فوری
با استناد به خبر دریافتی از یک منبع موثق ،ساعتی پیش مردی میانسال ساکن یکی از روستاهای شهرستان ملکشاهی با ورود به اداره منابع طبیعی این شهرستان ،باضربات چاقو مدیر و دو نفر از کارکنان این اداره را مجروح کرد .
کد خبر: ۶۴۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 13 August 2018

با استناد به خبر دریافتی از یک منبع موثق ،ساعتی پیش مردی میانسال ساکن یکی از روستاهای شهرستان ملکشاهی با ورود به اداره منابع طبیعی این شهرستان ،باضربات چاقو مدیر و دو نفر از کارکنان این اداره را مجروح کرد.

به گزارش تابناک ایلام ؛جریان از این قرار است که این فرد ماه ها پیش به صورت غیر مجاز مبادرت به  احداث یک باب ساختمان مسکونی در عرصه های طبیعی قرار گرفته در حد فاصل شهرک دلگشا و روستای باولک نموده است .

ماموران منابع طبیعی درواکنش به این تخلف صورت گرفته ،موضوع را به دستگاه قضایی ارجاع وپس از سیر مراحل قضایی وصدور حکم قلع وقمع  ،دادستان شهرستان ملکشاهی دستور تخریب این بنا را صادر کرده است .

پس از آن که ضابطین قضایی در اجرای حکم قانون ودستور دادستان این بنا را تخریب نمودند ،بعد از ظهر امروز مالک خشمگین بنا با ورود به اداره منابع طبیعی این شهرستان، پس از زخمی نمودن مدیر و 2نفر دیگر از کارکنان از محل متواری  شده است .

درحال حاضر مجروحین به مراکز درمانی اعزام  وتعقیب و دستگیری ضارب در دستور فوری مامورین انتظامی قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
این رفتار باید تکریم شود تا کارمندان بجای پیچاندن مردم درست جواب بدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار