اظهارات عجیب و غریب نماینده رودسر؛
تابناک / نماینده شهرستان های رودسر و املش در نشست شورای اداری املش با اشاره به این مطلب گفت: در استان گیلان کلا ارتباط بین دانشگاه وصنعت داریم ولی نتوانستیم شرکتهای دانش بنیان را در استان شکوفا سازیم
کد خبر: ۶۹۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ 16 December 2018

تابناک / نماینده شهرستان های رودسر و املش در نشست شورای اداری املش با اشاره به این مطلب گفت: در استان گیلان کلا ارتباط بین دانشگاه وصنعت داریم ولی نتوانستیم شرکتهای دانش بنیان را در استان شکوفا سازیم.

 

من ناکارامدی را در مدیران شهرستانی نمی بینم بلکه از مدیران استانی می دانم! / ناکارامدی بعصی از مدیران استانی و دانشگاهی در استان باعث شده است که ما در شرق گیلان محروم شویم!

 

عباسی اظهار داشت : نارسایی و ناکارامدی بعصی از مدیران استانی ودانشگاهی در استان گیلان باعث شده است که ما در شرق گیلان محروم شویم.

 

عصو هیت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال ۹۸ گفت قرار بود دولت لایحه بودجه را شنبه تقدیم مجلس نماید ولی در راستای تاکیدات مقام معطم رهبری در بخشی از ردیف ها بودجه سال ۹۸ نارسایی هایی وجود داشت بتوانیم با اصلاحاتی از سوی دولت در هفته جاری لایحه بودجه با توجه به تحریم ها بتوانیم یک بودجه عملیاتی در سال ۹۸ داشته باشیم تا در اجرای کارهای روبه پیشرفت کشور تسریع پیدا کند وکشور را به شکوفایی برساند .

 

نماینده مردم رودسر واملش در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران شهرستانی گفت من ناکارامدی را در مدیران شهرستانی نمی بینم بلکه از مدیران استانی می دانم.

عباسی این نویدراهم به چایکاران داد که باتوجه به اهتمامی را که دولت برای افزایش قیمت برگ سبز چای در سال زراعی اینده دارد این امرتحقق یابد تا کشاورزان رعبت بیشتری برای تولیدوافزایش سطح زیرکشت داشته باشند وسازمان چای کشور نسبت به پرداخت تسهیلات بهزارعی باعات چای همت کند تا فرصتها را ازدست ندهد.

 

برچسب ها: رودسر و املش ، عباسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار