سومین نشست تخصصی "حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری" در شیراز برگزار شد.سرفصل سخنرانی های این جلسه عبارتند از:آمریکا روبه افول است ولی ما باور نداریم/چرا دستگاه های دولتی و نظارتی نمی گویند چند نفر نفوذی دستگیر کرده اند؟/نماینده مجلس رجز می خواند که چرا پرچم آمریکا را آتش زدید/حقوق بشر آمریکایی به دنبال نابودی فرزندآوری است
کد خبر: ۶۴۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲ 20 August 2018

آمریکا روبه افول است ولی ما باور نداریم

امام جمعه شیراز گفت:آمریکا معتقد است هم قدرت دارد و هم سلطه و هم توجیه برای کارهایش اما درواقع امروز این کشور رو به افول است ولی ما خودمان نیز که همراه ولی زمان بودیم، این امر را باور نکرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس همچنین گفت: ما امروز در خصوص مسئله حقوق بشر عقب هستیم و کار ما تنها اطلاع‌رسانی نیست و باید دید چکار کنیم که کوس رسوایی آمریکا زده شود اما متأسفانه در این مورد ضعف داریم.

آیت الله دژکام گفت:باید با استفاده از فضای مجازی و آتش به اختیار رسوایی حقوق بشری آمریکا در جهان را فریاد بزنیم.

چرا دستگاه های دولتی و نظارتی نمی گویند چند نفر نفوذی دستگیر کرده اند؟

علیزاده؛نماینده ولی فقیه در حفاظت اطلاعات سپاه گفت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر جلوگیری از نفوذ دشمن و عاملان دشمن داشته‌اند چرا دستگاه‌های دولتی و ‌نظارتی نمی‌گویند چند نفر نفوذی را دستگیر و دستشان را کوتاه کرده‌اند؟

نماینده مجلس رجز می خواند که چرا پرچم آمریکا را آتش زدید

وی افزود: در‌ جایگاه هیئت رئیسه مجلس چرا عده‌ای این گونه رفتار می‌کنند که می‌خواهند با آمریکا مذاکره کنند؟ فرد دیگری نیز که نماینده مردم است می‌آید و رجز می‌خواند که چرا پرچم آمریکا را آتش زدید؟ ‌در پاسخ باید گفت ما با آتش زدم پرچم آمریکا می‌خواهیم تو دهنی به آنها بزنیم و بر علیه ظلم‌هایشان ایستادگی کنیم.

حقوق بشر آمریکایی به دنبال نابودی فرزندآوری است

پاک آیین؛معاون امور بین‌الملل دفتر حفظ و نشر مقام معظم رهبری گفت:در آمریکا بحث‌هایی است که می‌خواهند ازدواج را دچار مشکل کنند و برخی نیز به دنبال ازدواج همجنسگرایی هستند، افزود: حقوق بشر آمریکای به دنبال عدم فرزندآوری است و به برخی که به دنبال عقیم کردن هستند جایزه نیز داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
امریکا رو به افول است!!!! نه این اینکه ما رو به ظهوریم... از وضع اقتصاد مملکت معلومه.... همه چی رو به بالاست خخخخخخخخخخخخخخ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار