زیرساخت فرودگاه اردبیل کم‌نظیر است!
امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته لغو پروازهای فرودگاه اردبیل بیش از ۲۰۰ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۹۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸ 16 December 2018

به گزارش تابناک اردبیل، فخرالدین هاشمی در نشست مجموعه مدیران حوزه راه و شهرسازی در اردبیل با بیان اینکه امسال تعداد ابطال پروازهای اردبیل روند افزایشی داشته است، تصریح کرد:  در مجموع پروازهای این فرودگاه ۵۳ مورد ابطال و ۳۲ درصد کاهش مسافر داشتیم.

وی دلیل اصلی افزایش لغو پروازها را در دسترس نبودن باند اصلی فرودگاه به دلیل انجام تعمیرات دانست و افزود: در سال جاری تعداد پروازها با کاهش شش درصدی همراه شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل در خصوص جانمایی اشتباه فرودگاه اردبیل نیز توضیح داد: در شرایط کنونی جابجایی فرودگاه به لحاظ وارد آوردن بار شدید اقتصادی امکان پذیر نیست هر چند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز در صدد افزایش قدرت دید خلبان و کاهش لغو پروازها هستیم.

هاشمی از استقبال استانداری اردبیل از طرح‌های حمایتی برای کاهش لغو پروازها خبر داد و افزود: برای دو فرودگاه اردبیل و پارس‌آباد در سه سال گذشته اعتباری بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان هزینه شده و برای بهبود کیفی خدمات مورد نظر احتمال اینکه این رقم در ماه‌های آتی به دو برابر نیز افزایش پیدا کند، وجود دارد.

وی اضافه کرد: پذیرش پروازها از فرودگاه پارس‌آباد نیز انجام می‌شود و چنانچه استقبال مناسبی از پروازهای این فرودگاه انجام شود، تعداد پروازها قابلیت افزایش را خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل یادآور شد: ترمینال خارجی فرودگاه اردبیل با هشت هزار و ۱۰۰ متر مربع در حال تکمیل بوده و درصدد تکمیل هر چه سریع این بخش از فرودگاه هستیم.

هاشمی ادامه داد: زیرساخت‌هایی که برای فرودگاه‌های استان اردبیل در نظر گرفته شده کم‌نظیر بوده و با تکمیل و تجهیز برنامه‌های اجرایی علاوه بر تلاش برای تحقق پروازها در زمان مقرر، رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده را شاهد خواهیم شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
ازقدیم گفتن دیونه یک سنگی روتوچاه میندازه صدتاعاقل هم نمیتوننددرش بیارند.
این حکایت فرودگاه اردبیله.
جانمایی واصراربرخی هادرجانمایی فرودگاه شایدبه اندازه یک قرن برای مردم اردبیل تاوان داشته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
از قدیم گفته اند جلوی ضرر را هروقت بگیری منفعت است. مردم را بیش از این با این بیابان بی صاحب که اسمش را فرودگاه گذاشته اید معطل نکنید و بیت المال انان را بیش از این به هدر ندهید...
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
باسلام .فرودگاه پارس اباد در همین نزدیکی است .با برنامه ریزی وهماهنگی لازم می توان در مواقع لازم .نسبت به جایگزینی واقدام عمل کرد.
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
#عکس| پرواز دلیچه در فرودگاه اردبیل

عکس: نیما میرجوادی

موثق ترین مرجع خبری اردبیل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار