رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت:اگر اقدام قابل قبولی در ساماندهی بازار مسکن به ویژه بازار اجاره بها صورت نگیرد، کمیسیون عمران مجلس به این بحث ورود خواهد کرد.
کد خبر: ۷۳۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴ 23 April 2019

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش سرسام آور قیمت اجاره بها در سال 98، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی هیچ نظارتی بر بازار مسکن وجود نداشته و مالکان، قیمت اجاره بها را به میزان دلخواه افزایش می دهند.
محمدرضا رضایی کوچی

خانواده های مستأجر عملا به علت افزایش قیمت اجاره بها، مستأصل شده اند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی خانواده های مستأجر عملا به علت افزایش قیمت اجاره بها، مستأصل شده اند و راهی جزء پرداخت مبالغ کلان برای اجاره ملک ندارند.

وضعیت بازار مسکن نگران کننده است

به نظر من وضعیت کنونی بازار مسکن به ویژه اجاره بها نشان می دهد که وزارت راه و شهرسازی در اجرای سیاست ها و برنامه هایش موفق نبوده و امروز باید این سیاست ها اصلاح شود، در غیر این صورت، وضعیت بازار مسکن نگران کننده خواهد بود

وی افزود: به نظر من وضعیت کنونی بازار مسکن به ویژه اجاره بها نشان می دهد که وزارت راه و شهرسازی در اجرای سیاست ها و برنامه هایش موفق نبوده و امروز باید این سیاست ها اصلاح شود، در غیر این صورت، وضعیت بازار مسکن نگران کننده خواهد بود.

رضایی کوچی ادامه داد: به طور حتم اگر اقدام قابل قبولی در عرصه مسکن به ویژه بازار اجاره بها صورت نگیرد، کمیسیون عمران مجلس به این بحث ورود خواهد کرد.

کمر خانواده ها زیر بار قیمت سنگین اجاره بها خم شده است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه کمر خانواده ها زیر بار قیمت سنگین اجاره بها خم شده است، افزود: کمیسیون عمران مجلس به صورت جدی از وزارت راه و شهرسازی می خواهد که سریعا فکری به حال بازار اجاره بها شود و اگر این وضعیت ادامه یابد کمیسیون به موضوع ورود خواهد کرد.

تولید گسترده مسکن اولویت کنونی وزارت راه و شهرسازی

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: به نظر من اولویت کنونی وزارت راه و شهرسازی، تولید گسترده مسکن است تا از این طریق بازار تا حدودی تعدیل شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Luxembourg
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
این دفعه تو بمیری از ان تو بمیری ها نیست ،،مردم کمی عاقل شدند ،،،،نمی خرند ،،چون هم ندارند شهرند ،،هم خانه له این قیمتها نمی ارزد ،،،خانه متری یک میلیون الاغ نیستند که به متری ۱۸الی ۲۰ میلیون پل بدهند ،،،،،،،،،حاجی بر و سفره ات را جای دیگر پهن کن
تاریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
تولید انبوه زمین مجانی هر چه .... تا زمانی که قانون بر اجرا حاکم نباشد و زورگویان در بازار متحمل هزینه برای گرانفروشی نشوند هرگز بهبود ایجاد نخواهد شد. الان دولت، حکومت و بازار بر مردم ظلم می کنند. ما را فریاد رسی نیست چون قانون اساسی حاکم نیست. قانون جنگل حاکم است.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
خاک برسر دولتی که هنوز بعداز شش و سال اندی نتوانسته هیولای مسکن را مهار کند فقط به فکر پر کردن جیب شون هستند گدا زاده های نوکسیه که تازه به دوران رسیده اند
ناشناس
|
Norway
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
اگر شهرداری ها قیمت زمین را در هر منطقه اعلام می کرد ند دیگر هرکس به دلخواه خود قیمت ملکش را چه برای فروش چه برای اجاره نجومی بالا نمی برد. در شهر های کوچک هم که هیچ امکانان رفاهی و درمانی ویژه ای وجود ندارد قیمت ملک مانند شهر های برحوردار شده است.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
حل مشکل مسکن مردم به خوردن یک لیوان ابه
کافیه قانونی وضع بشه که مثل کشور های پیشرفته هر فردی اگه بیش از دو واحد مسکن داره باید بابت واحدهای بعدی سالیانه مالیات قابل توجهی بده اونوقت ببینید کسی مسکن احتکار میکنه
حالا کی باید این قانون را وضع کنه نماینده مجلسی که خودش چند تا خونه داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
خودهاشون اب و گل الود می کنن ماهی 30تا 50 کیلویی بگیرن کاکو کجای کارین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
دولتی ها و مجلس ها خودشون خونه دارن و دادن دست مستاجر دوست دارن خونه گرون بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار