چند صباحی است میان استاندار محترم و پتروشیمی ایلام منازعه ای بر سر مدیران بومی و پروازی شکل گرفته که در ظاهر مطالبه به حقی است اما ...
کد خبر: ۶۸۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ 11 December 2018

تابناک ایلام ::چند صباحی است میان استانداری و پتروشیمی منازعه ای برسر مدیران بومی و پروازی شکل گرفته که در ظاهر مطالبه به حقی  است . ولی سوالاتی  در این میان وجود دارد که نیاز به روشنی شدن  آنها است.

  اولین سوال از مدیریت پتروشیمی ایلام ،چرا با وجود اصرار استاندار بر به کارگیری مدیران بومی در پتروشیمی ایلام و تاکید بر آن  در تمام مصاحبه ها و نشست های مربوط که باید مدیران پروازی برکنار شوند و "حتی مدیران پروازی در استان را یک تهدید دانست" اما تاکنون جواب واضح و صریحی به این درخواست  داده نشده است ؟

با بررسی جزئی در پتروشیمی ایلام می توان به این حقیقت دست یافت که معاونت پشتیبانی چند ماه یکبار و معاونت حقوقی سالی یکبار  آن هم به ضرورت و معاونت مالی نیز چند وقت یکبار به ایلام تشریف فرما می شوند،  اما در مقابل از مزایای حتی بدی آب و هوا برخورداراند.

یعنی اگر جنگ زرگری نیست پس چرا  نماینده عالی دولت در استان  نمی تواند به پتروشیمی بقبولاند که بکارگیری نیرو و مدیران بومی در این استان مطالبه ها  واقعی و به  حق مردم  ایلام است .

مردانی که هشت سال در مقابل تمام دنیا مقاومت و ایستادگی کردند تا زمانی که خاک پاک کشور را از لوث وجود رژیم بعث، کامل پاک نمودند، آیا اکنون از میان جوانان این دیار نیستند کسانی که  توانایی اداره پست های چون  معاونت پشتیبانی و مالی مجتمع پتروشیمی ایلام را داشته باشند ؟!چرا باید از مدیران پروازی استفاده شود که حتی حاضر به یک شب بیتوته کردن در ایلام نسیتند ...

بلیط رفت و برگشت برخی از این مدیران غیر بومی درهفته از پول چند ماه یک کارگر بیشتر است و هزینه ایاب ، ذهاب و مزایای مدیران استان های همجوار در هفته از حقوق چند کارمند ساده در استان  بیشتر است.

 اما شما جناب مدیر عامل چرا تمام قد در برابر  این همه اصرار  که  خواسته ی منطقی و به حقی است  مقاومت کرده ؟ و جناب استاندار لطفا شما هم برای یک بار یا تمامش کنید و یا مجاب شوید و یا از این خواسته ی به حق خود و مردم این استان بگذرید به اداره ی دیگر امورات بپردازید...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار