مسئولان به مردم دروغ نگویند/دولت پیگیر مشکلات بیمه خانواده شهدا و جانبازان باشد/برخی بی تدبیری ها کام مردم را در سال 97 تلخ کرد/مردم سایه جنگ را از سر کشور رفع کردند،نه برجام/می گفتند مبارزه با سرشاخه های فساد سرمایه را از کشور خارج می کند/قوه قضاییه مبارزه با فساد را از درون خود شروع کند/قوه قضاییه نیاز به تغییر اساسی دارد/مسئولان ساده زیست باشند
کد خبر: ۷۲۶۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ 16 March 2019

مسئولان به مردم دروغ نگویند/دولت پیگیر مشکلات بیمه خانواده شهدا و جانبازان باشد

به گزارش تابناک فارس:امام جمعه مرودشت گفت:مسئولین باید با مردم صادق بوده و از هرگونه دروغ در برابر مردم پرهیز نمایند .

وی تصریح کرد:صداقت در انتخابات،گفتار و رفتار،تضمین اعتماد مردم می باشد و مسئولان باید در تمامی زمینه ها با مردم صداقت داشته وشفاف سازی نمایند.

حجت الاسلام  مهدی آقائی در ادامه ضمن اشاره به بدهی دولت به بیمه دی ، بیان کرد :بدهی دولت به بیمه دی باعث کاهش خدمات درمانی و قطع خدمات در حوزه های دیگر به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران گردیده است واین باعث رنجش خاطر این عزیزان گردیده است .

وی از مسئولان ذیربط تقاضا داشت که در جهت حل مشکلات بیمه وخدمات مرتبط به این قشر بزرگوار ،نهایت همکاری را داشته باشند.

برخی بی تدبیری ها کام مردم را در سال 97 تلخ کرد/مردم سایه جنگ را از سر کشور رفع کردند،نه برجام

امام‌جمعه اقلید گفت در این روزهای پایان سال باید حواسمان به نیازمندان باشد و در کنار دیگر کارها فقرا را از یاد نبریم.

خطیب جمعه اقلید ادامه داد: سالی که گذشت با تلخی‌ها و شیرینی‌های بسیاری در حال اتمام است و باوجود فشارها و مشکلاتی که بود، موفقیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف علمی، معنوی، سیاسی و... به دست آمد.

طالبی با بیان اینکه بی‌تدبیری و غفلت در برخی امور، خاطر ملت غیور ما را در معیشت، اشتغال و...تلخ کرد، یادآور شد: مردم با عزت‌نفس و بزرگواری که داشتند، همه این‌ها را نادیده گرفته و در برابر دشمنان به‌خوبی از نظام، ولایت و ارزش‌ها دفاع کردند ازاین‌رو دولتمردان به‌پاس این وفاداری در رفع مشکلات مردم بکوشند و شریک آن‌ها باشند.

وی به سخن عده‌ای که گفتند «برجام سایه جنگ را از کشور برطرف کرد» و یا «با آمدن و مسؤولیت پیدا کردن ما سایه جنگ از سر کشور رفع شد» اشاره و بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری این سخنان درست نبوده و در تمام سال‌های متمادی، حضور ملت درصحنه موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است.

طالبی همچنین خواستار رسیدگی به مشکلات جاده اقلید-یاسوج و تعیین تکلیف کارخانه فولاد اقلید شد.

می گفتند مبارزه با سرشاخه های فساد سرمایه را از کشور خارج می کند/قوه قضاییه مبارزه با فساد را از درون خود شروع کند

حجت الاسلام عارفیان امام جمعه موقت جهرم گفت:زمانی گفته می شد مبارزه با سرشاخه های فساد باعث خروج سرمایه گذاری از کشور می شود اما این مبارزه از قوه قضاییه قبلی شروع شد و باید در دوره مدیریت جدید ادامه پیدا کند.

وی اولویت مبارزه با فساد را پالایش درونی در خود قوه قضاییه و برخورد با فساد درون این قوه دانست.

عارفیان با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی سال خواستار انصاف کسبه و نظارت دولت شد.

قوه قضاییه نیاز به تغییر اساسی دارد

امام‌جمعه فیروزآباد با اشاره به اینکه می‌طلبد ریاست قوه قضائیه با یک زمان‌بندی مشخص تغییرات اساسی وزیر بنایی در این قوه را موردتوجه قرار دهد، گفت: مردمی، انقلابی و ضد فساد بودن ازجمله تأکید مقام معظم رهبری به ریاست این قوه است.

مسئولان ساده زیست باشند

امام جمعه لارستان ساده زیستی مسئولان را خواستار شد و با اشاره به اینکه احکام صادره می بایست از استحکام و نتیجه مطلوب برخوردار باشد، یادآور شد: نباید در چله دهه دوم انقلاب مثل گذشته در برخورد با مشکلات و مفاسد ملاحظه کاری وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه امور باید به دست نیروهای انقلابی واگذار شود، بیان کرد: آنهایی که بدنبال منفعت شخصی نبوده و بدون ترس و ملاحظه ای به وظیفه خود عمل می کنند، قاطعیت در برخورد با جرائم، صلابت در برخورد با دانه درشت ها، ضدفساد بودن، سلامت سازمانی و غیره از جمله لوازم انقلابی بودن دستگاه قضائی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار