سرپرست فرمانداری لنگرود پاسخگو باشد؛
تابناک / خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند، انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیتها در جامعه مرهون تلاشهای بی وقفه اصحاب رسانه است.
کد خبر: ۶۹۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 13 December 2018

تابناک / خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می کنند، انعکاس و بازتاب حقایق و واقعیتها در جامعه مرهون تلاشهای بی وقفه اصحاب رسانه است.

حمایت و پشتیبانی از خبرنگاران در راستای ارتقای جایگاه آنان و تعامل همه قشرهای مختلف از قبیل ارگانها، دستگاهها و نهادها برای بازتاب حقایق به مردم و مخاطبان، وظیفه ایست که باید همواره مدنظرقرار گیرد.

برای بررسی سطح فرهیختگی اقوام، ملل ، جوامع و کشورهای مختلف راهها و مسیرهای مختلف و متعددی وجود دارد و آن بررسی وضعیت فعلی نخبگان و تعمیم آن به کل جامعه می باشد ، خوشبختانه در تعیین و دسته بندی نخبگان در بین صاحبان فن اشتراک نظر وجود دارد و امروزه عمدتاً نقش خبرنگاران و صاحبان رسانه را پررنگ تر از از سایر موارد می دانند.

 

رنجبر در نخستین آزمون خود نمره قبولی نگرفت! / علت لغو جلسه گردشگری شهرستان لنگرود با حضور مدیرکل و خبرنگاران چه بود!؟ / گویا جمعی دیگر از مسئولان در دفتر سرپرست فرمانداری، جلسه خصوصی‌تر برگزار کرده اند!

 

اما چه شد که اهالی رسانه را محرم ندیدند!؟

 

جلسه امروز گردشگری فرمانداری لنگرود پس از یک ساعت تاخیر به دلیل برگزاری خصوصی‌تر این جلسه در دفتر فرماندار بدون عذرخواهی از مدعوین حاضر لغو شد.

 

جلسه گردشگری شهرستان لنگرود که قرار بود با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان ساعت ۹ صبح امروز(پنج‌شنبه، ۲۲ آذر)‌ در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شود بعد از یک ساعت و اندی تاخیر بدون هیچ اطلاعی لغو شد.

 

این در حالی است که رئیس اداره گردشگری شهرستان لنگرود و روابط عمومی اداره کل در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان حضور داشته و منتظر آغاز جلسه بودند اما گویا جمعی دیگر از مسئولان در دفتر سرپرست فرمانداری شهرستان جلسه خصوصی‌تری برگزار کرده و جمعی از خبرنگاران و مدعوین را در انتظار آغاز جلسه‌ایی که هیچ‌گاه برگزار نشد، گذاردند.

 

وقت‌شناسی و احترام به یکدیگر از اصول حقوق شهروندی است که باید در دستگاه‌ها و ادارت دولتی که خود اجرا کننده منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید هستند، توجه ویژه شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار