معاون مدیر کل آموزش و پرورش در گفتگو با تابناک :
ملک حسینی : رهبری صراحتا فرموده اند "هیچ دستگاهی حق تعرض به اردوگاه های فرهنگی و آموزشی را ندارد" اما شهرداری یاسوج بر قراری که در حضور دیگر مسئولان مصوب شده است ، هم پایبند نیست!
کد خبر: ۶۸۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵ 08 December 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / فرهنگی ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت :  شهرداری یاسوج اقدام به تخریب دیوار اردوگاه شهید بهشتی آموزش و پرورش نموده است در حالی که قرار بود خود شهرداری این دیوار را برای ما احداث نماید.
سید بهاالدین ملک حسینی در گفتگو با تابناک با اشاره به جزئیات ماجرا ، افزود : در جلسه ای که در استانداری در زمان شهرداری آقای جاوید گرفته شد ، قرار بر این شد کسانی که در مسیر جاده آبشار ملکی دارند برای رفاه حال مردم ، 2 متر از ملک خود را برای تعریض مسیر تردد آبشار عقب نشینی کنند که با توجه به اینکه خود مدیر کل در جلسه حضور داشت همچنین دادستان هم حضور داشت ، مصوب شد که همه دستگاه ها همکاری کنند.
ملک حسینی با اشاره به مفاد مصوبه ، گفت : ما هم با شهرداری همکاری کردیم و اجازه برداشتن فنس و عقب بردن آن را به میزان 3 متر ، 1 متر بیش از آنچه مصوب شده بود را دادیم . اما متاسفانه طمع شهرداری بالا بود و حالا به ملک تعرض کرده است و به تعهد خود هم پایبند نبود ! چراکه قرار بود بعد از تعیین حدود ، شهرداری خود اقدام به ساخت دیوار اردوگاه با نمایی زیبا نماید. اما اینکار را که نکرد ، دیواری را که خود ما برای محافظت از محدوده اردوگاه به دلیل حضور همیشگی دانش آموزان در آن ، ایجاد کرده بودیم ، تخریب نمود.
 
وقتی طمع شهرداری یاسوج زیاد می شود! / رهبری چه فرمود ! شهرداری یاسوج چه کرد؟
 
وی بیان کرد : در جلسه مصوب شده بود ما 2 متر عقب نشینی کنیم اما به خاطر رفاه بازدیدکنندگان از آبشار یاسوج ، 3 متر عقب نشینی کردیم و دیوار جدید را پس از خلف وعده شهرداری ، خوداحداث نمودیم اما شهرداری بدون از اینکه حکمی قضایی داشته باشد ، اقدام به تخریب دیوار اردوگاه نموده است!
ملک حسینی ضمن گلایه از این نوع برخورد شهرداری یاسوج ، گفت : در کل کشور اردوگاه هایی داریم که به خوبی از طرف مسئولین آن استان ها و مناطق با آن ها همکاری می شود اما در استان ما متاسفانه سنگ اندازی می شود!
وی افزود :مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی )به صراحت اعلام نمودند که اردوگاه‌های تربیتی دانش‌آموزی باید به فعالیت‌های تربیتی اختصاص پیدا کند و هیچ دستگاه و ‌نهادی نمی‌تواند تعرض یا استفاده دیگری از اردوگاه‌ها داشته باشد و حتی در چند مورد که فضاهای تربیتی در اختیار دستگاه‌های خاص حتی نهادهای نظامی بود با دستخط و دستور صریح رهبری به خاطر ارزش و اهمیت تعلیم و تربیت پس گرفته شد و در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت. اما شهرداری یاسوج بر قراری که در حضور دیگر مسئولان مصوب شده است ، هم پایبند نیست!
 
وقتی طمع شهرداری یاسوج زیاد می شود! / رهبری چه فرمود ! شهرداری یاسوج چه کرد؟
 
معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد : اداره حقوقی و املاک ما در این خصوص و پس از اقدام غیرقانونی شهرداری یاسوج ، شکایتی تنظیم و به دادگاه ارائه نموده است.
ملک حسینی گفت ک شهرداری هیچ گونه حکمی مبنی بر تخریب این دیوار نداشته است و از آن جایی که ملک متعلق به آموزش و پرورش است و بنابر مصوبه جلسه ای که اشاره شد ، 3 متر عقب نشینی کرده بودیم اما علیرغم این همکاری ما ، شهرداری اکنون در کار ما سنگ اندازی می کند و جایی که انتظار می رفت شهرداری یاسوج مانند دیگر شهرداری های مناطق مختلف کشور که در کارهای فرهنگی پیش قدم می شوند ، متاسفانه دست به تخریب دیوار اردوگاه زده است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
حیف صندلی جاوید که همه روش می نشینن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار