هانیه فلاح بانویورزشکار مازندرانی در مسابقات اسنوکر(بیلیارد) کشور به مقام سوم مشترک رسید. دومین دوره جشنواره رشته های بیلیاردی به میزبانی بندرانزلی برگزار شد .
کد خبر: ۶۹۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸ 15 December 2018

به گزارش تابناک مازندران، هانیه فلاح بانویورزشکار مازندرانی در مسابقات اسنوکر کشور به مقام سوم مشترک رسید. دومین دوره جشنواره رشته های بیلیاردی به میزبانی بندرانزلی برگزار شد .

براساس این گزارش، رییس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی گفت: آیسان ملک آرا مدال طلای دومین دوره جشنواره رشته های بیلیاردی کشور را بر گردن آویخت.

علیرضا رزمجو افزود: ملک آرا در فینال 'ناین بال' انفرادی با نتیجه 7 بر 2 مریم نورآباد مطلق از بوشهر را شکست داد و بر جایگاه قهرمانی تکیه زد و ریحانه پوریحیی از تهران و هانیه فلاح از مازندران به مقام سوم مشترک رسیدند.
وی بیان کرد:

این بانوی ملی پوش ارومیه ای برای رسیدن به فینال این رقابت ها حریفان سرسخت، ملی پوش و رنکینگ دار را شکست داده بود.
وی با اشاره به اینکه ملک آرا به عنوان تنها بانوی ورزشکار اعزامی استان به این مسابقات بود، ادامه داد: این بیلیارد باز ملی پوش در بخش تیمی رشته ناین بال نیز به همراه پریسا منگلی در قالب تیم جهان بیلیارد به مقام قهرمانی رسید.
رییس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی گفت: در مجموع 15 بیلیارد باز، سه داور و یک مسوول برگزاری مسابقات از آذربایجان غربی به دومین دوره جشنواره رشته های بیلیاردی به میزبانی بندرانزلی در استان گیلان اعزام شده بود.
رزمجو بیان کرد: طی چند روز گذشته در بخش پاکت بیلیارد انفرادی مردان نیز شاهین قلی زاده با نتیجه 7 بر 5 مقابل سام خمینی فر به پیروزی رسید و رضا عظیمی به برتری 7 بر 3 مقابل امید رحمان پور دست یافت.
وی ادامه داد: این مسابقات از 13 تا 23 آذر ماه جاری در رشته های اسنوکر 6 توپ انفرادی، اسنوکر 15 توپ تیمی، ناین بال انفرادی و تیمی مردان، زنان، پیشکسوتان و زیر 21 سال برگزار شد.
رییس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی گفت: عبدالرحیم محمودزاده، سجاد حسینی، رضا عظیمی، سعید آتشی، بابک میرزایی، بهزاد آیینی، داوود اسماعیلی، رامین فرج الهی فر، محسن محمدی، رضا نوروزی، شاهین قلی زاده، علی قمری، مهران ولادی، سپهر حمدی و آیسان ملک آرا به عنوان بازیکن، لقمان گلابی، الناز اکبری و سمیه نیک نام به عنوان داور و علی قوسیان نیز به عنوان عضو کمیته برگزاری به دومین دوره جشنواره رشته های بیلیاردی اعزام شدند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط بوده و هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی در سال 1395 اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرد.
شهریور سال 1395 شمسی هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
تیرماه 1396 اولین جشنواره مسابقات بیلیارد در کشور با حضور بیش از 300 ورزشکار به مدت 10 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
اعزام هیمن فرجی ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی تن بال جام کرملین مسکو با حضور 25 کشور از 19 تا 22 آبان سال 95 شمسی از دیگر موفقیت های کسب شده برای استان است.
آیسان ملک آرا ورزشکار ملی پوش اهل ارومیه سال گذشته مدال طلای بیستمین مسابقات پاکت بیلیارد بانوان در رشته ناین بال را در شیراز به دست آورد.
پیش از آن نیز آیسان ملک آرا ملی پوش ارومیه ای تیم ملی بیلیارد دختران ایران به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار