رییس بنیاد مستضعفان کشور:
رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: مقام معظم رهبری به من گفت بروید یک نقطه محروم را بگیرید و آباد کنید استان ایلام پنجمین نقطی محروم کشور است که انتخاب شده است.
کد خبر: ۷۱۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 13 February 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد سعیدی کیا در حاشیه سفر به شهرستان ملکشاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح بنیاد مستضعفان برای پیشرفت مناطق محروم تاکنون در استان های کرمان ، کهگیلویه و بویراحمد ، خراسان شمالی و آذربایجان غربی آغاز شده و شهرستان ملکشاهی ایلام پنجمین شهرستان محروم است که تحت اقدام بنیاد مستضعفان برای توسعه است.

وی افزود:اولویت واگذاری تسهیلات در قالب طرح پیشرفت و آبادانی ملکشاهی را طرح های کارآفرینی در مناطق محروم و روستایی است .

سعیدی کیا بیان داشت : بسیاری از محرومیت ها در مناطق محروم و روستایی ریشه در تاریخ دارد بنابراین باید بستری برای فعال شدن مردم فراهم می شود تا بتوانند با توانمند سازی و امید و نشاط زندگی خود را به شرایط بهتری ارتقا دهند.

 وی گفت: مدیران و دولتمردان علاوه بر برقراری امنیت، فضای کار را نیز برای مردم ایجاد کند و با شناسایی مناطق محروم زمینه اشتغال پایدار را نیز فراهم کنند.

رییس بنیاد مستضعفان کشور در ادامه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه لزوم توجه به آبادانی مناطق محروم کشور اشاره کرد و افزود:

وی تاکید کرد: اعتماد بنیاد مستضعفان به مردم در راستای محقق شدن شعار بنیاد "کار با مردم و برای مردم "سبب ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم خواهد شد و تا زمانی که معیشت پایدار در مناطق محروم ایجاد نشود بنیاد مستضعفان این مناطق را ترک نخواهیم کرد.

سعیدی کیا تصریح کرد: یکی از مهمترین اهدافی که بنیاد در مناطق محروم دارد فراهم کردن بستر برای ورود مردم به انجام کارهای مشارکتی و پای کار بودن آنها برای توسعه شهر و آبادانی روستاهای خود است تا از ظرفیت مردم برای محرومیت زدایی استفاده شود.

وی  در ادامه در جمع مردم روستای باولگ ملکشاهی افزود: خدمت به مردم مناطق محروم افتخار بنیاد مستضعفان است و اعتقاد دارم هر چقدر برای این مردم کار شود، باز هم کم است.

رییس بنیاد مستضعفین یادآور شد : مردم نقش بسزای در پیشبرد امور دارند و تمام اقدام های این نهاد مبتنی بر مشارکت ملت  است و محرومیت زدایی تنها با همکاری و همدلی مردم ممکن خواهد بود.

از جمله برنامه های سعیدی کیا در ملکشاهی؛ افتتاحیه مراسم ورزشی فرهنگیان، بازدید از شعبه بانک سینا و نمونه اشتغال پایدار در روستای وری، بازدید از روند ساخت بیمارستان ۲۲ تحت خوابه ملکشاهی ، بازدید از شهرک صنعتی شهرستان و مسیر سلامت علوی، بازدید از توانمندی های روستای باولگ و برنامه ی توان افزایی و مطالعاتی، بازدید از ورزشگاه پدیده ملکشاهی و تیم فوتبال بزرگسالان و و نونهالان ملکشاهی، بازدید از دفتر بنیاد علوی و غیره از دیگر برنامه های سفر رییس بنیاد مستضعفین به این شهرستان بود./م

 

اخبار ایلام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خود شما هم به چیزائی که میگی اعتقاد نداری !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار