فرمانده انتظامی گچساران گفت: قاتل مرد تبعه افغان در کمتر از چهار ساعت در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۷۳۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 22 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران گفت : با دریافت گزارشی از اهالی روستای سربیشه شهرستان گچساران مبنی بر کشف جسد جوانی در باغستان این روستا، ماموران پاسگاه امامزاده جعفر به محل اعزام شدند.
وی افزود: ماموران با جسد فردی از اتباع افغانی که آثار خراشیدگی و زخم بر روی سینه سمت چپ مشهود و بر روی زمین افتاده بود را مشاهده کردند که با تایید عوامل اورژانس مبنی بر فوت، اقدامات قانونی و هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه انجام شد.
فرمانده انتظامی گچساران ابراز داشت:با انجام بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده در این زمینه توسط مأموران مشخص شد، مقتول فردی ۲۲ ساله و تبعه افغان، در باغ شخصی به عنوان کارگر و نگهبان مشغول بکار بوده است.
وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مرجع قضایی، اقدام‌های ویژه میدانی و تلاش مضاعف و استفاده از شگرد‌های پلیسی، قاتل کمتر از ۴ ساعت شناسایی، دستگیر و به ارتکاب قتل به طور صریح اعتراف کرد.
موسوی بیان کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم جهت رسیدگی تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه جرم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار