قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در گفت و گو با تابناک گیلان؛
تابناک / چندماهی از رفتن مسعود نصرتی از شهرداری رشت و انتصاب او بعنوان قائم مقام و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور میگذرد اما هر از گاهی باز شاهد خبرهای ضد و نقیض درباره شهردار سابق رشت در فضای سیاسی و رسانه ای استان هستیم.
کد خبر: ۷۰۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 21 January 2019

تابناک / چندماهی از رفتن مسعود نصرتی از شهرداری رشت و انتصاب او بعنوان قائم مقام و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور میگذرد اما هر از گاهی باز شاهد خبرهای ضد و نقیض درباره شهردار سابق رشت در فضای سیاسی و رسانه ای استان هستیم.

 

 

تا امروز پاسخ استعلام نهادهای نظارتی درخصوص آقای جذب نیامده است تا اصلا مصاحبه فنی و تخصصی صورت گیرد! / نمیدانم چطور می شود وقتی هنوز جواب استعلام از نهادهای نظارتی نیامده است از جانب دکتر جمالی نژاد و بنده قول و وعده می دهند! / اگر آقای جذب شرایط احراز صلاحیت را داشته باشد تایید می شود و اگر نداشته باشد، مجموعه وزارت کشور با کسی تعارف ندارد! / از صفر تا صد موضوع بررسی صلاحیت شهرداران در حوزه اختیارات من نبوده و نیست

 

از تعرفه وی (مسعود نصرتی) برای استانداری گیلان گرفته تا اخذ صلاحیت حجت جذب، شهردار منتخب شهر رشت توسط قائم مقام فعلی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از جمله مواردی است که این روزها درباره آن گمانه زنی می شود.

 

در همین رابطه دکتر مسعود نصرتی شهردار سابق رشت و قائم مقام و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در گفت و گو با تابناک گیلان اظهار کرد: پروسه بررسی و اخذ صلاحیت شهردار رشت در حوزه اختیارات و تخصصی دکتر افشار مدیرکل امور شوراهای وزارت کشور بوده و به لحاظ فنی نیز دکتر جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور آن را بررسی می کند و در نهایت نیز وزیر کشور تایید یا رد می کند و این موضوع ارتباطی به سازمان شهرداری ها و شخص من ندارد.

 

شهردار سابق رشت تصریح کرد: اگر آقای جذب شرایط احراز صلاحیت را داشته باشد تایید می شود و اگر نداشته باشد، مجموعه وزارت کشور با کسی تعارف ندارد و قطعا وزارت کشور برای آینده مردم و آینده یک شهر با کسی تعارف نمی کند و همه چیز با دقت کنترل می شود.

 

نصرتی با بیان اینکه موضوع تایید یا رد صلاحیت شهرداران در چهارچوب وظایف او نیست عنوان کرد: از صفر تا صد موضوع بررسی صلاحیت شهرداران در حوزه اختیارات من نبوده و نیست و پس از پاسخ استعلام نهادهای نظارتی شخص وزیر کشور، دکتر جمالی نژاد و دکتر افشار تعیین کننده هستند.

 

معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد: تا امروز پاسخ استعلام نهادهای نظارتی درخصوص آقای جذب نیامده است تا اصلا مصاحبه فنی و تخصصی صورت گیرد؛ نمیدانم چطور می شود وقتی هنوز جواب استعلام از نهادهای نظارتی نیامده است از جانب دکتر جمالی نژاد و بنده قول و وعده می دهند!

 

نصرتی در پایان خاطرنشان کرد: گمانه زنی رسانه ها درخصوص آقای جذب صجت ندارد و اتفاق خاصی تا امروز نیفتاده است و باید صبر کنیم تا نهادهای نظارتی پاسخ دهند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار