مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس جزئیات مصوبات جدید تقسیمات کشوری در فارس تشریح کرد و گفت: ما نخواهیم گذاشت حتی یک وجب از خاک استان فارس جدا شود.
کد خبر: ۷۲۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 15 March 2019

ابراهیم استوار میمندی با اشاره به مصوبه تقسیمات کشوری بیان کرد: در بحث تقسیمات کشوری بعضی نقاط استان قابلیت تبدیل شدن به شهرستان دارند.

استوار میمندی ادامه داد: پر چالش ترین مساله که دامن کشور را گرفته است همان مساله تقسیمات کشوری است.

وی با اشاره به تقسیمات استان افزود: ما در بحث تقسیمات چندین مسأله داریم، یکی بحث ارتقا است که روستاها و بخش‌های استان همه می‌خواهند ارتقا پیدا کنند.

مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری فارس با اشاره به بخش‌هایی که ارتقا پیدا کنند به شهرستان بیان کرد: بخش‌هایی می‌توانند به شهرستان ارتقا یابند که حداقل قریب بر ۲۰ هزار نفر جمعیت داشته باشد و بیشتر چهار روستا داشته باشند.

استوار میمندی با اشاره به مصوبه استان فارس بیان کرد: روز گذشته در اختصاص به استان فارس پنج مصوبه تصویب شد، سه مصوبه در اختصاص به تغییر نام و دو مصوبه دیگر ارتقای روستا به بخش است.

وی با اشاره به تغیر نام چند روستا و بخش بیان کرد: والا دِه به والا شهر، عماد دِه به عماد شهر و کُر به کامفیروز شمالی تغییر یافته است.

استوار میمندی با اشاره به اسامی روستاهای ارتقا یافته به بخش بیان کرد: روستای جوزار به بخش جوزار در نور آباد ممسنی و روستای فسارود به بخش فسارود در داراب ارتقا یافتند.

وی در اختصاص به تقسیمات استان فارس خاطر نشان کرد: ما نخواهیم گذاشت حتی یک وجب از خاک‌های استان در تقسیمات کشوری از این استان جدا شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
درود بر شما ما نمی گذاریم یک وجب از خاک ایران جدا شود .در ضمن مالوکالطوایفی را بر خواهیم انداخت .خیالتان راحت نمی گذاریم
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
عنوان جداشدن زیبا نیست بلکه میتوانست مطرح شود تغییرات خود سرانه را نمی پذیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
استان فارس یاید دو قسمت شود یک بخش استان قشقایی و بخش دیگرفارس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار