بدنبال سخنان دو روز پیش امام جمعه شهرستان مهران مبنی بر لزوم پایان دادن به مشکلات فی مابین شهردار وشورای شهر ،گویا امروز با حضور اعضای شورای شهر،شهردار ،مسئولین اجرایی وقضایی شهرستان نشستی در این خصوص برگزار شده است .
کد خبر: ۷۰۵۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 20 January 2019

تابناک ایلام ::بیش از یکماه از تصمیم اکثریت شورای شهر مهران برای استیضاح وبرکناری شهردار مهران می گذرد،مصوبه ای که با وتوی فرماندار قابلیت اجرایی خود را از دست داد ،اما با اصرار اعضای شورا بر لزوم برکناری شهردار ،بلاتکلیفی بر شهرداری و تداوم امورات شهرداری سایه افکند.

از آنجاییکه تداوم فعالیت های شهردار تنها با همراهی اعضای شورای شهر امکانپذیر می شود ،تداوم مخالفت ها امورات شهرداری را به کما برده وبه عقیده مدیران شهرستان ،اصرار شهردار بر ماندن با وجود مخالفت اکثریت شورای شهر ،در ادامه راه نمی تواند چندان خوشایند شهردار واز سویی منافع شهروندان را در پی داشته باشد.

لذا تداوم بلاتکلیفی در شهرداری و ادامه کشمکش ها تنها به زیان شهر وشهروندان تفسیر می شود ،اینجا بود که فرماندار شهرستان در دیدار با تعدادی از اصحاب رسانه استان از ضرورت حل وفصل مساملت آمیز وآبرومندانه این قضیه سخن گفت ،حل وفصلی که به جز با کوتاه آمدن شهردار و کناره گیری داوطلبانه قابلیت اجرایی نخواهد یافت .

بدنبال سخنان دو روز پیش امام جمعه شهرستان مهران مبنی بر لزوم پایان دادن به مشکلات فی مابین شهردار وشورای شهر ،گویا امروز با حضور اعضای شورای شهر،شهردار ودیگر مسئولین اجرایی شهرستان نشستی در این خصوص برگزار شده است .

برآیند این نشست نیز چیزی جز لزوم پایان دادن به منازعات جاری و شکستن بن بست سیاسی واداری در شهرداری مهران نبوده است . از قرار معلوم  جملگی حاضرین در این نشست، راه حل پایان یافتن وضعیت جاری را در "کناره گیری داوطلبانه شهردار " جستجو کرده اند .ازاین رو به احتمال قوی فردا دوشنبه با استعفای " حجت شاکیان" بن بست ایجاد شده در مسیر فعالیت شهرداری وشورای شهر مهران نیز خواهد شکست .

بی شک ،تنها راه برای فایق آمدن بر مشکلی که راه را بر تداوم خدمت رسانی به شهروندان مهرانی بسته است ،تمکین نمودن شهردار به خواست واراده اکثریت شورای شهر است.چرا که اصرار ماندن تنها بر پایه وتوی فرماندار ،بدون همراه نمودن اکثریت شورای شهر ،ماندنی بی حاصل وبر خلاف منافع مردم شهر تعبیر خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار