امام جمعه چرام : جناب آقای مدیر دولت اسلامی،ادبیات شما ادبیات زمان پهلوی (اول و دوم) است که مردم و مدیران را به تقابل با علما دعوت می‌کردند، اصلا شما می‌دانید پای این میز و صندلی مدیریت شما خون چندین طلبه عمامه به سر از آغاز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ریخته شده است
کد خبر: ۶۲۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ 22 June 2018
در سال آخر مدیریت خادمی بر استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، برخی انتقادات امامان جمعه و سپس واکنش های عمدتا فرمانداران منصوب شده خادمی ، موجب تنش های زیادی در سطح جامعه ، رسانه و فضای مجازی شده بود اما پس از مدتی این تنش ها با خویشتنداری طرفین کم کم به سمت مصالحه رفت و پس از مدیریت استاندار جدید (احمدی) بر استان ، به نظر می رسد تعامل امامان جمعه و مدیران به خصوص فرمانداران نسبتا خوب بوده است . اما مدتی است که در حوزه کهگیلویه اصلاح طلبان علم مخالفت با استاندار را برافراشته اند و کمی جو متشنج شده است. در حالی که این روزها همه سرگرم جدل های استاندار و اصلاح طلبان طیف منطقیان بودند به ناگاه بخشدار مرکزی چرام در اقدامی عجیب در شورای اداری این شهرستان حملاتی را متوجه روحانیون نمود.که این سخنان با واکنش تند امام جمعه موقت شهر چرام مواجه شد و سخنان وی رابه ادبیات پهلوی اول و دوم یعنی رضاخان و محمدرضا شاه تشبیه کرد!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امام جمعه موقت چرام در بخشی از خطبه های نماز جمعه این شهر به سخنان اخیر بخشدار مرکزی چرام در شورای اداری اشاره کرد و  گفت : جناب افسردیر در شورای اداری جملاتی را بر زبان جاری کردند که ما آن را مصداق هتک حرمت به لباس مقدس روحانیت و پیامبر اکرم می دانیم و این حق را برای خودم و همه طلاب عزیز قایل هستم که اینجا و در چند جمله جواب وی را دهیم.
 
بخشدار رضاخانی کهگیلویه و بویراحمد! / پروژه تقابل امامان جمعه و دولت دوباره کلید خورد؟

وی گفت: اول خطاب و سلام من به استاندار محترم و پرتلاش کهگیلویه و بویراحمد هست که در بدو ورود به استان با تغییرات و جابجایی مدیران و انتصاب بعضی مدیران تحول خوبی در راه برون رفت از مشکلات در استان ایجاد کرده اند، جناب آقای احمدی در کنار توجه به مدیران استانی یک عنایت و توجه ویژه ای هم به مدیران جز شهرستانی خصوصا در چرام داشته باشید و ببینید چه رزومه‌ای به جای گذاشته اند و چه خدمتی به مردم ارائه داده اند.

فرهمند تصریح کرد: بخشدار مرکزی چرام به جای رسیدگی به وظیفه ذاتی خود یعنی بررسی مشکلات و معضلات روستاها و دهیاری‌ها، در جلسات و شورای اداری مدیران را به تقابل با علما و عمامه به سرها دعوت می‌کنند و بیان کرده اند که مدیران از کدام عمامه به سر می‌ترسند.

وی افزود: جناب آقای مدیر دولت اسلامی،ادبیات شما ادبیات زمان پهلوی (اول و دوم) است که مردم و مدیران را به تقابل با علما دعوت می‌کردند، اصلا شما می‌دانید پای این میز و صندلی مدیریت شما خون چندین طلبه عمامه به سر از آغاز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ریخته شده است، یقینا نمی‌دانید وگرنه به جای رسیدگی به مشکلات و موانع مردم مظلوم و نیازمند در روستاها در فضای مجازی از فتنه و فتنه گران حمایت نمی‌کردید و به آنها افتخار نمی‌کردید و رهبر سیاسی خود نمی‌دانستید.

خطیب جمعه موقت چرام، ادامه داد: وظیفه شما نه دفاع از فتنه و فتنه‌گران است بلکه با نظارت بر انتخاب دهیار برای روستاهای زیر مجموعه مدیریت شماست و گناه مردم روستای شهرک و کره شهبازی چه بوده که الان یکسال از انتصابات شوراهای شهر و روستا می‌گذرد و هنوز دهیار انتخاب نکرده‌اید، مشکل شما با گزینه انتخابی دهیاری شهرک چیست جز اینکه وی در سال ۸۸ از فتنه و فتنه گران تبری جسته‌اند.

وی با طرح این پرسش که در ماه رمضان به روستای تمبی در کنار دست شما سر زدید،گفت: چرا مردم روزه دار و متدین این روستا از حیث آب شرب در مضیقه باشند، آقای بخشدار به جای سیاسی کاری محض که برای شما نام و نان دارد به فکر نان و آب و مردم باشید.

فرهمند ادامه داد:به هوش باشید که درزمان جنگ این خطه شهید پرورجماران نام داشت و هنوز هم همان روحیه دهه ۶۰براین جوانان حاکم هست وشک نکید باتکرار این هتک حرمت هاعلیه روحانیت وعمامه به سرها با واکنش جوانان انقلابی وقاطع  شهرستان مواجه خواهی شد .

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
اینا همش برای همراه کردن اصلاحات جهت مقابله با استاندار است و هدفشون هم این است که نشون بدن ائمه جمعه با دولت بد هست در صورتیکه کار ائمه پیگیری مطالبات هست نه تقابل سیاسی
احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
خب مگه دروغ گفته؟ افسردیر اگه مدیره باید به مشکلات روستاییان رسیدگی کنه،الان انتن دهی القچین افتضاحه چندین بار بهشون گفتم ولی انگار نه انگار،امامان جمعه هم زبان مردم هستن و مشکلات مردم رو گوش زد میکنه،
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
والا ما اصلا بخشدار رو نمي شناسيم اصلا بين مردم ديده نميشه ولي روحانيت با وجود همه ي هجمه اي كه بهشون ميشه هميشه بين مردم و به فكر مردم هستن
عدالت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
متاسفانه جناب بخشدار بیشتر یه فرد قلدر هستن تا یه مدیر کاردان
فضیلت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
مردم خودشون زبون دارند امامان جمعه نمیخاد وکیل وسیع مردم باشند وجود خود امامان جمعه معضل و مشکل هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار