن + فیلم

رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت از لیگ فوتبال در تازه‌ترین اظهارات خود استفاده از ترامادول را عامل حذف ایران از جام ملت‌ها عنوان کرده است.
باشگاه خبرنگاران جوان ، نوشت محمد علیپور رئیس کمیته نظارت و بازرسی صیانت از لیگ فوتبال در تازه‌ترین اظهاراتش در ویدیوی منتشره در اینستاگرام مدعی شده است که بازی با تیم ملی ژاپن در جام ملت‌های آسیا که زحمات چندین ساله فدراسیون به باد رفت حاصل استفاده یک بازیکن از ترامادول و متادون بود.

علیپور: این بازیکن می‌خواهد اقدام کند، اما نمی‌تواند رابطه بین عصب و عضله را برقرار کند چرا که استفاده از این ماده باعث جلوگیری از این اتفاق می‌شود. گل اول سبب شد پنالتی ژاپنی‌ها رقم بخورد و فوتبال ملی ما با اقدام بازیکنی که از این مکتب بیرون آمده است نابود شد.

اظهارات عجیب علیپور در مورد بازی نیمه نهایی بین تیم‌های ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا چالش جدیدی را برای فوتبال و ورزش ایران رقم خواهد زد.

در ادامه این خبر آمده است که در تماس با علیپور از وی سوال کردیم که آیا منظورتان بازیکن تیم ملی بود و او گفت: «من منظورم بازیکن تیم ملی نبود» و مصاحبه را به ۵ دقیقه دیگر موکول و سپس گوشی تلفن همراه خود را خاموش کرد.

 
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
این حرفها بهانه تراشی بوده والا همه میدونن تیم ما اگه ۱۵ نفر هم بود حریف ژاپن نشده و نخواهد شد اصلا بازیکنان ما مثل معتادا بی رمق بودن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار